Detingut un home a València que intentava agredir sexualment a una dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat, després de ser sorprés retenint i traslladant a la força cap a una zona fosca a una dona.

Els fets van ocórrer al voltant de la tres de la matinada del passat dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar en un descampat pròxim al carrer Rio Tajo de la capital del Túria, a un home el qual es cobria el cap amb una gorra negra, agarrant de manera brusca pel maluc a una dona a la qual estava traslladant a pols cap a una zona de poca visibilitat, semblant que ho feia en contra de la seua voluntat.

Immediatament, els agents es van dirigir cap a l’home donant-li l’alt, moment en el qual, aquest va soltar a la dona, que va començar a requerir als agents en evident estat de nerviosisme, es va desprendre de la gorra i va eixir fugint fent cas omís a les indicacions dels policies.

Ràpidament, un dels agents va eixir a la carrera després del sospitós, aconseguint donar-li abast, escometent l’home en aqueix moment contra l’agent, el qual va poder observar com l’home portava els pantalons descordats i lleugerament baixats, presentant una evident erecció. Després de forcejar amb el sospitós i demanar reforços, ja que el mateix oposava gran resistència i arremetia contra els actuants, els agents van aconseguir reduir-ho.

Una vegada assegurat l’home, i després d’entrevistar-se amb la dona que es trobava plorant i en un gran estat de nerviosisme, els policies van esbrinar, que moments abans, la dona es va creuar amb el sospitós, al qual no coneixia de res, per l’Avinguda dels Tarongers, i este sense mediar paraula la va agarrar fortament alçant-la del sòl contra la seua voluntat arrossegant-la cap a una zona fosca, no soltant-la a pesar que li ho demanava insistentment, tement ser agredida sexualment, fins que ha fet acte de presència la patrulla policial.

Finalment i davant tals fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.