Detingut per fer-se passar per voluntari de Protecció Civil per a vendre cocaïna en Burjassot

COCAINA DROGA

Arxiu | WIKIPEDIA

 

La Policia Local de la localitat de Burjassot, en l’Horta Nord (València), ha detingut este divendres, sobre les 12.00 hores, a un home de 52 anys i veí de Paterna, de l’Horta (València), per vestir-se amb un uniforme fals del cos de Protecció Civil i fer-se passar com a voluntari per a passar cocaïna.

 

Segons informa el diari ‘Levante-EMV’, els fets s’han produït quan agents que feien controls policials han donat l’alt al cotxe en el que viatjava el detingut per a conéixer els motius del seu desplaçament, ja que els havia sorprés com anava vestit ni tampoc l’havien reconegut per pertànyer al cos.

 

Davant d’esta situació, els agents li van preguntar per què anava vestit d’eixa forma, al que l’home els va dir que era membre de Protecció Civil de Guadassuar, en la Ribera (València). No obstant això, va començar a posar-se nerviós davant de les preguntes de la policia i va començar a contestar coses sense sentit. A demés, en el cotxe anava una altra xica que no portava cap uniforme.

 

Registre del cotxe

Davant de l’estat nerviós del conductor i les contestacions sense sentit, els agents policials li van dir als dos que baixaren del cotxe i el van registrar, a on van trobar una bossa que tenia cocaïna, 192 euros i una llibreta a on tenia anotades totes les vendes que feia d’esta substància.

 

A demés, quan els agents li van dir a la dona que feia en el cotxe, els va contestar que estava comprant-li droga i que «era dels pocs que queden que et fien la cocaïna». Per estos fets, l’home va ser detingut per un delicte contra la salut pública. I també, junt a la dona, ha sigut proposat a sanció per saltar-se les normes de mobilitat decretades per l’estat d’alarma.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.