Detingut un home per furtar amb violència cinc dones a Almassora

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Local i la Guàrdia Civil d’Almassora, a la Plana Alta, per ser el presumpte autor de cinc robatoris amb violència a dones d’edat avançada en esta localitat. El lladre, veí de Vila-real era ja buscat per la Guàrdia Civil després que els agents tingueren coneixement que s’havien produït diversos robatoris amb idèntic modus operandi en la localitat. Els fets delictius ocorrien quan les víctimes, totes dones, anaven a retirar diners a un caixer o entraven en un comerç i eren abordades per a, en un descuit, furtar-los tant la bossa de mà com les joies que portaren. L’home utilitzava la seua força per a espentar les víctimes o tirar-les a terra; és per això que alguna va resultar ferida durant els assalts.

Els agents van poder constatar que l’atacant era una persona que no vivia a la localitat d’Almassora sinó que residia en una altra població i sols acudia a la localitat amb la intenció de cometre els robatoris. A continuació desapareixia ràpidament de la zona mitjançant un tren o un taxi, dificultant així la seua detenció. Arran de les investigacions, la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Almassora van realitzar serveis de prevenció en coordinació per a sorprendre el lladre. Després de diverses gestions amb les víctimes, sent totes elles dones d’entre 60 i 75 anys, les dones van aportar dades físiques de l’autor, així com de la seua manera particular de furtar.

A la fi, els agents van poder localitzar el lladre, que s’emportava les bosses amb la tècnica del tiró, i va ser arrestat i traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil. Posteriorment va ingressar en presó provisional com a presumpte autor de cinc robatoris amb violència, després de passar a disposició judicial en Castelló. Les dones afectades o ferides en el moment dels assalts, finalment han pogut recuperar-se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU