Detingut en Novelda per ferir-se a ell mateix i simular un atracament

 

Un home, de 41 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de denúncia falsa. Segons ha informat la benemèrita en un comunicat, el sospitós ha fingit haver sigut víctima d’un atracament amb arma blanca en l’establiment en el que treballa.

 

El passat mes de juliol, la Guàrdia Civil de Novelda va tindre coneixement de la presumpta comissió d’un delicte de robatori amb violència produït durant l’horari d’obertura d’un establiment hostaler. Segons la denúncia, van ser dos assaltants els que van amenaçar i van agredir, amb una arma blanca, al treballador del torn de matí, amb la intenció d’emportar-se la caixa registradora.

 

Dubtes i contradiccions

L’Equip de l’Àrea d’Investigació que es va fer càrrec de les actuacions i va obrir la investigació del cas, que va acabar generant una sèrie de dubtes raonables sobre si realment s’hauria produït el fet delictiu.

 

Amb una nova via d’investigació oberta, la Guàrdia Civil d’Alacant va optar per prendre una segona declaració al treballador, qui va entrar en contradiccions respecte al primer testimoni.

 

La conclusió final, a la que es va arribar després d’escoltar la nova versió dels fets, va determinar que va ser la suposada víctima qui va simular la comissió del delicte. En este sentit, ell mateix s’hauria fet les lesions en el braç amb un ganivet, per a donar-li credibilitat al seu relat.

 

Ara, el treballador està sent investigat per un presumpte delicte de simulació de delicte i per un delicte de denúncia falsa. Per estos delictes, l’acusat s’enfronta a la possibilitat de ser denunciat pel robatori dels diners de la caixa registradora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.