Detenen a València a un home després de gravar a una dona en el bany del seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla gravar en el bany del seu domicili amb un telèfon mòbil ocult, a una dona que li hauria llogat una habitació a través d’una web d’allotjaments a particulars.

Les investigacions es van iniciar a mitjan mes de juny, quan una dona va posar en coneixement dels agents que s’hauria descobert que existia un telèfon mòbil ocult en el bany d’un domicili on hauria llogat una habitació.

Pel que sembla, la dona quan es trobava en el bany de l’habitatge es va adonar que hi havia una bossa sobre el vàter amb un xicotet orifici. Va ser en aqueix moment, quan la víctima va observar que l’interior del mateix contenia un telèfon mòbil a elevada temperatura, semi bloquejat i que tenia en funcionament una aplicació que pel que sembla serviria per a transmetre imatges a un altre dispositiu.

La víctima ràpidament ho va posar en coneixement dels agents que van realitzar les indagacions pertinents. Els policies van intervindre tant el telèfon mòbil que hauria localitzat la dona com posteriorment el terminal del sospitós per a la seua anàlisi interna.

Després de finalitzar les perquisicions policials, els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. L’arrestat, que manca d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Buñol es prepara per a una Tomatina amb 150 tones de tomates i 22.000 participants

Buñol acollirà hui una nova edició de la Tomatina, amb 150 tones de tomates i 22.000 participants en una hora de batalla festiva. La festa reforça l’accessibilitat i comptarà amb més trens de Cercanies per a facilitar l’arribada de visitants.

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un matrimoni irlandés en un jacuzzi a Cullera

La Guàrdia Civil ha obert una investigació per la mort d’un matrimoni irlandés de 50 i 45 anys a Cullera, localitzat sense vida en el jacuzzi de la vivenda pels seus fills menors.

Un voleó de Pablo García en el 83 enfonsa el València CF a Mestalla

Un gol de volea de Pablo García en el minut 83 ha donat la victòria al Betis a Mestalla i ha encés de nou la protesta de l’afició del València CF, que encadena dos jornades sense marcar.

Nathan Saliba reforça el mig del camp del Villarreal fins a 2031

El Villarreal ha tancat el fichatge del migcampista canadenc Nathan Saliba, de 22 anys, procedent de l'Anderlecht, amb un contracte fins al 30 de juny de 2031.

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.