Detenen a València a un home després de gravar a una dona en el bany del seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla gravar en el bany del seu domicili amb un telèfon mòbil ocult, a una dona que li hauria llogat una habitació a través d’una web d’allotjaments a particulars.

Les investigacions es van iniciar a mitjan mes de juny, quan una dona va posar en coneixement dels agents que s’hauria descobert que existia un telèfon mòbil ocult en el bany d’un domicili on hauria llogat una habitació.

Pel que sembla, la dona quan es trobava en el bany de l’habitatge es va adonar que hi havia una bossa sobre el vàter amb un xicotet orifici. Va ser en aqueix moment, quan la víctima va observar que l’interior del mateix contenia un telèfon mòbil a elevada temperatura, semi bloquejat i que tenia en funcionament una aplicació que pel que sembla serviria per a transmetre imatges a un altre dispositiu.

La víctima ràpidament ho va posar en coneixement dels agents que van realitzar les indagacions pertinents. Els policies van intervindre tant el telèfon mòbil que hauria localitzat la dona com posteriorment el terminal del sospitós per a la seua anàlisi interna.

Després de finalitzar les perquisicions policials, els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. L’arrestat, que manca d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.