Detingut per fer-se passar per voluntari de Protecció Civil per a vendre cocaïna en Burjassot

COCAINA DROGA

Arxiu | WIKIPEDIA

 

La Policia Local de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), ha detingut este divendres, sobre les 12.00 hores, a un home de 52 anys i veí de Paterna, de l’Horta (València), per vestir-se amb un uniforme fals del cos de Protecció Civil i fer-se passar com a voluntari per a passar cocaïna.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan agents que feien controls policials han donat l’alt al cotxe en el que viatjava el detingut per a conéixer els motius del seu desplaçament, ja que els havia sorprés com anava vestit ni tampoc l’havien reconegut per pertànyer al cos.

 

Davant d’esta situació, els agents li van preguntar per què anava vestit d’eixa forma, al que l’home els va dir que era membre de Protecció Civil de Guadassuar, en la Ribera (València). No obstant això, va començar a posar-se nerviós davant de les preguntes de la policia i va començar a contestar coses sense sentit. A demés, en el cotxe anava una altra xica que no portava cap uniforme.

 

Registre del cotxe

Davant de l’estat nerviós del conductor i les contestacions sense sentit, els agents policials li van dir als dos que baixaren del cotxe i el van registrar, a on van trobar una bossa que tenia cocaïna, 192 euros i una llibreta a on tenia anotades totes les vendes que feia d’esta substància.

 

A demés, quan els agents li van dir a la dona que feia en el cotxe, els va contestar que estava comprant-li droga i que «era dels pocs que queden que et fien la cocaïna». Per estos fets, l’home va ser detingut per un delicte contra la salut pública. I també, junt a la dona, ha sigut proposat a sanció per saltar-se les normes de mobilitat decretades per l’estat d’alarma.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.