Detingut un home per furtar amb violència cinc dones a Almassora

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Local i la Guàrdia Civil d’Almassora, a la Plana Alta, per ser el presumpte autor de cinc robatoris amb violència a dones d’edat avançada en esta localitat. El lladre, veí de Vila-real era ja buscat per la Guàrdia Civil després que els agents tingueren coneixement que s’havien produït diversos robatoris amb idèntic modus operandi en la localitat. Els fets delictius ocorrien quan les víctimes, totes dones, anaven a retirar diners a un caixer o entraven en un comerç i eren abordades per a, en un descuit, furtar-los tant la bossa de mà com les joies que portaren. L’home utilitzava la seua força per a espentar les víctimes o tirar-les a terra; és per això que alguna va resultar ferida durant els assalts.

Els agents van poder constatar que l’atacant era una persona que no vivia a la localitat d’Almassora sinó que residia en una altra població i sols acudia a la localitat amb la intenció de cometre els robatoris. A continuació desapareixia ràpidament de la zona mitjançant un tren o un taxi, dificultant així la seua detenció. Arran de les investigacions, la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Almassora van realitzar serveis de prevenció en coordinació per a sorprendre el lladre. Després de diverses gestions amb les víctimes, sent totes elles dones d’entre 60 i 75 anys, les dones van aportar dades físiques de l’autor, així com de la seua manera particular de furtar.

A la fi, els agents van poder localitzar el lladre, que s’emportava les bosses amb la tècnica del tiró, i va ser arrestat i traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil. Posteriorment va ingressar en presó provisional com a presumpte autor de cinc robatoris amb violència, després de passar a disposició judicial en Castelló. Les dones afectades o ferides en el moment dels assalts, finalment han pogut recuperar-se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.