13.6 C
València
Dimecres, 17 desembre, 2025

Detingut l’actor porno Nacho Vidal per conducció temerària pels carrers de València

 

Agents del Cos Nacional de Policia han sorprés en la vesprada d’este dissabte a l’actor porno Nacho Vidal per estar presumptament conduint de manera temerària i sense punts en el permís de conduir en la ciutat de València, segons han informat fonts policials que no han precisat si este ha sigut detingut.

 

Cap a les 18.30 hores un agent de la Policia Nacional fora de servici va observar en el carrer d’Alacant a un cotxe que circulava d’un costat a un altre de la calçada pel que va donar avís a la sala del 091 i va decidir seguir al cotxe mentres anava donant indicacions del recorregut.

 

A l’altura del carrer Ausiàs March, dos cotxes de la Policia Nacional han interceptat al cotxe del que ha eixit l’actor que tenia presumptament les pupil·les dilatades, no es mantenia en peus i manifestava incoherències. A demés s’ha comprovat que circulava sense punts en el carnet.

 

Ha donat negatiu en el control d’alcoholèmia

Els agents de la Policia Nacional han avisat a Policia Local per a que es feren càrrec de l’incident i a una ambulància, que ha conduït a Vidal a l’Hospital la Fe per a ser examinat mentres era custodiat pels agents.

 

Segons altres fonts consultades, l’actor porno ha donat negatiu en control d’alcoholèmia i en el de drogues.

 

El cotxe ha quedat immobilitzat en comprovar-se que Vidal no estava en condicions de continuar circulant, segons les fonts consultades, que també afirmen que l’actor en principi es mostrava alterat però a poc a poc es va anar calmant.

Últimes notícies

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d’Alacant creen la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible

La UMH i el Col·legi de Farmacèutics d'Alacant han firmat un conveni per a crear la Càtedra de Farmàcia Assistencial i Sostenible. El COFA aportarà 10.000 euros anuals i la direcció recaurà en María del Val Bermejo.

Xocolates Valor augmenta vendes un 34% malgrat el cacau en màxims i gana 8,2 milions

Xocolates Valor ha tancat l'exercici juliol 2024-juny 2025 amb més de 220 milions de facturació i 8,2 milions de benefici, malgrat l'encariment del cacau.

Suárez insistix que el risc de col·lapse de Forata va desviar l’atenció del Pedrís

El subdirector d'Emergències ha declarat que l'amenaça sobre la presa de Forata va concentrar recursos i va retardar el focus en el barranc de Poio i l'Horta Sud. El seu relat detalla decisions, cronologia i dubtes legals durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

Les pluges han deixat 66,6 l/m² a Catarroja i han forçat tancaments preventius de túnels

Catarroja ha acumulat 66,6 l/m², amb 15 litres en una hora. Després de tancaments preventius i una nit de neteja, a les 6.00 s'ha recuperat la normalitat i s'esperen pluges sense risc.

La litigiositat en els jutjats de la Comunitat baixa un 16,6% en el tercer trimestre

La Comunitat Valenciana va registrar 157.204 nous assumptes entre juliol i setembre, un 16,6% menys interanual. Malgrat el descens d'entrades, la batussa va augmentar.

Investigat per deixar morir a tres aus i tindre un lloro gris protegit a Borriana

La Guàrdia Civil investiga a un home de 52 anys a Borriana per la mort per inanició de tres aus i per tindre sense documentació un lloro gris africà. Les diligències han sigut remeses al jutjat de Vila-real i la investigació continua oberta.

Detingut després de robar d’una tirada una cadena a una dona major a Alacant gràcies a la col·laboració ciutadana

Un home de 27 anys ha sigut detingut a Alacant instants després d'arrancar una cadena d'or a una dona d'avançada edat. Testimonis ho van seguir breument i van aportar la seua descripció a la Policia Nacional, la qual cosa va facilitar la seua localització malgrat que es va canviar de pantalons per a despistar.

Avís groc per pluges de 30 l/m² en 1 hora i 80 en 12 en el litoral de Castelló

Aemet manté l'avís groc fins al migdia en el litoral de Castelló, amb llindars de 30 l/h i 80 en 12 hores. València i el nord d'Alacant prolonguen avisos fins a les 23.59.