Detenen a València a un home després de gravar a una dona en el bany del seu domicili

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 42 anys com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets, després de pel que sembla gravar en el bany del seu domicili amb un telèfon mòbil ocult, a una dona que li hauria llogat una habitació a través d’una web d’allotjaments a particulars.

Les investigacions es van iniciar a mitjan mes de juny, quan una dona va posar en coneixement dels agents que s’hauria descobert que existia un telèfon mòbil ocult en el bany d’un domicili on hauria llogat una habitació.

Pel que sembla, la dona quan es trobava en el bany de l’habitatge es va adonar que hi havia una bossa sobre el vàter amb un xicotet orifici. Va ser en aqueix moment, quan la víctima va observar que l’interior del mateix contenia un telèfon mòbil a elevada temperatura, semi bloquejat i que tenia en funcionament una aplicació que pel que sembla serviria per a transmetre imatges a un altre dispositiu.

La víctima ràpidament ho va posar en coneixement dels agents que van realitzar les indagacions pertinents. Els policies van intervindre tant el telèfon mòbil que hauria localitzat la dona com posteriorment el terminal del sospitós per a la seua anàlisi interna.

Després de finalitzar les perquisicions policials, els policies van detindre a l’home com a presumpte autor d’un delicte de revelació de secrets. L’arrestat, que manca d’antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.