Detingut un home a València que intentava agredir sexualment a una dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat, després de ser sorprés retenint i traslladant a la força cap a una zona fosca a una dona.

Els fets van ocórrer al voltant de la tres de la matinada del passat dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar en un descampat pròxim al carrer Rio Tajo de la capital del Túria, a un home el qual es cobria el cap amb una gorra negra, agarrant de manera brusca pel maluc a una dona a la qual estava traslladant a pols cap a una zona de poca visibilitat, semblant que ho feia en contra de la seua voluntat.

Immediatament, els agents es van dirigir cap a l’home donant-li l’alt, moment en el qual, aquest va soltar a la dona, que va començar a requerir als agents en evident estat de nerviosisme, es va desprendre de la gorra i va eixir fugint fent cas omís a les indicacions dels policies.

Ràpidament, un dels agents va eixir a la carrera després del sospitós, aconseguint donar-li abast, escometent l’home en aqueix moment contra l’agent, el qual va poder observar com l’home portava els pantalons descordats i lleugerament baixats, presentant una evident erecció. Després de forcejar amb el sospitós i demanar reforços, ja que el mateix oposava gran resistència i arremetia contra els actuants, els agents van aconseguir reduir-ho.

Una vegada assegurat l’home, i després d’entrevistar-se amb la dona que es trobava plorant i en un gran estat de nerviosisme, els policies van esbrinar, que moments abans, la dona es va creuar amb el sospitós, al qual no coneixia de res, per l’Avinguda dels Tarongers, i este sense mediar paraula la va agarrar fortament alçant-la del sòl contra la seua voluntat arrossegant-la cap a una zona fosca, no soltant-la a pesar que li ho demanava insistentment, tement ser agredida sexualment, fins que ha fet acte de presència la patrulla policial.

Finalment i davant tals fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Patricia, assassinada a Callosa de Segura, és la víctima 23 de violència masclista en 2026

Patricia, de 48 anys, ha sigut assassinada presumptament per la seua parella a Callosa de Segura i es convertix en la víctima número 23 de violència masclista en 2026 i la 1.364 des de 2003. Igualtat confirma el cas, trasllada el seu suport a l'entorn de la víctima i recorda els recursos d'atenció disponibles les 24 hores.

El Levante llançarà este dijous la campanya d’abonaments, que començarà el 8 de juny

El Levante presentarà este dijous la campanya d’abonaments per a la pròxima temporada, que arrancarà el 8 de juny i no admetrà noves altes, prioritzant la fidelització dels actuals abonats.

Parker avisa abans de la Copa: Huesca no té res a perdre i és la seua última bala

James Lewis Parker, lateral argentí del Horneo Alicante, advertix que l BM Huesca arriba als quarts de final de la Copa del Rei sense res a perdre després del descens i que per a molts jugadors el torneig és la seua última oportunitat. El jugador remarca el factor pista i anima l afició alacantina a omplir el pavelló.

Educació titlla d’irreal l’informe econòmic de la Plataforma de Docents en Lluita

La Conselleria d'Educació qualifica d'irreal i poc rigorós l'informe econòmic amb què la Plataforma de Docents en Lluita vol sustentar les seues demandes de reducció de ràtios, climatització de centres i més plantilla, i adverteix que barreja fons ja compromesos, ingressos puntuals i recursos inexistents.

Serveis Socials defensa davant Vox que cap persona vulnerable es quedarà sense atenció

La consellera Elena Albalat defensa en Les Corts uns pressupostos socials de 2.731,8 milions per a 2026 i replica a Vox que la prioritat nacional no deixarà sense atenció cap persona vulnerable. PSPV i Compromís acusen el Consell de retallades i de preparar un model més privatitzat.

El Valencia Femení dissenya el seu projecte per a la Lliga F amb continuïtat i fitxatges estatals

El Valencia Femení ha començat a planificar la plantilla per a la Lliga F amb un projecte continuista, apostant per mantindre el bloc de l’ascens i incorporar sobretot jugadores de l’estat espanyol i, si és possible, valencianes.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx CF ha executat l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i incorpora en propietat el defensa il·licità Buba Sangaré, que firma fins a juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.

L’Elx fa efectiva l’opció de compra del lateral il·licità Buba Sangaré

L’Elx ha exercit l’opció de compra pactada amb l’AS Roma i es garanteix en propietat el lateral il·licità Buba Sangaré, que signa fins al juny de 2031 per a cobrir la baixa d’Álvaro Núñez.