Anuncios

Detingut un home per furtar amb violència cinc dones a Almassora

 

Un home de 38 anys ha sigut detingut per la Policia Local i la Guàrdia Civil d’Almassora, a la Plana Alta, per ser el presumpte autor de cinc robatoris amb violència a dones d’edat avançada en esta localitat. El lladre, veí de Vila-real era ja buscat per la Guàrdia Civil després que els agents tingueren coneixement que s’havien produït diversos robatoris amb idèntic modus operandi en la localitat. Els fets delictius ocorrien quan les víctimes, totes dones, anaven a retirar diners a un caixer o entraven en un comerç i eren abordades per a, en un descuit, furtar-los tant la bossa de mà com les joies que portaren. L’home utilitzava la seua força per a espentar les víctimes o tirar-les a terra; és per això que alguna va resultar ferida durant els assalts.

Els agents van poder constatar que l’atacant era una persona que no vivia a la localitat d’Almassora sinó que residia en una altra població i sols acudia a la localitat amb la intenció de cometre els robatoris. A continuació desapareixia ràpidament de la zona mitjançant un tren o un taxi, dificultant així la seua detenció. Arran de les investigacions, la Guàrdia Civil i la Policia Local d’Almassora van realitzar serveis de prevenció en coordinació per a sorprendre el lladre. Després de diverses gestions amb les víctimes, sent totes elles dones d’entre 60 i 75 anys, les dones van aportar dades físiques de l’autor, així com de la seua manera particular de furtar.

Anuncios

A la fi, els agents van poder localitzar el lladre, que s’emportava les bosses amb la tècnica del tiró, i va ser arrestat i traslladat a la caserna de la Guàrdia Civil. Posteriorment va ingressar en presó provisional com a presumpte autor de cinc robatoris amb violència, després de passar a disposició judicial en Castelló. Les dones afectades o ferides en el moment dels assalts, finalment han pogut recuperar-se.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.
Anuncios