Detenen a un home després d’una persecució per robar en una perruqueria de Gandia

 

En la matinada d’este dilluns, 15 de febrer, un home de 43 anys, va ser detingut en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), després d’una persecució policial, després de robar, presumptament, en una perruqueria de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el presumpte autor dels fets, va trencar el cristall de l’aparador d’un local de bellesa amb la trapa d’un desaigüe.

 

Després d’una telefonada anònima, van acudir agents de la Policia Nacional, que van comprovar els danys de l’establiment i van establir un perímetre de busca, al que es van sumar fins a cinc patrulles.

 

L’home ha sigut enviat a presó preventiva

Els agents van donar amb l’home al que van donar l’alt, però no va fer cas i va pegar a fugir. Els efectius de seguretat li van perseguir per diferents carrers de Gandia, fins que van conseguir capturar i detindre a l’home recolzats per altres efectius amb cotxe patrulla.

 

L’home ha passat a disposició judicial, a on el magistrat de guàrdia ha decretat presó preventiva fins que es quantifiquen els danys en el local. L’arrestat havia dut a terme altres robatoris fa unes setmanes.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.