Detingut un home per furtar amb violència cinc dones a Almassora

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Local i la Guàrdia Civil d’Almassora, a la Plana Alta, per ser el presumpte autor de cinc robatoris amb violència a dones d’edat avançada en esta localitat. El lladre, veí de Vila-real era ja buscat per la Guàrdia Civil després que els agents tingueren coneixement que s’havien produït diversos robatoris amb idèntic modus operandi en la localitat. Els fets delictius ocorrien quan les víctimes, totes dones, anaven a retirar diners a un caixer o entraven en un comerç i eren abordades per a, en un descuit, furtar-los tant la bossa de mà com les joies que portaren. L’home utilitzava la seua força per a espentar les víctimes o tirar-les a terra; és per això que alguna va resultar ferida durant els assalts.

Els agents van poder constatar que l’atacant era una persona que no vivia a la localitat d’Almassora sinó que residia en una altra població i sols acudia a la localitat amb la intenció de cometre els robatoris. A continuació desapareixia ràpidament de la zona mitjançant un tren o un taxi, dificultant així la seua detenció. Arran de les investigacions, la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Almassora van realitzar serveis de prevenció en coordinació per a sorprendre el lladre. Després de diverses gestions amb les víctimes, sent totes elles dones d’entre 60 i 75 anys, les dones van aportar dades físiques de l’autor, així com de la seua manera particular de furtar.

A la fi, els agents van poder localitzar el lladre, que s’emportava les bosses amb la tècnica del tiró, i va ser arrestat i traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil. Posteriorment va ingressar en presó provisional com a presumpte autor de cinc robatoris amb violència, després de passar a disposició judicial en Castelló. Les dones afectades o ferides en el moment dels assalts, finalment han pogut recuperar-se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.