16.5 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Detenen a un home després d’una persecució per robar en una perruqueria de Gandia

 

En la matinada d’este dilluns, 15 de febrer, un home de 43 anys, va ser detingut en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), després d’una persecució policial, després de robar, presumptament, en una perruqueria de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el presumpte autor dels fets, va trencar el cristall de l’aparador d’un local de bellesa amb la trapa d’un desaigüe.

 

Després d’una telefonada anònima, van acudir agents de la Policia Nacional, que van comprovar els danys de l’establiment i van establir un perímetre de busca, al que es van sumar fins a cinc patrulles.

 

L’home ha sigut enviat a presó preventiva

Els agents van donar amb l’home al que van donar l’alt, però no va fer cas i va pegar a fugir. Els efectius de seguretat li van perseguir per diferents carrers de Gandia, fins que van conseguir capturar i detindre a l’home recolzats per altres efectius amb cotxe patrulla.

 

L’home ha passat a disposició judicial, a on el magistrat de guàrdia ha decretat presó preventiva fins que es quantifiquen els danys en el local. L’arrestat havia dut a terme altres robatoris fa unes setmanes.

Últimes notícies

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.

L’Advocacia de la Generalitat ha confirmat que va donar el vistiplau al confinament durant la DANA

El coordinador jurídic ha declarat que l'encaix legal permetia restringir moviments i que el vistiplau va ser verbal. Després de les crides no es va demanar informe formal.

El menor de 13 anys de Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió que va posar fi a la vida d'un xiquet de 13 anys a Sueca es va produir en el bany de la vivenda del suposat autor. El detingut es va entregar, va confessar i passarà a disposició judicial el dimarts.

Es disparen a 1.650 els poemes que opten al Premi Internacional Miguel Hernández

La convocatòria del Premi Internacional de Poesia Miguel Hernández ha reunit 1.650 obres, un 50% més que fa un any. La fallada està prevista per a les pròximes setmanes.

Tres familiars han sigut detinguts per una plantació de marihuana amb 573 plantes a Ibi

Dos hòmens de 41 i 68 anys i una dona de 72, tots amb antecedents i pertanyents a la mateixa família, han sigut detinguts en desmantellar un cultiu interior en el seu domicili d'Ibi. S'han intervingut 573 plantes, 4,5 quilos de cabdells, diners i material de cultiu, i han quedat en llibertat amb mesures cautelars.

El menor de 13 anys assassinat a Sueca va morir en el bany de la casa de l’agressor

L'agressió va tindre lloc en el bany del domicili del supòsit agressor. El detingut, de 48 anys, es va entregar, va confessar els fets i passarà a disposició judicial el dimarts.

Aemet activa l’avís groc per vent de fins a 80 km/h i mar adversa en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per vent de l'oest en zones de l'interior i litoral de Castelló, València i Alacant, amb ratxes de fins a 80 km/h i fenòmens costaners a Alacant.

Els termòmetres han marcat 18é a Pego i han fregat 17é a València a primera hora

Pego ha registrat 18é de matinada i València ha fregat els 17é a primera hora d'este dimarts. El vent de l'oest bufarà moderat a fort, amb ratxes molt fortes a l'interior.