14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Detingut un home per furtar amb violència cinc dones a Almassora

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Local i la Guàrdia Civil d’Almassora, a la Plana Alta, per ser el presumpte autor de cinc robatoris amb violència a dones d’edat avançada en esta localitat. El lladre, veí de Vila-real era ja buscat per la Guàrdia Civil després que els agents tingueren coneixement que s’havien produït diversos robatoris amb idèntic modus operandi en la localitat. Els fets delictius ocorrien quan les víctimes, totes dones, anaven a retirar diners a un caixer o entraven en un comerç i eren abordades per a, en un descuit, furtar-los tant la bossa de mà com les joies que portaren. L’home utilitzava la seua força per a espentar les víctimes o tirar-les a terra; és per això que alguna va resultar ferida durant els assalts.

Els agents van poder constatar que l’atacant era una persona que no vivia a la localitat d’Almassora sinó que residia en una altra població i sols acudia a la localitat amb la intenció de cometre els robatoris. A continuació desapareixia ràpidament de la zona mitjançant un tren o un taxi, dificultant així la seua detenció. Arran de les investigacions, la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Almassora van realitzar serveis de prevenció en coordinació per a sorprendre el lladre. Després de diverses gestions amb les víctimes, sent totes elles dones d’entre 60 i 75 anys, les dones van aportar dades físiques de l’autor, així com de la seua manera particular de furtar.

A la fi, els agents van poder localitzar el lladre, que s’emportava les bosses amb la tècnica del tiró, i va ser arrestat i traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil. Posteriorment va ingressar en presó provisional com a presumpte autor de cinc robatoris amb violència, després de passar a disposició judicial en Castelló. Les dones afectades o ferides en el moment dels assalts, finalment han pogut recuperar-se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El PSOE avisa que Feijóo oferirà racisme i masclisme institucional si governa

Diana Morant ha vinculat el projecte del PP als seus pactes amb Vox i ha denunciat exemples de 'racisme institucional' i 'masclisme institucional' en diverses autonomies. També ha acusat a Feijóo de mancar de projecte propi, de normalitzar a Vox i ha defés que el PSOE ha expulsat als qui van incórrer en conductes reprotxables.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres de protecció davant danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per urgència obres en llits i barrancs després de pluges que han superat els 200 l/m². Ha demanat agilitzar projectes com el Pedrís, la Saleta o el Magre i ha avançat un balanç de danys, amb la taronja afectada en plena temporada.

Restablixen la circulació en quasi tota la xarxa de carreteres de València després de les últimes pluges

La Diputació de València ha restablit el trànsit en quasi tota la xarxa provincial afectada per les pluges, amb especial incidència a la Ribera. Totes les vies estan obertes amb normalitat o amb precaució excepte la CV-543, tancada per acumulació d'aigua.

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.