Detingut per intentar atropellar i furtar a un matrimoni al eixir d’un supermercat en San Joan d’Alacant

La Guàrdia Civil d'Alacant ha detingut a un home per un delicte de robatori amb violència i intimidació i dos de lesions contra un matrimoni, ocorregut en la localitat de Sant Joan d'Alacant, en la comarca de l'Alacantí (Alacant). A l'autor també se li imputen tres delictes de robatori amb força dins de cotxes comesos en el Campello, en la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil de Sant Joan, arran d'una denúncia interposada per robar i agredir a un matrimoni en esta localitat, va iniciar una investigació, en el marc de la 'Operació Trasarea', amb la finalitat d'esclarir els fets.

 

Tan prompte com els agents van localitzar al possible autor, van descobrir que també havia comés recentment tres delictes de robatori amb força dins de cotxes en la localitat del Campello.

 

Per a fer el robatori seguia un modus operandi determinat i estructurat.Triava a les víctimes obtenint informació sobre els seus horaris d'entrada i eixida del treball i posteriorment feia un meticulós seguiment de tots els seus moviments, com saber el dia que durien damunt la recaptació.

 

La recaptació del dia

En el dia dels fets el matrimoni es va disposar a fer la compra en un supermercat de Mutxamel, en la mateixa comarca, després del tancament de l'empresa. Durant el trajecte, el lladre seguia de prop els seus passos amb un altre cotxe, prenent sempre a precaució de deixar alguns metres per a no alçar sospites.

 

Una volta en l'aparcament, l'autor va tapar les plaques de matrícula i es va canviar de roba
per a no ser reconegut. Aprofitant el moment en el que la dona pujava al seu cotxe, el lladre es va abalançar sobre el matrimoni i va introduir el seu cos dins de l'automòbil. Una volta dins, l'autor els va agredir als dos, i després d'un fort forcejament, va conseguir furtar-los la bolsa.

 

La dona portava 4.000 euros en efectiu i xecs per valor de 18.000 euros referent a la recaptació del dia i numerosa documentació de l'empresa que dirigix.

 

Ingrés en presó

En un intent desesperat de recuperar els seus efectes personals, el denunciant va intentar agarrar a l'autor sense èxit. El lladre va pujar a un cotxe i es va abalançar sobre la víctima amb la intenció d'atropellar-lo. Per a evitar el colp l'home es va tirar en terra i va conseguir esquivar-lo, davant la mirada d'alguns testimonis.

 

Ha sigut detingut un xic de 33 anys, de nacionalitat romanesa, al que se li imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació, dos delictes de lesions, i tres delictes de robatori amb força a dins de tres cotxes.

 

Les víctimes, que van patir lesions, totes de xicoteta entitat, es recuperen en sa casa. El cotxe usat per l'autor per a cometre els delictes, ha sigut intervingut i lloc a la disposició de l'Autoritat Judicial. El detingut, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d'Instrucció d'Alacant, que ha decretat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 12 anys perd una falange en explotar un petard en una falla infantil de Torrent

Un xiquet de 12 anys ha perdut una falange i ha patit cremades i ferides en manipular un petard de gran calibre que no havia detonat durant la nit de la cremà infantil a Torrent.

Tres ferits per arma blanca a València en l’últim dia de Falles

La Policia Nacional investiga tres agressions amb arma blanca registrades en diferents barris de València durant l'últim dia de Falles, que es van saldar amb tres hòmens ferits.

Troben en el pantà de La Pedrera el cos de l’home desaparegut a Fortuna

La Guàrdia Civil localitza en el pantà de La Pedrera el cos sense vida d'un home de 47 anys desaparegut a Fortuna i manté oberta la investigació a l'espera de l'autòpsia.

València endurix la normativa i deixa quasi impossible obrir nous apartaments turístics

L'Ajuntament de València ultima una normativa que limita de forma molt estricta els apartaments turístics, amb topalls per barris i fortes condicions urbanístiques.

La Guàrdia Civil intenta identificar un cadàver trobat en un penya-segat al costat del cap de la Nau

La Guàrdia Civil manté oberta una investigació per a identificar el cadàver trobat en un penya-segat pròxim al cap de la Nau, en el terme municipal de Xàbia.

València defén que limitar els Rodalia en Falles va ser una bona mesura de seguretat

L'Ajuntament de València considera que la restricció de trens de Rodalia a l'Estació del Nord en hores punta de Falles 2026 ha contribuït a unes festes més tranquil·les i sense incidents greus.

Dos guàrdies civils salven la vida a un ancià després d’ennuegar-se en un restaurant de Cullera

Dos agents de la Guàrdia Civil reanimen a un home de 86 anys que es va ennuegar mentres menjava en un restaurant de Cullera i el mantenen amb vida fins al seu trasllat a l'hospital.

Vetusta Morla anuncia gira de tornada per set ciutats i actuarà a València el 9 d’octubre

Vetusta Morla posa fi a la seua aturada de dos anys amb una gira de tornada per set grans ciutats espanyoles, que arrancarà a Barcelona el 2 d'octubre i passarà per València el dia 9.