16.3 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Detingut un jove en València per agredir a dos germans durant la venda d’un mòbil

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

En la matinada d’este passat dimecres, 5 de juny, es produïa en la ciutat de València la detenció per part de la Policia Local d’un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, en agredir a altres dos hòmens després de la venda d’un telèfon mòbil, segons informava el propi cos policial.

 

Els agents van rebre una telefonada d’avís sobre una baralla cap a les 4.15 hores de la matinada de dimecres. Els fets havien ocorregut en el carrer Sant Pere de la capital, fins on es van desplaçar els agents de la Unitat de Convivència i Seguretat. En arribar van trobar a dos hòmens, germans, de 24 i 25 anys, que asseguraven haver sigut agredits.

 

 

Segons apuntava la Policia Local, un dels ferits presentava excoriacions en un genoll i un traumatisme amb inflamació en el cap, mentres que l’altre tenia un tall en la geniva inferior, fort dolor de mandíbula, i se li movien tres dents per un presumpte impacte.

 

En eixe mateix lloc es trobava l’home que presumptament els havia colpejat, que va ser detingut, així com un testimoni, qui va manifestar que els havia separat.

 

Segons va exposar el detingut, l’enfrontament es va produir a partir de la compra d’un telèfon mòbil, ja que es va sentir enganyat i va començar a agredir-los per a recuperar els seus diners.

Últimes notícies

Vencedor no jugarà davant l’Athletic per la clàusula de la por

Unai Vencedor, cedit per l'Athletic, no jugarà el dissabte amb el Llevant per la clàusula de la por. El club descarta pagar la compensació prevista per a alinear-lo.

Trànsit buida dubtes i faules sobre la balisa V-16, obligatòria des de l’1 de gener de 2026

La DGT aclarix com funciona la balisa V-16 connectada, qui ha de portar-la i per què substituïx als triangles. També desmentix 10 faules freqüents.

Balises V-16 obligatòries des de l’1 de gener: seguretat connectada amb cost per al transport

La V-16 substituïx als triangles, es connecta a la DGT i serà obligatòria des de l'1 de gener. El sector calcula un desemborsament superior a 3,8 milions i 1,5 en autobusos.

Felip VI reivindica a la universitat com a contrapunt a la resignació i la paràlisi

El rei ha defés que la universitat no s'acomode en el dogma, impulse preguntes i alerte contra radicalitat, fanatisme i intolerància. L'obertura del curs 2025/2026 a la Universitat de València ha posat el focus en el seu valor cívic, amb intervenció de la ministra Diana Morant i absència del president autonòmic en funcions.

Desmantellada des de Sevilla una xarxa de sextorsión amb dos detinguts a València

La Policia Nacional ha desmantellat des de Sevilla un grup dedicat a la sextorsión. Hi ha dos detinguts a València, 21 investigats, 73 denúncies i quasi 200.000 euros acreditats.

Danjuma encadena quasi 600 minuts sense marcar en Lliga

L'atacant del València aconseguix 578 minuts sense veure porta en Lliga després de sis jornades consecutives sense marcar. El seu últim tant va ser el 27 de setembre.

Pocs núvols, descens de temperatures i ratxes molt fortes de nord-oest a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada estable amb cel poc nuvolós i vent del nord-oest. A Castelló s'esperen ratxes molt fortes i baixada de temperatures.

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 100 km/h

Emergències manté l'alerta taronja per vent en el litoral i interior nord de Castelló, amb ratxes de fins a 100 km/h, i la groga a l'interior sud i la costa.