Detingut per identificar-se amb un carnet de conduir fals en Mislata

Carnet de conduir | Certificats Mèdics

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 26 anys i d’origen veneçolà, com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, després d’identificar-se amb un permís de conducció fals durant un control preventiu de cotxes que feia la Policia Local de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van vore que un xic, en ser parat durant un control preventiu de cotxes fet per la Policia Local de Mislata, s’hauria identificat amb un carnet de conduir pel que, pareix, fals.

 

Durant l’anàlisi, els agents van traslladar la documentació confiscada a dependències de la Policia Nacional per al seu examen, ja que els generava dubtes la seua autenticitat. A conseqüència de les investigacions, els policies van comprovar que el document presentat era fals, pel que després de contactar amb el sospitós, este es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar al CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ona de calor per a persones sense llar, amb 55 usuaris atesos al CAUS i controls reforçats als col·lectius més vulnerables.

Detecten a Vila-real l’ús de targetes de difunts per aparcar en places de mobilitat reduïda

La Policia Local de Vila-real ha descobert en quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes de mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i documents de persones difuntes.

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.