12.8 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Detingut a Carcaixent el presumpte assassí de Florina Gogos

 

Este matí de dimecres, la Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, una jove romanesa de 19 anys que va desaparèixer el passat 8 de gener i va ser trobada morta per un caçador el 30 de gener en una séquia del terme municipal d’Albal, amb senyals evidents d’haver sigut escanyada.

 

L’arrestat és un home de 60 anys i nacionalitat espanyola, natural de Carcaixent, que fins ara no tenia antecedents. Pel que sembla, el sospitós coneixia amb anterioritat a la jove i era un dels clients habituals de Gogos, amb qui havia tingut diferents trobades sexuals pagades amb anterioritat al dia que es va produir el crim.

 

El cotxe del sospitós, una peça clau en la investigació

La detenció del presumpte assassí de Florina Gogos és la culminació d’una complexa investigació, supervisada pel Jutjat Número 1 de Carlet i duta a terme pels agents del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València. Les autoritats van centrar les seues investigacions en els enregistraments de la càmera de seguretat d’una empresa situada prop de la corba on la víctima exercia la prostitució. En les imatges s’aprecia com Florina puja a un cotxe de color blanc, però no són nítides i no permeten distingir la matrícula del vehicle gravat a una distància llunyana.

 

Aquest mateix cotxe va tornar a ser captar vint minuts més tard per la cambra, quan eixia del camí pel qual s’havia internat portant a la xica a bord. En aqueixa segona ocasió, el cotxe va eixir molt de pressa i es va incorporar a gran velocitat a la carretera, en direcció cap al pont que creua la pista de Silla per a enllaçar amb l’autovia d’Albal o per a reprendre la pista de Silla, però en sentit Alacant, és a dir, cap a la Ribera, que és el que degué fer l’ara detingut per a tornar al seu domicili, a Carcaixent.

 

Ara, després de sis mesos d’investigacions, els agents del Grup d’Homicidis han aconseguit identificar a l’home que conduïa el cotxe i l’han detingut aquest matí a Carcaixent després d’obtenir proves que li incriminen. L’individu arrestat no té antecedents penals i és un client habitual de les prostitutes que treballen al costat de la pista de Silla.

Últimes notícies

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un ciutadà espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar. L'esposa i una altra filla van ser rescatades, al costat de quatre tripulants i un guia.