Detingut un home que va colpejar a un altre quan es trobava comprant castanyes en un lloc del carrer

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 32 anys, d'origen espanyol, com a presumpte autor d'un delicte de lesions, després de pel que sembla aproximar-se a un altre home que es trobava comprant castanyes en un lloc i sense dir-li res propinar-li diverses punyades en la cara. La víctima, un home de 49 anys, va ser assistida en un hospital de València on li van diagnosticar fractura malar dreta i va estar ingressada cinc dies.

 

  

  

Les recerques es van iniciar a la fi de gener quan els agents van tenir coneixement que un home havia sigut agredit per un altre i hi havia estat ingressat en un hospital de València durant cinc dies. Els motius de l'atac es desconeixen.

 

  

  

Durant les recerques, els policies van esbrinar que la víctima es trobava comprant castanyes en un lloc del carrer Sant Vicent Màrtir de València quan se li va aproximar un home que sense intervenir paraula li va propinar diverses punyades en la cara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.