Detenen a un home després d’una persecució per robar en una perruqueria de Gandia

 

En la matinada d’este dilluns, 15 de febrer, un home de 43 anys, va ser detingut en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), després d’una persecució policial, després de robar, presumptament, en una perruqueria de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el presumpte autor dels fets, va trencar el cristall de l’aparador d’un local de bellesa amb la trapa d’un desaigüe.

 

Després d’una telefonada anònima, van acudir agents de la Policia Nacional, que van comprovar els danys de l’establiment i van establir un perímetre de busca, al que es van sumar fins a cinc patrulles.

 

L’home ha sigut enviat a presó preventiva

Els agents van donar amb l’home al que van donar l’alt, però no va fer cas i va pegar a fugir. Els efectius de seguretat li van perseguir per diferents carrers de Gandia, fins que van conseguir capturar i detindre a l’home recolzats per altres efectius amb cotxe patrulla.

 

L’home ha passat a disposició judicial, a on el magistrat de guàrdia ha decretat presó preventiva fins que es quantifiquen els danys en el local. L’arrestat havia dut a terme altres robatoris fa unes setmanes.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.