Anuncios

Detenen a l’home que va colpejar a una dona de 87 anys, per a robar-li la bossa a Callosa de Segura

 

La Guàrdia Civil d’Alacant ha detingut a Múrcia a un home de 38 anys d’edat, de nacionalitat colombiana, com a presumpte 
autor d’un robatori amb violència i intimidació, un delicte de falsedat documental i un delicte d’usurpació d’estat civil. L’home, que va seguir a la dona durant 700 metres pels carrers de Callosa de Segura (Alacant), la va espentar i li va arrabassar la seua bossa, que contenia 6.000 euros.

 

Segons han informat fonts de l’institut Armat, el passat dia 27 de juliol, una senyora de 87 anys va traure 6.000 euros d’una entitat bancària situada en el centre urbà de Callosa de Segura. Posteriorment, i després de prendre un café amb la seua neta i una amiga, va continuar cap al seu 
domicili, ajudada pel seu caminador. Instants abans d’entrar, va ser abordada per un home que la va distraure amb la intenció de sostraure-li la bossa.

 

Quan es va adonar del que estava ocorrent, va haver-hi un forcejament entre víctima i autor que va acabar amb ella tendida en el sòl, amb diverses ferides, mentre que l’home va aconseguir fugir amb els 6.000 euros. A conseqüència de la caiguda, la 
víctima va haver de ser assistida a l’hospital, per una contusió frontal dreta i cervicàlgia posttraumàtica.

 

 

Agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil de Callosa de Segura, es van interessar per l’estat de salut de la víctima, alhora que li van sol·licitar totes les dades que aportar amb la finalitat d’elaborar un perfil criminal i delimitar el seu radi d’acció. 

El relat complet del succeït va ser que, a plena llum del dia i per les vies principals del municipi, l’autor li havia seguit des del mateix moment en el qual va eixir del banc, a pas lent perquè ella caminava amb caminador, i per a dissimular va comprar una barra de pa que es va posar sota el braç. 

 

Usava identitats i documentació falsificada

Els investigadors van esbrinar que aquest home havia arribat fins a Callosa en un vehicle, al qual una setmana després, mentre vigilaven la zona on havien ocorregut els fets van tornar a veure. Després de fer-li un seguiment sigil·lós durant diversos quilòmetres, el van interceptar a Múrcia, on es va desenvolupar la detenció. 

 

Després del registre dels seus efectes, es va confirmar que aquest individu usava identitats i documentació falsificada, fent-se passar per ciutadà de diferents països sud-americans. Un total de huit identitats diferents a aquest efecte d’encobrir la vertadera.

 

L‘home va acabar detingut com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació, falsedat documental i usurpació d’estat civil. El detingut, una vegada posat a disposició judicial dels Jutjats de Guàrdia de Múrcia, lloc on es va produir la detenció, es va decretar el seu ingrés a la presó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.