Detenen a València a un home després de gravar a una dona en el bany del seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla gravar en el bany del seu domicili amb un telèfon mòbil ocult, a una dona que li hauria llogat una habitació a través d’una web d’allotjaments a particulars.

Les investigacions es van iniciar a mitjan mes de juny, quan una dona va posar en coneixement dels agents que s’hauria descobert que existia un telèfon mòbil ocult en el bany d’un domicili on hauria llogat una habitació.

Pel que sembla, la dona quan es trobava en el bany de l’habitatge es va adonar que hi havia una bossa sobre el vàter amb un xicotet orifici. Va ser en aqueix moment, quan la víctima va observar que l’interior del mateix contenia un telèfon mòbil a elevada temperatura, semi bloquejat i que tenia en funcionament una aplicació que pel que sembla serviria per a transmetre imatges a un altre dispositiu.

La víctima ràpidament ho va posar en coneixement dels agents que van realitzar les indagacions pertinents. Els policies van intervindre tant el telèfon mòbil que hauria localitzat la dona com posteriorment el terminal del sospitós per a la seua anàlisi interna.

Després de finalitzar les perquisicions policials, els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. L’arrestat, que manca d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.

València garantirà 218 obres de Sorolla durant fins a 15 anys amb un lloguer de 19,7 milions

El Consell ha autoritzat un contracte d’arrendament amb la Hispanic Society of America que permetrà exhibir de manera estable 218 obres de Joaquín Sorolla a València durant fins a 15 anys.