17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut per identificar-se amb un carnet de conduir fals en Mislata

Carnet de conduir | Certificats Mèdics

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Mislata, en la comarca de l’Horta (València), a un xic de 26 anys i d’origen veneçolà, com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental, després d’identificar-se amb un permís de conducció fals durant un control preventiu de cotxes que feia la Policia Local de la localitat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van vore que un xic, en ser parat durant un control preventiu de cotxes fet per la Policia Local de Mislata, s’hauria identificat amb un carnet de conduir pel que, pareix, fals.

 

Durant l’anàlisi, els agents van traslladar la documentació confiscada a dependències de la Policia Nacional per al seu examen, ja que els generava dubtes la seua autenticitat. A conseqüència de les investigacions, els policies van comprovar que el document presentat era fals, pel que després de contactar amb el sospitós, este es va presentar en dependències policials, a on va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de falsedat documental.

 

El detingut, sense antecedents policials, després de ser sentit en declaració va ser posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’Autoritat Judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

PP i PSOE xoquen a Benidorm després de la condemna milionària pel sòl de Serra Gelada

El Constitucional ha rebutjat l'empara de l'Ajuntament de Benidorm i ha reavivat el xoc entre PP i PSOE per la condemna de més de 350 milions. Les acusacions creuades inclouen peticions de dimissió i retrets per la gestió dels convenis i la negociació amb els propietaris.

La Aemet advertix d’un temporal al Mediterrani al començament de la setmana vinent

La Aemet ha avisat d'un temporal al Mediterrani amb dilluns i dimarts com a dies més intensos, amb pluges persistents, vent molt fort i temporal marítim. Es preveuen acumulats importants en àrees a sobrevent i risc en rambles i capçaleres de rius.

Pérez Llorca rebutja demanar l’acta a Mazón i recorda que la decidixen els electors

Pérez Llorca ha sostingut que les actes no les donen ni les lleven els polítics, sinó els electors, en ser preguntat per una possible petició de renúncia a Mazón. Ha defés que el expresident ja va assumir la seua responsabilitat en dimitir.

Sagunt encara 2026 com a any clau i reclama avanços en vivenda, transport i educació

L'alcalde ha situat 2026 com un any clau: l'expansió industrial seguix el seu curs, però demana avanços reals en vivenda, transport, sanitat i educació. Després d'un 2025 de creixement i consolidació, el Consistori lliga desenrotllament econòmic i reforç de servicis.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.