2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Detingut per intentar atropellar i furtar a un matrimoni al eixir d’un supermercat en San Joan d’Alacant

La Guàrdia Civil d'Alacant ha detingut a un home per un delicte de robatori amb violència i intimidació i dos de lesions contra un matrimoni, ocorregut en la localitat de Sant Joan d'Alacant, en la comarca de l'Alacantí (Alacant). A l'autor també se li imputen tres delictes de robatori amb força dins de cotxes comesos en el Campello, en la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil de Sant Joan, arran d'una denúncia interposada per robar i agredir a un matrimoni en esta localitat, va iniciar una investigació, en el marc de la 'Operació Trasarea', amb la finalitat d'esclarir els fets.

 

Tan prompte com els agents van localitzar al possible autor, van descobrir que també havia comés recentment tres delictes de robatori amb força dins de cotxes en la localitat del Campello.

 

Per a fer el robatori seguia un modus operandi determinat i estructurat.Triava a les víctimes obtenint informació sobre els seus horaris d'entrada i eixida del treball i posteriorment feia un meticulós seguiment de tots els seus moviments, com saber el dia que durien damunt la recaptació.

 

La recaptació del dia

En el dia dels fets el matrimoni es va disposar a fer la compra en un supermercat de Mutxamel, en la mateixa comarca, després del tancament de l'empresa. Durant el trajecte, el lladre seguia de prop els seus passos amb un altre cotxe, prenent sempre a precaució de deixar alguns metres per a no alçar sospites.

 

Una volta en l'aparcament, l'autor va tapar les plaques de matrícula i es va canviar de roba
per a no ser reconegut. Aprofitant el moment en el que la dona pujava al seu cotxe, el lladre es va abalançar sobre el matrimoni i va introduir el seu cos dins de l'automòbil. Una volta dins, l'autor els va agredir als dos, i després d'un fort forcejament, va conseguir furtar-los la bolsa.

 

La dona portava 4.000 euros en efectiu i xecs per valor de 18.000 euros referent a la recaptació del dia i numerosa documentació de l'empresa que dirigix.

 

Ingrés en presó

En un intent desesperat de recuperar els seus efectes personals, el denunciant va intentar agarrar a l'autor sense èxit. El lladre va pujar a un cotxe i es va abalançar sobre la víctima amb la intenció d'atropellar-lo. Per a evitar el colp l'home es va tirar en terra i va conseguir esquivar-lo, davant la mirada d'alguns testimonis.

 

Ha sigut detingut un xic de 33 anys, de nacionalitat romanesa, al que se li imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació, dos delictes de lesions, i tres delictes de robatori amb força a dins de tres cotxes.

 

Les víctimes, que van patir lesions, totes de xicoteta entitat, es recuperen en sa casa. El cotxe usat per l'autor per a cometre els delictes, ha sigut intervingut i lloc a la disposició de l'Autoritat Judicial. El detingut, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d'Instrucció d'Alacant, que ha decretat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.