11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detingut un home després d’apunyalar a un altre en un local d’oci de València

Agents de la Policia Nacional van detenir el diumenge a València a un home de 26 anys d’origen equatorià, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi en grau de temptativa, després de pel que sembla assestar-li una punyalada a un altre home en un local d’oci.

Els fets van succeir el diumenge sobre dos quarts de sis de la matinada, quan els agents que realitzaven labors de prevenció, van ser alertats per la Sala del 091, perquè es dirigiren un carrer de la zona del districte de Abastos, on pel que sembla un home hauria apunyalat a un altre en el pit a l’interior d’un local d’oci.

Ràpidament, els agents es van dirigir al carrer indicat i van localitzar a un home assegut en la vorera, que tenia una ferida sagnant en el pit, per la qual cosa immediatament van comissionar a un indicatiu sanitari perquè fos assistit en un hospital de València.

Els policies van esbrinar que moments previs, la víctima es trobava a l’interior d’un establiment i en un moment donat s’hauria produït una baralla entre diverses persones. Pel que sembla, un home hauria tret una navalla de la butxaca dels seus pantalons i la hi hauria clavat a un altre en el pit.

Després de conéixer el succeït, els policies van realitzar les perquisicions per a esbrinar la identitat del sospitós. Els agents van donar diverses batudes per la zona, localitzant-ho finalment en els voltants. A més, van observar que aquest tenia diverses gotes de sang en els pantalons.

Per tals fets, l’home va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’home, al qual li consten antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.