Detingut un jove en València per agredir a dos germans durant la venda d’un mòbil

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

En la matinada d’este passat dimecres, 5 de juny, es produïa en la ciutat de València la detenció per part de la Policia Local d’un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, en agredir a altres dos hòmens després de la venda d’un telèfon mòbil, segons informava el propi cos policial.

 

Els agents van rebre una telefonada d’avís sobre una baralla cap a les 4.15 hores de la matinada de dimecres. Els fets havien ocorregut en el carrer Sant Pere de la capital, fins on es van desplaçar els agents de la Unitat de Convivència i Seguretat. En arribar van trobar a dos hòmens, germans, de 24 i 25 anys, que asseguraven haver sigut agredits.

 

 

Segons apuntava la Policia Local, un dels ferits presentava excoriacions en un genoll i un traumatisme amb inflamació en el cap, mentres que l’altre tenia un tall en la geniva inferior, fort dolor de mandíbula, i se li movien tres dents per un presumpte impacte.

 

En eixe mateix lloc es trobava l’home que presumptament els havia colpejat, que va ser detingut, així com un testimoni, qui va manifestar que els havia separat.

 

Segons va exposar el detingut, l’enfrontament es va produir a partir de la compra d’un telèfon mòbil, ja que es va sentir enganyat i va començar a agredir-los per a recuperar els seus diners.

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.