Detingut per entrar a furtar amb una navalla a una tenda de sabates en Benetússer

Entra a robar en una tenda de sabates de Benetússer | Oleguer Domènech.

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’Operació “VALSERA” realitzada per part d’agents del Lloc Principal d’Alfafar, ha detingut a un home, de nacionalitat espanyola de 31 anys, com a responsable d’un robatori amb violència en la localitat de Benetússer, en l’Horta Sud (València). 

 

El detingut va esperar a que se n’anaren els clients a última hora de la vesprada i va atacar a la treballadora quan estava soles, amenaçant-la amb una navalla per a intimidar-la i després agredir-la. La resistència de la treballadora, els crits demanant ajuda i la poca gràcia de l’atracador per a obrir la caixa registradora van evitar que poguera emportar-se alguna cosa.

 

La dependenta va eixir després del lladre i va poder vore el vehicle en el que l’home va fugir i va memoritzar part de la matrícula. Gràcies al desplegament realitzat pels agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar s’ha conseguit detindre al presumpte autor dels fets. El detingut ha passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció no 5 de Catarroja.

Últimes notícies

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.

Presó provisional per a dos detinguts per robatoris violents a ancians a Torrevieja

Dos hòmens de 31 i 32 anys han ingressat a la presó provisional acusats de cometre almenys quatre robatoris amb violència a persones d'entre 75 i 93 anys a Torrevieja i La Mata mitjançant el mètode de l'estirada.

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.