Detingut per identificar-se amb un carnet de conduir fals en Mislata

Carnet de conduir | Certificats Mèdics

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 26 anys i d’origen veneçolà, com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, després d’identificar-se amb un permís de conducció fals durant un control preventiu de cotxes que feia la Policia Local de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van vore que un xic, en ser parat durant un control preventiu de cotxes fet per la Policia Local de Mislata, s’hauria identificat amb un carnet de conduir pel que, pareix, fals.

 

Durant l’anàlisi, els agents van traslladar la documentació confiscada a dependències de la Policia Nacional per al seu examen, ja que els generava dubtes la seua autenticitat. A conseqüència de les investigacions, els policies van comprovar que el document presentat era fals, pel que després de contactar amb el sospitós, este es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica