Detingut un home a València que intentava agredir sexualment a una dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat, després de ser sorprés retenint i traslladant a la força cap a una zona fosca a una dona.

Els fets van ocórrer al voltant de la tres de la matinada del passat dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar en un descampat pròxim al carrer Rio Tajo de la capital del Túria, a un home el qual es cobria el cap amb una gorra negra, agarrant de manera brusca pel maluc a una dona a la qual estava traslladant a pols cap a una zona de poca visibilitat, semblant que ho feia en contra de la seua voluntat.

Immediatament, els agents es van dirigir cap a l’home donant-li l’alt, moment en el qual, aquest va soltar a la dona, que va començar a requerir als agents en evident estat de nerviosisme, es va desprendre de la gorra i va eixir fugint fent cas omís a les indicacions dels policies.

Ràpidament, un dels agents va eixir a la carrera després del sospitós, aconseguint donar-li abast, escometent l’home en aqueix moment contra l’agent, el qual va poder observar com l’home portava els pantalons descordats i lleugerament baixats, presentant una evident erecció. Després de forcejar amb el sospitós i demanar reforços, ja que el mateix oposava gran resistència i arremetia contra els actuants, els agents van aconseguir reduir-ho.

Una vegada assegurat l’home, i després d’entrevistar-se amb la dona que es trobava plorant i en un gran estat de nerviosisme, els policies van esbrinar, que moments abans, la dona es va creuar amb el sospitós, al qual no coneixia de res, per l’Avinguda dels Tarongers, i este sense mediar paraula la va agarrar fortament alçant-la del sòl contra la seua voluntat arrossegant-la cap a una zona fosca, no soltant-la a pesar que li ho demanava insistentment, tement ser agredida sexualment, fins que ha fet acte de presència la patrulla policial.

Finalment i davant tals fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.