Detingut per fer-se passar per voluntari de Protecció Civil per a vendre cocaïna en Burjassot

COCAINA DROGA

Arxiu | WIKIPEDIA

 

La Policia Local de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), ha detingut este divendres, sobre les 12.00 hores, a un home de 52 anys i veí de Paterna, de l’Horta (València), per vestir-se amb un uniforme fals del cos de Protecció Civil i fer-se passar com a voluntari per a passar cocaïna.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan agents que feien controls policials han donat l’alt al cotxe en el que viatjava el detingut per a conéixer els motius del seu desplaçament, ja que els havia sorprés com anava vestit ni tampoc l’havien reconegut per pertànyer al cos.

 

Davant d’esta situació, els agents li van preguntar per què anava vestit d’eixa forma, al que l’home els va dir que era membre de Protecció Civil de Guadassuar, en la Ribera (València). No obstant això, va començar a posar-se nerviós davant de les preguntes de la policia i va començar a contestar coses sense sentit. A demés, en el cotxe anava una altra xica que no portava cap uniforme.

 

Registre del cotxe

Davant de l’estat nerviós del conductor i les contestacions sense sentit, els agents policials li van dir als dos que baixaren del cotxe i el van registrar, a on van trobar una bossa que tenia cocaïna, 192 euros i una llibreta a on tenia anotades totes les vendes que feia d’esta substància.

 

A demés, quan els agents li van dir a la dona que feia en el cotxe, els va contestar que estava comprant-li droga i que «era dels pocs que queden que et fien la cocaïna». Per estos fets, l’home va ser detingut per un delicte contra la salut pública. I també, junt a la dona, ha sigut proposat a sanció per saltar-se les normes de mobilitat decretades per l’estat d’alarma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.