Detingut per entrar a furtar amb una navalla a una tenda de sabates en Benetússer

Entra a robar en una tenda de sabates de Benetússer | Oleguer Domènech.

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’Operació “VALSERA” realitzada per part d’agents del Lloc Principal d’Alfafar, ha detingut a un home, de nacionalitat espanyola de 31 anys, com a responsable d’un robatori amb violència en la localitat de Benetússer, en l’Horta Sud (València). 

 

El detingut va esperar a que se n’anaren els clients a última hora de la vesprada i va atacar a la treballadora quan estava soles, amenaçant-la amb una navalla per a intimidar-la i després agredir-la. La resistència de la treballadora, els crits demanant ajuda i la poca gràcia de l’atracador per a obrir la caixa registradora van evitar que poguera emportar-se alguna cosa.

 

La dependenta va eixir després del lladre i va poder vore el vehicle en el que l’home va fugir i va memoritzar part de la matrícula. Gràcies al desplegament realitzat pels agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar s’ha conseguit detindre al presumpte autor dels fets. El detingut ha passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció no 5 de Catarroja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.