Detingut un jove en València per agredir a dos germans durant la venda d’un mòbil

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

En la matinada d’este passat dimecres, 5 de juny, es produïa en la ciutat de València la detenció per part de la Policia Local d’un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, en agredir a altres dos hòmens després de la venda d’un telèfon mòbil, segons informava el propi cos policial.

 

Els agents van rebre una telefonada d’avís sobre una baralla cap a les 4.15 hores de la matinada de dimecres. Els fets havien ocorregut en el carrer Sant Pere de la capital, fins on es van desplaçar els agents de la Unitat de Convivència i Seguretat. En arribar van trobar a dos hòmens, germans, de 24 i 25 anys, que asseguraven haver sigut agredits.

 

 

Segons apuntava la Policia Local, un dels ferits presentava excoriacions en un genoll i un traumatisme amb inflamació en el cap, mentres que l’altre tenia un tall en la geniva inferior, fort dolor de mandíbula, i se li movien tres dents per un presumpte impacte.

 

En eixe mateix lloc es trobava l’home que presumptament els havia colpejat, que va ser detingut, així com un testimoni, qui va manifestar que els havia separat.

 

Segons va exposar el detingut, l’enfrontament es va produir a partir de la compra d’un telèfon mòbil, ja que es va sentir enganyat i va començar a agredir-los per a recuperar els seus diners.

Últimes notícies

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.