Detingut un home a València que intentava agredir sexualment a una dona

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat, després de ser sorprés retenint i traslladant a la força cap a una zona fosca a una dona.

Els fets van ocórrer al voltant de la tres de la matinada del passat dissabte, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van observar en un descampat pròxim al carrer Rio Tajo de la capital del Túria, a un home el qual es cobria el cap amb una gorra negra, agarrant de manera brusca pel maluc a una dona a la qual estava traslladant a pols cap a una zona de poca visibilitat, semblant que ho feia en contra de la seua voluntat.

Immediatament, els agents es van dirigir cap a l’home donant-li l’alt, moment en el qual, aquest va soltar a la dona, que va començar a requerir als agents en evident estat de nerviosisme, es va desprendre de la gorra i va eixir fugint fent cas omís a les indicacions dels policies.

Ràpidament, un dels agents va eixir a la carrera després del sospitós, aconseguint donar-li abast, escometent l’home en aqueix moment contra l’agent, el qual va poder observar com l’home portava els pantalons descordats i lleugerament baixats, presentant una evident erecció. Després de forcejar amb el sospitós i demanar reforços, ja que el mateix oposava gran resistència i arremetia contra els actuants, els agents van aconseguir reduir-ho.

Una vegada assegurat l’home, i després d’entrevistar-se amb la dona que es trobava plorant i en un gran estat de nerviosisme, els policies van esbrinar, que moments abans, la dona es va creuar amb el sospitós, al qual no coneixia de res, per l’Avinguda dels Tarongers, i este sense mediar paraula la va agarrar fortament alçant-la del sòl contra la seua voluntat arrossegant-la cap a una zona fosca, no soltant-la a pesar que li ho demanava insistentment, tement ser agredida sexualment, fins que ha fet acte de presència la patrulla policial.

Finalment i davant tals fets, els agents van detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes d’agressió sexual en grau de temptativa i atemptat contra agents de l’autoritat.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.