19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detenen a València a un home després de gravar a una dona en el bany del seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla gravar en el bany del seu domicili amb un telèfon mòbil ocult, a una dona que li hauria llogat una habitació a través d’una web d’allotjaments a particulars.

Les investigacions es van iniciar a mitjan mes de juny, quan una dona va posar en coneixement dels agents que s’hauria descobert que existia un telèfon mòbil ocult en el bany d’un domicili on hauria llogat una habitació.

Pel que sembla, la dona quan es trobava en el bany de l’habitatge es va adonar que hi havia una bossa sobre el vàter amb un xicotet orifici. Va ser en aqueix moment, quan la víctima va observar que l’interior del mateix contenia un telèfon mòbil a elevada temperatura, semi bloquejat i que tenia en funcionament una aplicació que pel que sembla serviria per a transmetre imatges a un altre dispositiu.

La víctima ràpidament ho va posar en coneixement dels agents que van realitzar les indagacions pertinents. Els policies van intervindre tant el telèfon mòbil que hauria localitzat la dona com posteriorment el terminal del sospitós per a la seua anàlisi interna.

Després de finalitzar les perquisicions policials, els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. L’arrestat, que manca d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El dimecres va marcar el dia d’hivern més càlid en la Comunitat en 76 anys

Aemet ha informat que este dimecres va ser, en mitjana regional, el dia d'hivern més càlid des d'almenys 1950. La nit prèvia va deixar rècords de mínimes en les tres capitals.

L’est peninsular va liderar l’augment de població i la Comunitat Valenciana va encapçalar l’avanç

Espanya va sumar 442.428 habitants en 2025, fins a 49,57 milions. El creixement es va concentrar en l'est peninsular, amb la Comunitat Valenciana al capdavant (+1,78%).

El vent ha arrancat una mà a l’escultura de Ripollés en l’Albereda de València

L'obra de bronze, d'unes catorze tones i situada en la rotonda de l'Albereda amb Peris i Valero, ha perdut una mà este dijous, segons l'Ajuntament. L'episodi se suma a l'enderrocament dies abans de 'Les inclemències', de Lucas Karrvaz.

Atenen la diputada Patricia Blanquer després d’una caiguda en les escales de l’hemicicle del Congrés

Els servicis mèdics del Congrés han atés a Patricia Blanquer després d'una caiguda en les escales de l'hemicicle durant un recés del Ple. La diputada ha abandonat la sala pel seu propi peu després de romandre uns minuts tombada entre els escons.

Mercadona, Lidl i Aldi han aconseguit quota rècord en 2025 per l’assortiment curt

Mercadona (27%), Lidl (6,9%) i Aldi (2%) han marcat màxims de quota en 2025. L'estirada de l'assortiment curt i la marca del distribuïdor explica l'avanç, segons Worldpanel.

Detinguda per oferir empadronaments fraudulents per 150 euros a immigrants a Oliva

La Guàrdia Civil ha detingut a una dona per falsificar certificats d'empadronament a Oliva. Cobrava 150 euros per documents no oficials i la investigació continua oberta.

La borrasca Nils ha deixat ratxes de 148 km/h i ha provocat incidències i retards en Rodalia

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 148 km/h en la Comunitat Valenciana i una reguera d'incidències, amb retards en Rodalia, Metrovalencia i desviaments aeris. Els servicis d'emergència han realitzat desenes d'intervencions sense ferits, amb tancaments preventius en diversos municipis.

Jutgen a l’amo de APD Security per amenaces a Alberto Ibáñez

El propietari de APD Security, Antonio Plana, serà jutjat este divendres per un presumpte delicte d'amenaces al diputat de Compromís Alberto Ibáñez. La vista arriba després de dos assenyalaments fallits a l'octubre i desembre.