Detingut un home després d’apunyalar a un altre en un local d’oci de València

Agents de la Policia Nacional van detenir el diumenge a València a un home de 26 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla assestar-li una punyalada a un altre home en un local d’oci.

Els fets van succeir el diumenge sobre dos quarts de sis de la matinada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Abastos, on pel que sembla un home hauria apunyalat a un altre en el pit a l’interior d’un local d’oci.

Ràpidament, els agents es van dirigir al carrer indicat i van localitzar a un home assegut en la vorera, que tenia una ferida sagnant en el pit, per la qual cosa immediatament van comissionar a un indicatiu sanitari perquè fos assistit en un hospital de València.

Els policies van esbrinar que moments previs, la víctima es trobava a l’interior d’un establiment i en un moment donat s’hauria produït una baralla entre diverses persones. Pel que sembla, un home hauria tret una navalla de la butxaca dels seus pantalons i la hi hauria clavat a un altre en el pit.

Després de conéixer el succeït, els policies van realitzar les perquisicions per a esbrinar la identitat del sospitós. Els agents van donar diverses batudes per la zona, localitzant-ho finalment en els voltants. A més, van observar que aquest tenia diverses gotes de sang en els pantalons.

Per tals fets, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’home, al qual li consten antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.

Vox defensa la gestió dels incendis a la Comunitat Valenciana i acusa el PSPV de falta de lleialtat

El síndic de Vox en Les Corts, José María Llanos, assegura que s’ha actuat amb diligència en els incendis forestals d’estiu amb els mitjans disponibles i acusa el PSPV i el Govern central de falta de suport i de polititzar la gestió.