Detenen a l’home que va colpejar a una dona de 87 anys, per a robar-li la bossa a Callosa de Segura

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Múrcia a un home de 38 anys d’edat, de nacionalitat colombiana, com a presumpte 
autor d’un robatori amb violència i intimidació, un delicte de falsedat documental i un delicte d’usurpació d’estat civil. L’home, que va seguir a la dona durant 700 metres pels carrers de Callosa de Segura (Alacant), la va espentar i li va arrabassar la seua bossa, que contenia 6.000 euros.

 

Segons han informat fonts de l’institut Armat, el passat dia 27 de juliol, una senyora de 87 anys va traure 6.000 euros d’una entitat bancària situada en el centre urbà de Callosa de Segura. Posteriorment, i després de prendre un café amb la seua neta i una amiga, va continuar cap al seu 
domicili, ajudada pel seu caminador. Instants abans d’entrar, va ser abordada per un home que la va distraure amb la intenció de sostraure-li la bossa.

 

Quan es va adonar del que estava ocorrent, va haver-hi un forcejament entre víctima i autor que va acabar amb ella tendida en el sòl, amb diverses ferides, mentre que l’home va aconseguir fugir amb els 6.000 euros. A conseqüència de la caiguda, la 
víctima va haver de ser assistida a l’hospital, per una contusió frontal dreta i cervicàlgia posttraumàtica.

 

 

Agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Callosa de Segura, es van interessar per l’estat de salut de la víctima, alhora que li van sol·licitar totes les dades que aportar amb la finalitat d’elaborar un perfil criminal i delimitar el seu radi d’acció. 

El relat complet del succeït va ser que, a plena llum del dia i per les vies principals del municipi, l’autor li havia seguit des del mateix moment en el qual va eixir del banc, a pas lent perquè ella caminava amb caminador, i per a dissimular va comprar una barra de pa que es va posar sota el braç. 

 

Usava identitats i documentació falsificada

Els investigadors van esbrinar que aquest home havia arribat fins a Callosa en un vehicle, al qual una setmana després, mentre vigilaven la zona on havien ocorregut els fets van tornar a veure. Després de fer-li un seguiment sigil·lós durant diversos quilòmetres, el van interceptar a Múrcia, on es va desenvolupar la detenció. 

 

Després del registre dels seus efectes, es va confirmar que aquest individu usava identitats i documentació falsificada, fent-se passar per ciutadà de diferents països sud-americans. Un total de huit identitats diferents a aquest efecte d’encobrir la vertadera.

 

L‘home va acabar detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació, falsedat documental i usurpació d’estat civil. El detingut, una vegada posat a disposició judicial dels Jutjats de Guàrdia de Múrcia, lloc on es va produir la detenció, es va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.