Detingut l’actor porno Nacho Vidal per conducció temerària pels carrers de València

 

Agents del Cos Nacional de Policia han sorprés en la vesprada d’este dissabte a l’actor porno Nacho Vidal per estar presumptament conduint de manera temerària i sense punts en el permís de conduir en la ciutat de València, segons han informat fonts policials que no han precisat si este ha sigut detingut.

 

Cap a les 18.30 hores un agent de la Policia Nacional fora de servici va observar en el carrer d’Alacant a un cotxe que circulava d’un costat a un altre de la calçada pel que va donar avís a la sala del 091 i va decidir seguir al cotxe mentres anava donant indicacions del recorregut.

 

A l’altura del carrer Ausiàs March, dos cotxes de la Policia Nacional han interceptat al cotxe del que ha eixit l’actor que tenia presumptament les pupil·les dilatades, no es mantenia en peus i manifestava incoherències. A demés s’ha comprovat que circulava sense punts en el carnet.

 

Ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia

Els agents de la Policia Nacional han avisat a Policia Local per a que es feren càrrec de l’incident i a una ambulància, que ha conduït a Vidal a l’Hospital la Fe per a ser examinat mentres era custodiat pels agents.

 

Segons altres fonts consultades, l’actor porno ha donat negatiu en control d’alcoholèmia i en el de drogues.

 

El cotxe ha quedat immobilitzat en comprovar-se que Vidal no estava en condicions de continuar circulant, segons les fonts consultades, que també afirmen que l’actor en principi es mostrava alterat però a poc a poc es va anar calmant.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.

Un jutge revoca el tercer grau a dos presos d’ETA, un d’ells pel doble crim de Santa Pola

L’Audiència Nacional ha deixat sense efecte el tercer grau penitenciari concedit pel Govern basc a Juan Antonio Olarra Guridi i a Óscar Celarain, condemnat per l’atemptat de la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola, en considerar prematura la seua semillibertat.

Compromís exigix la compareixença de Juanfran Pérez Llorca pel gran incendi de la Vall d’Uixó

Compromís ha sol·licitat un ple extraordinari a Les Corts perquè el president Juanfran Pérez Llorca i el conseller d'Emergències expliquen la gestió de l'incendi de la Vall d'Uixó, que ha cremat ja 7.000 hectàrees. La coalició reclama redirigir el milió d'euros per a la Fundación Toro de Lidia a emergències i reclama 'menys toreros i més bombers'.

Morata continuarà al capdavant de les Cambres de Comerç de la Comunitat fins a 2030

El Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana ha constituït el nou ple per al període 2026-2030 i ha reelegit José Vicente Morata com a president, amb un nou comité executiu format pels principals responsables de les cambres territorials.

El PSPV reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El diputat socialista José Díaz ha demanat deixar a un costat les crítiques polítiques i centrar tots els esforços en l’emergència per l’incendi de la Vall d’Uixó, que afecta la província de Castelló.