Detingut en Novelda per ferir-se a ell mateix i simular un atracament

 

Un home, de 41 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de denúncia falsa. Segons ha informat la benemèrita en un comunicat, el sospitós ha fingit haver sigut víctima d’un atracament amb arma blanca en l’establiment en el que treballa.

 

El passat mes de juliol, la Guàrdia Civil de Novelda va tindre coneixement de la presumpta comissió d’un delicte de robatori amb violència produït durant l’horari d’obertura d’un establiment hostaler. Segons la denúncia, van ser dos assaltants els que van amenaçar i van agredir, amb una arma blanca, al treballador del torn de matí, amb la intenció d’emportar-se la caixa registradora.

 

Dubtes i contradiccions

L’Equip de l’Àrea d’Investigació que es va fer càrrec de les actuacions i va obrir la investigació del cas, que va acabar generant una sèrie de dubtes raonables sobre si realment s’hauria produït el fet delictiu.

 

Amb una nova via d’investigació oberta, la Guàrdia Civil d’Alacant va optar per prendre una segona declaració al treballador, qui va entrar en contradiccions respecte al primer testimoni.

 

La conclusió final, a la que es va arribar després d’escoltar la nova versió dels fets, va determinar que va ser la suposada víctima qui va simular la comissió del delicte. En este sentit, ell mateix s’hauria fet les lesions en el braç amb un ganivet, per a donar-li credibilitat al seu relat.

 

Ara, el treballador està sent investigat per un presumpte delicte de simulació de delicte i per un delicte de denúncia falsa. Per estos delictes, l’acusat s’enfronta a la possibilitat de ser denunciat pel robatori dels diners de la caixa registradora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.