Detingut per fer-se passar per voluntari de Protecció Civil per a vendre cocaïna en Burjassot

COCAINA DROGA

Arxiu | WIKIPEDIA

 

La Policia Local de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), ha detingut este divendres, sobre les 12.00 hores, a un home de 52 anys i veí de Paterna, de l’Horta (València), per vestir-se amb un uniforme fals del cos de Protecció Civil i fer-se passar com a voluntari per a passar cocaïna.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan agents que feien controls policials han donat l’alt al cotxe en el que viatjava el detingut per a conéixer els motius del seu desplaçament, ja que els havia sorprés com anava vestit ni tampoc l’havien reconegut per pertànyer al cos.

 

Davant d’esta situació, els agents li van preguntar per què anava vestit d’eixa forma, al que l’home els va dir que era membre de Protecció Civil de Guadassuar, en la Ribera (València). No obstant això, va començar a posar-se nerviós davant de les preguntes de la policia i va començar a contestar coses sense sentit. A demés, en el cotxe anava una altra xica que no portava cap uniforme.

 

Registre del cotxe

Davant de l’estat nerviós del conductor i les contestacions sense sentit, els agents policials li van dir als dos que baixaren del cotxe i el van registrar, a on van trobar una bossa que tenia cocaïna, 192 euros i una llibreta a on tenia anotades totes les vendes que feia d’esta substància.

 

A demés, quan els agents li van dir a la dona que feia en el cotxe, els va contestar que estava comprant-li droga i que «era dels pocs que queden que et fien la cocaïna». Per estos fets, l’home va ser detingut per un delicte contra la salut pública. I també, junt a la dona, ha sigut proposat a sanció per saltar-se les normes de mobilitat decretades per l’estat d’alarma.

Últimes notícies

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.