Detenen a un home després d’una persecució per robar en una perruqueria de Gandia

 

En la matinada d’este dilluns, 15 de febrer, un home de 43 anys, va ser detingut en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), després d’una persecució policial, després de robar, presumptament, en una perruqueria de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el presumpte autor dels fets, va trencar el cristall de l’aparador d’un local de bellesa amb la trapa d’un desaigüe.

 

Després d’una telefonada anònima, van acudir agents de la Policia Nacional, que van comprovar els danys de l’establiment i van establir un perímetre de busca, al que es van sumar fins a cinc patrulles.

 

L’home ha sigut enviat a presó preventiva

Els agents van donar amb l’home al que van donar l’alt, però no va fer cas i va pegar a fugir. Els efectius de seguretat li van perseguir per diferents carrers de Gandia, fins que van conseguir capturar i detindre a l’home recolzats per altres efectius amb cotxe patrulla.

 

L’home ha passat a disposició judicial, a on el magistrat de guàrdia ha decretat presó preventiva fins que es quantifiquen els danys en el local. L’arrestat havia dut a terme altres robatoris fa unes setmanes.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.