Detenen a un home després d’una persecució per robar en una perruqueria de Gandia

 

En la matinada d’este dilluns, 15 de febrer, un home de 43 anys, va ser detingut en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València), després d’una persecució policial, després de robar, presumptament, en una perruqueria de la ciutat.

 

Segons ha informat el diari ‘Las Provincias’, el presumpte autor dels fets, va trencar el cristall de l’aparador d’un local de bellesa amb la trapa d’un desaigüe.

 

Després d’una telefonada anònima, van acudir agents de la Policia Nacional, que van comprovar els danys de l’establiment i van establir un perímetre de busca, al que es van sumar fins a cinc patrulles.

 

L’home ha sigut enviat a presó preventiva

Els agents van donar amb l’home al que van donar l’alt, però no va fer cas i va pegar a fugir. Els efectius de seguretat li van perseguir per diferents carrers de Gandia, fins que van conseguir capturar i detindre a l’home recolzats per altres efectius amb cotxe patrulla.

 

L’home ha passat a disposició judicial, a on el magistrat de guàrdia ha decretat presó preventiva fins que es quantifiquen els danys en el local. L’arrestat havia dut a terme altres robatoris fa unes setmanes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Reobri la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la DANA

La Diputació de València obri este divendres la CV-395 entre Chera i Sot de Chera després de la seua destrucció per la DANA de 2024, amb una obra integral. La via recupera la connexió amb Utiel-Requena i l'A-3 i reforça drenatges i talussos per a resistir futures pluges intenses

Comencen a funcionar les llançadores d’Albal cap a Torrent Avinguda i La Torre

Les llançadores entre Albal i els nodes de Torrent Avinguda i La Torre han començat amb normalitat per a cobrir el tram que Rodalia no presta durant les mascletaes. L'operatiu seguirà actiu mentres dure la retallada temporal de les línies C1 i C2.

El Real Oviedo encara una altra final per la permanència davant un València renascut

El cuer necessita retallar els huit punts que li separen de la salvació i rep a un València en ratxa. Almada acumula baixes, Corberán manté l'impuls.

La Generalitat defén la legalitat d’anul·lar sancions laborals per la DANA

La Generalitat ha defés que l'anul·lació de sancions després de la DANA de 2024 es va resoldre amb criteris tècnics i legals. Respon així a la petició d'investigació a la Fiscalia.

El Reial Madrid busca sostindre el seu renàixer davant un Elx en crisi amb el City de rerefons

El Reial Madrid arriba reforçat per la seua nit europea, però amb huit baixes i calendari al límit. L'Elx viatja sense triomfs fora i amb el descens a un punt.

Treball porta a la Generalitat Valenciana a la Fiscalia per anul·lar sancions laborals després de la DANA

Treball ha traslladat a la Fiscalia l'anul·lació d'expedients sancionadors atribuïda a la Generalitat Valenciana després de la DANA de 2024. Els casos incloïen riscos greus i una defunció constatats per la Inspecció.

Martínez Mus defén que la futura plataforma sobre el Túria alleujarà el trànsit i reduirà temps

La Generalitat aposta per una plataforma de transport sobre el Túria que retallarà temps de viatge i descarregarà de trànsit la V-30. El pla s'emmarca en un treball conjunt amb el sector logístic per a prioritzar projectes i millorar la competitivitat.

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.