Detingut a Carcaixent el presumpte assassí de Florina Gogos

 

Este matí de dimecres, la Guàrdia Civil ha detingut en la localitat de Carcaixent al presumpte assassí de Florina Gogos, una jove romanesa de 19 anys que va desaparèixer el passat 8 de gener i va ser trobada morta per un caçador el 30 de gener en una séquia del terme municipal d’Albal, amb senyals evidents d’haver sigut escanyada.

 

L’arrestat és un home de 60 anys i nacionalitat espanyola, natural de Carcaixent, que fins ara no tenia antecedents. Pel que sembla, el sospitós coneixia amb anterioritat a la jove i era un dels clients habituals de Gogos, amb qui havia tingut diferents trobades sexuals pagades amb anterioritat al dia que es va produir el crim.

 

El cotxe del sospitós, una peça clau en la investigació

La detenció del presumpte assassí de Florina Gogos és la culminació d’una complexa investigació, supervisada pel Jutjat Número 1 de Carlet i duta a terme pels agents del grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil de València. Les autoritats van centrar les seues investigacions en els enregistraments de la càmera de seguretat d’una empresa situada prop de la corba on la víctima exercia la prostitució. En les imatges s’aprecia com Florina puja a un cotxe de color blanc, però no són nítides i no permeten distingir la matrícula del vehicle gravat a una distància llunyana.

 

Aquest mateix cotxe va tornar a ser captar vint minuts més tard per la cambra, quan eixia del camí pel qual s’havia internat portant a la xica a bord. En aqueixa segona ocasió, el cotxe va eixir molt de pressa i es va incorporar a gran velocitat a la carretera, en direcció cap al pont que creua la pista de Silla per a enllaçar amb l’autovia d’Albal o per a reprendre la pista de Silla, però en sentit Alacant, és a dir, cap a la Ribera, que és el que degué fer l’ara detingut per a tornar al seu domicili, a Carcaixent.

 

Ara, després de sis mesos d’investigacions, els agents del Grup d’Homicidis han aconseguit identificar a l’home que conduïa el cotxe i l’han detingut aquest matí a Carcaixent després d’obtenir proves que li incriminen. L’individu arrestat no té antecedents penals i és un client habitual de les prostitutes que treballen al costat de la pista de Silla.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.