Detingut un jove en València per agredir a dos germans durant la venda d’un mòbil

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

En la matinada d’este passat dimecres, 5 de juny, es produïa en la ciutat de València la detenció per part de la Policia Local d’un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, en agredir a altres dos hòmens després de la venda d’un telèfon mòbil, segons informava el propi cos policial.

 

Els agents van rebre una telefonada d’avís sobre una baralla cap a les 4.15 hores de la matinada de dimecres. Els fets havien ocorregut en el carrer Sant Pere de la capital, fins on es van desplaçar els agents de la Unitat de Convivència i Seguretat. En arribar van trobar a dos hòmens, germans, de 24 i 25 anys, que asseguraven haver sigut agredits.

 

 

Segons apuntava la Policia Local, un dels ferits presentava excoriacions en un genoll i un traumatisme amb inflamació en el cap, mentres que l’altre tenia un tall en la geniva inferior, fort dolor de mandíbula, i se li movien tres dents per un presumpte impacte.

 

En eixe mateix lloc es trobava l’home que presumptament els havia colpejat, que va ser detingut, així com un testimoni, qui va manifestar que els havia separat.

 

Segons va exposar el detingut, l’enfrontament es va produir a partir de la compra d’un telèfon mòbil, ja que es va sentir enganyat i va començar a agredir-los per a recuperar els seus diners.

Últimes notícies

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.