7.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Detingut per entrar a furtar amb una navalla a una tenda de sabates en Benetússer

Entra a robar en una tenda de sabates de Benetússer | Oleguer Domènech.

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’Operació “VALSERA” realitzada per part d’agents del Lloc Principal d’Alfafar, ha detingut a un home, de nacionalitat espanyola de 31 anys, com a responsable d’un robatori amb violència en la localitat de Benetússer, en l’Horta Sud (València). 

 

El detingut va esperar a que se n’anaren els clients a última hora de la vesprada i va atacar a la treballadora quan estava soles, amenaçant-la amb una navalla per a intimidar-la i després agredir-la. La resistència de la treballadora, els crits demanant ajuda i la poca gràcia de l’atracador per a obrir la caixa registradora van evitar que poguera emportar-se alguna cosa.

 

La dependenta va eixir després del lladre i va poder vore el vehicle en el que l’home va fugir i va memoritzar part de la matrícula. Gràcies al desplegament realitzat pels agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar s’ha conseguit detindre al presumpte autor dels fets. El detingut ha passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció no 5 de Catarroja.

Últimes notícies

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.

El temporal ha deixat almenys 23.000 hectàrees de cultiu afectades i 80 intervencions a València

La Diputació xifra de manera provisional més de 23.000 hectàrees de cultiu afectades i el Consorci de Bombers ha gestionat 306 avisos, amb 80 intervencions. Tretze de les 14 carreteres tallades ja han reobert i es preveu l'obertura de la CV-543 entre hui i demà.

El Consell exigix al Govern obres hidràuliques i anuncia mesures d’urgència després de les pluges

Els vicepresidents del Consell han recorregut municipis de València per a avaluar els efectes del temporal i reclamar infraestructures que reduïsquen els riscos. També han avançat actuacions transitòries mentres la CHJ definix solucions definitives.

Queralt Casas, primera a arribar a 300 partits amb el València Basket

La capitana taronja s'ha convertit en la primera jugadora a firmar 300 partits amb el València Basket. El registre va arribar en la jornada 13 davant el Joventut.

El Vila-real oficialitza l’eixida d’Adrià Altimira amb carta de llibertat

El lateral s'ha desvinculat del club i queda lliure per a firmar en el mercat hivernal després de tres temporades. Esta campanya només ha disputat tres partits de Copa i un de Lliga.

La Generalitat defén que la simplificació administrativa generarà ocupació i riquesa

El Consell ha defés el seu decret de simplificació per a accelerar projectes i atraure inversió, mentres Govern i Compromís alerten de menys controls i riscos ambientals. El debat s'ha intensificat malgrat que la norma encara no s'ha publicat oficialment.

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.