Detingut a Carcaixent el presumpte assassí de Florina Gogos

 

Este matí de dimecres, la Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, una jove romanesa de 19 anys que va desaparèixer el passat 8 de gener i va ser trobada morta per un caçador el 30 de gener en una séquia del terme municipal d’Albal, amb senyals evidents d’haver sigut escanyada.

 

L’arrestat és un home de 60 anys i nacionalitat espanyola, natural de Carcaixent, que fins ara no tenia antecedents. Pel que sembla, el sospitós coneixia amb anterioritat a la jove i era un dels clients habituals de Gogos, amb qui havia tingut diferents trobades sexuals pagades amb anterioritat al dia que es va produir el crim.

 

El cotxe del sospitós, una peça clau en la investigació

La detenció del presumpte assassí de Florina Gogos és la culminació d’una complexa investigació, supervisada pel Jutjat Número 1 de Carlet i duta a terme pels agents del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València. Les autoritats van centrar les seues investigacions en els enregistraments de la càmera de seguretat d’una empresa situada prop de la corba on la víctima exercia la prostitució. En les imatges s’aprecia com Florina puja a un cotxe de color blanc, però no són nítides i no permeten distingir la matrícula del vehicle gravat a una distància llunyana.

 

Aquest mateix cotxe va tornar a ser captar vint minuts més tard per la cambra, quan eixia del camí pel qual s’havia internat portant a la xica a bord. En aqueixa segona ocasió, el cotxe va eixir molt de pressa i es va incorporar a gran velocitat a la carretera, en direcció cap al pont que creua la pista de Silla per a enllaçar amb l’autovia d’Albal o per a reprendre la pista de Silla, però en sentit Alacant, és a dir, cap a la Ribera, que és el que degué fer l’ara detingut per a tornar al seu domicili, a Carcaixent.

 

Ara, després de sis mesos d’investigacions, els agents del Grup d’Homicidis han aconseguit identificar a l’home que conduïa el cotxe i l’han detingut aquest matí a Carcaixent després d’obtenir proves que li incriminen. L’individu arrestat no té antecedents penals i és un client habitual de les prostitutes que treballen al costat de la pista de Silla.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.