Detingut un jove en València per agredir a dos germans durant la venda d’un mòbil

policia local valencia

Imatge d’arxiu | Policia Local de València

 

En la matinada d’este passat dimecres, 5 de juny, es produïa en la ciutat de València la detenció per part de la Policia Local d’un jove de 22 anys com a presumpte autor d’un delicte de lesions, en agredir a altres dos hòmens després de la venda d’un telèfon mòbil, segons informava el propi cos policial.

 

Els agents van rebre una telefonada d’avís sobre una baralla cap a les 4.15 hores de la matinada de dimecres. Els fets havien ocorregut en el carrer Sant Pere de la capital, fins on es van desplaçar els agents de la Unitat de Convivència i Seguretat. En arribar van trobar a dos hòmens, germans, de 24 i 25 anys, que asseguraven haver sigut agredits.

 

 

Segons apuntava la Policia Local, un dels ferits presentava excoriacions en un genoll i un traumatisme amb inflamació en el cap, mentres que l’altre tenia un tall en la geniva inferior, fort dolor de mandíbula, i se li movien tres dents per un presumpte impacte.

 

En eixe mateix lloc es trobava l’home que presumptament els havia colpejat, que va ser detingut, així com un testimoni, qui va manifestar que els havia separat.

 

Segons va exposar el detingut, l’enfrontament es va produir a partir de la compra d’un telèfon mòbil, ja que es va sentir enganyat i va començar a agredir-los per a recuperar els seus diners.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.