Detingut per fer-se passar per voluntari de Protecció Civil per a vendre cocaïna en Burjassot

COCAINA DROGA

Arxiu | WIKIPEDIA

 

La Policia Local de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), ha detingut este divendres, sobre les 12.00 hores, a un home de 52 anys i veí de Paterna, de l’Horta (València), per vestir-se amb un uniforme fals del cos de Protecció Civil i fer-se passar com a voluntari per a passar cocaïna.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan agents que feien controls policials han donat l’alt al cotxe en el que viatjava el detingut per a conéixer els motius del seu desplaçament, ja que els havia sorprés com anava vestit ni tampoc l’havien reconegut per pertànyer al cos.

 

Davant d’esta situació, els agents li van preguntar per què anava vestit d’eixa forma, al que l’home els va dir que era membre de Protecció Civil de Guadassuar, en la Ribera (València). No obstant això, va començar a posar-se nerviós davant de les preguntes de la policia i va començar a contestar coses sense sentit. A demés, en el cotxe anava una altra xica que no portava cap uniforme.

 

Registre del cotxe

Davant de l’estat nerviós del conductor i les contestacions sense sentit, els agents policials li van dir als dos que baixaren del cotxe i el van registrar, a on van trobar una bossa que tenia cocaïna, 192 euros i una llibreta a on tenia anotades totes les vendes que feia d’esta substància.

 

A demés, quan els agents li van dir a la dona que feia en el cotxe, els va contestar que estava comprant-li droga i que «era dels pocs que queden que et fien la cocaïna». Per estos fets, l’home va ser detingut per un delicte contra la salut pública. I també, junt a la dona, ha sigut proposat a sanció per saltar-se les normes de mobilitat decretades per l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Detingut a Sant Vicent del Raspeig per un entramat de vehicles robats

Un home de 39 anys ha sigut detingut a Sant Vicent del Raspeig després de descobrir-se un entramat de vehicles robats. La Guàrdia Civil ha recuperat un cotxe, una embarcació i un remolc sostrets fa mesos al port d’Águilas.

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.
FILMOTECA D'ESTIU