Detingut l’actor porno Nacho Vidal per conducció temerària pels carrers de València

 

Agents del Cos Nacional de Policia han sorprés en la vesprada d’este dissabte a l’actor porno Nacho Vidal per estar presumptament conduint de manera temerària i sense punts en el permís de conduir en la ciutat de València, segons han informat fonts policials que no han precisat si este ha sigut detingut.

 

Cap a les 18.30 hores un agent de la Policia Nacional fora de servici va observar en el carrer d’Alacant a un cotxe que circulava d’un costat a un altre de la calçada pel que va donar avís a la sala del 091 i va decidir seguir al cotxe mentres anava donant indicacions del recorregut.

 

A l’altura del carrer Ausiàs March, dos cotxes de la Policia Nacional han interceptat al cotxe del que ha eixit l’actor que tenia presumptament les pupil·les dilatades, no es mantenia en peus i manifestava incoherències. A demés s’ha comprovat que circulava sense punts en el carnet.

 

Ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia

Els agents de la Policia Nacional han avisat a Policia Local per a que es feren càrrec de l’incident i a una ambulància, que ha conduït a Vidal a l’Hospital la Fe per a ser examinat mentres era custodiat pels agents.

 

Segons altres fonts consultades, l’actor porno ha donat negatiu en control d’alcoholèmia i en el de drogues.

 

El cotxe ha quedat immobilitzat en comprovar-se que Vidal no estava en condicions de continuar circulant, segons les fonts consultades, que també afirmen que l’actor en principi es mostrava alterat però a poc a poc es va anar calmant.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.