Detingut un home després d’apunyalar a un altre en un local d’oci de València

Agents de la Policia Nacional van detenir el diumenge a València a un home de 26 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla assestar-li una punyalada a un altre home en un local d’oci.

Els fets van succeir el diumenge sobre dos quarts de sis de la matinada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Abastos, on pel que sembla un home hauria apunyalat a un altre en el pit a l’interior d’un local d’oci.

Ràpidament, els agents es van dirigir al carrer indicat i van localitzar a un home assegut en la vorera, que tenia una ferida sagnant en el pit, per la qual cosa immediatament van comissionar a un indicatiu sanitari perquè fos assistit en un hospital de València.

Els policies van esbrinar que moments previs, la víctima es trobava a l’interior d’un establiment i en un moment donat s’hauria produït una baralla entre diverses persones. Pel que sembla, un home hauria tret una navalla de la butxaca dels seus pantalons i la hi hauria clavat a un altre en el pit.

Després de conéixer el succeït, els policies van realitzar les perquisicions per a esbrinar la identitat del sospitós. Els agents van donar diverses batudes per la zona, localitzant-ho finalment en els voltants. A més, van observar que aquest tenia diverses gotes de sang en els pantalons.

Per tals fets, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’home, al qual li consten antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Anuncios

Últimes notícies

Una oceanògrafa valenciana, entre els espanyols del creuer amb possible brot de hantavirus

L'oceanògrafa valenciana Aitana Forcén-Vázquez és una de les catorze persones espanyoles que viatgen en el creuer amb un possible brot de hantavirus que ha causat tres morts a l'Atlàntic Sud, mentres Espanya i l'OMS coordinen l'assistència.

La jutgessa de la DANA demana a la Fiscalia que aclarisca si les perquisicions afecten a Mazón

La magistrada que instruïx la causa per la gestió de la DANA reclama a la Fiscalia que precise si vol mantindre o anul·lar unes diligències que, en la pràctica, podrien suposar investigar a Carlos Mazón.

Alacant deté el trasllat de la Torre Placia després d’aflorar restes arqueològiques

L'Ajuntament d'Alacant ha suspés temporalment les obres de trasllat de la Torre Placia després de localitzar una escala de caragol original i diversos murs històrics no previstos en el projecte inicial.

València inaugura el primer centre municipal veterinari per a colònies felines d’Espanya

València ha inaugurat el primer centre municipal d'Espanya dedicat en exclusiva a l'esterilització, atenció i cura dels més de 22.000 gats comunitaris que viuen a la ciutat.

La Comunitat Valenciana eleva un 5,9% l’arribada de turistes internacionals i el gasto creix un 4,7% fins a març

La Comunitat Valenciana rep 2,25 milions de turistes internacionals fins a març, un 5,9% més, i aconseguix un gasto de 2.872 milions, mentres Espanya marca nous rècords trimestrals i al març.

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.