Detingut a Carcaixent el presumpte assassí de Florina Gogos

 

Este matí de dimecres, la Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, una jove romanesa de 19 anys que va desaparèixer el passat 8 de gener i va ser trobada morta per un caçador el 30 de gener en una séquia del terme municipal d’Albal, amb senyals evidents d’haver sigut escanyada.

 

L’arrestat és un home de 60 anys i nacionalitat espanyola, natural de Carcaixent, que fins ara no tenia antecedents. Pel que sembla, el sospitós coneixia amb anterioritat a la jove i era un dels clients habituals de Gogos, amb qui havia tingut diferents trobades sexuals pagades amb anterioritat al dia que es va produir el crim.

 

El cotxe del sospitós, una peça clau en la investigació

La detenció del presumpte assassí de Florina Gogos és la culminació d’una complexa investigació, supervisada pel Jutjat Número 1 de Carlet i duta a terme pels agents del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València. Les autoritats van centrar les seues investigacions en els enregistraments de la càmera de seguretat d’una empresa situada prop de la corba on la víctima exercia la prostitució. En les imatges s’aprecia com Florina puja a un cotxe de color blanc, però no són nítides i no permeten distingir la matrícula del vehicle gravat a una distància llunyana.

 

Aquest mateix cotxe va tornar a ser captar vint minuts més tard per la cambra, quan eixia del camí pel qual s’havia internat portant a la xica a bord. En aqueixa segona ocasió, el cotxe va eixir molt de pressa i es va incorporar a gran velocitat a la carretera, en direcció cap al pont que creua la pista de Silla per a enllaçar amb l’autovia d’Albal o per a reprendre la pista de Silla, però en sentit Alacant, és a dir, cap a la Ribera, que és el que degué fer l’ara detingut per a tornar al seu domicili, a Carcaixent.

 

Ara, després de sis mesos d’investigacions, els agents del Grup d’Homicidis han aconseguit identificar a l’home que conduïa el cotxe i l’han detingut aquest matí a Carcaixent després d’obtenir proves que li incriminen. L’individu arrestat no té antecedents penals i és un client habitual de les prostitutes que treballen al costat de la pista de Silla.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.