Detingut per entrar a furtar amb una navalla a una tenda de sabates en Benetússer

Entra a robar en una tenda de sabates de Benetússer | Oleguer Domènech.

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’Operació “VALSERA” realitzada per part d’agents del Lloc Principal d’Alfafar, ha detingut a un home, de nacionalitat espanyola de 31 anys, com a responsable d’un robatori amb violència en la localitat de Benetússer, en l’Horta Sud (València). 

 

El detingut va esperar a que se n’anaren els clients a última hora de la vesprada i va atacar a la treballadora quan estava soles, amenaçant-la amb una navalla per a intimidar-la i després agredir-la. La resistència de la treballadora, els crits demanant ajuda i la poca gràcia de l’atracador per a obrir la caixa registradora van evitar que poguera emportar-se alguna cosa.

 

La dependenta va eixir després del lladre i va poder vore el vehicle en el que l’home va fugir i va memoritzar part de la matrícula. Gràcies al desplegament realitzat pels agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar s’ha conseguit detindre al presumpte autor dels fets. El detingut ha passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció no 5 de Catarroja.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.