10.2 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Detingut per entrar a furtar amb una navalla a una tenda de sabates en Benetússer

Entra a robar en una tenda de sabates de Benetússer | Oleguer Domènech.

 

La Guàrdia Civil, en el marc de l’Operació “VALSERA” realitzada per part d’agents del Lloc Principal d’Alfafar, ha detingut a un home, de nacionalitat espanyola de 31 anys, com a responsable d’un robatori amb violència en la localitat de Benetússer, en l’Horta Sud (València). 

 

El detingut va esperar a que se n’anaren els clients a última hora de la vesprada i va atacar a la treballadora quan estava soles, amenaçant-la amb una navalla per a intimidar-la i després agredir-la. La resistència de la treballadora, els crits demanant ajuda i la poca gràcia de l’atracador per a obrir la caixa registradora van evitar que poguera emportar-se alguna cosa.

 

La dependenta va eixir després del lladre i va poder vore el vehicle en el que l’home va fugir i va memoritzar part de la matrícula. Gràcies al desplegament realitzat pels agents de la Guàrdia Civil d’Alfafar s’ha conseguit detindre al presumpte autor dels fets. El detingut ha passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció no 5 de Catarroja.

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.