13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Detingut per intentar atropellar i furtar a un matrimoni al eixir d’un supermercat en San Joan d’Alacant

La Guàrdia Civil d'Alacant ha detingut a un home per un delicte de robatori amb violència i intimidació i dos de lesions contra un matrimoni, ocorregut en la localitat de Sant Joan d'Alacant, en la comarca de l'Alacantí (Alacant). A l'autor també se li imputen tres delictes de robatori amb força dins de cotxes comesos en el Campello, en la mateixa comarca.

 

La Guàrdia Civil de Sant Joan, arran d'una denúncia interposada per robar i agredir a un matrimoni en esta localitat, va iniciar una investigació, en el marc de la 'Operació Trasarea', amb la finalitat d'esclarir els fets.

 

Tan prompte com els agents van localitzar al possible autor, van descobrir que també havia comés recentment tres delictes de robatori amb força dins de cotxes en la localitat del Campello.

 

Per a fer el robatori seguia un modus operandi determinat i estructurat.Triava a les víctimes obtenint informació sobre els seus horaris d'entrada i eixida del treball i posteriorment feia un meticulós seguiment de tots els seus moviments, com saber el dia que durien damunt la recaptació.

 

La recaptació del dia

En el dia dels fets el matrimoni es va disposar a fer la compra en un supermercat de Mutxamel, en la mateixa comarca, després del tancament de l'empresa. Durant el trajecte, el lladre seguia de prop els seus passos amb un altre cotxe, prenent sempre a precaució de deixar alguns metres per a no alçar sospites.

 

Una volta en l'aparcament, l'autor va tapar les plaques de matrícula i es va canviar de roba
per a no ser reconegut. Aprofitant el moment en el que la dona pujava al seu cotxe, el lladre es va abalançar sobre el matrimoni i va introduir el seu cos dins de l'automòbil. Una volta dins, l'autor els va agredir als dos, i després d'un fort forcejament, va conseguir furtar-los la bolsa.

 

La dona portava 4.000 euros en efectiu i xecs per valor de 18.000 euros referent a la recaptació del dia i numerosa documentació de l'empresa que dirigix.

 

Ingrés en presó

En un intent desesperat de recuperar els seus efectes personals, el denunciant va intentar agarrar a l'autor sense èxit. El lladre va pujar a un cotxe i es va abalançar sobre la víctima amb la intenció d'atropellar-lo. Per a evitar el colp l'home es va tirar en terra i va conseguir esquivar-lo, davant la mirada d'alguns testimonis.

 

Ha sigut detingut un xic de 33 anys, de nacionalitat romanesa, al que se li imputen un delicte de robatori amb violència i intimidació, dos delictes de lesions, i tres delictes de robatori amb força a dins de tres cotxes.

 

Les víctimes, que van patir lesions, totes de xicoteta entitat, es recuperen en sa casa. El cotxe usat per l'autor per a cometre els delictes, ha sigut intervingut i lloc a la disposició de l'Autoritat Judicial. El detingut, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d'Instrucció d'Alacant, que ha decretat el seu ingrés en la presó sense fiança.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.