13.8 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Detingut en Novelda per ferir-se a ell mateix i simular un atracament

 

Un home, de 41 anys i origen espanyol, ha sigut detingut en Novelda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), com a presumpte autor d’un delicte de simulació de delicte i un altre de denúncia falsa. Segons ha informat la benemèrita en un comunicat, el sospitós ha fingit haver sigut víctima d’un atracament amb arma blanca en l’establiment en el que treballa.

 

El passat mes de juliol, la Guàrdia Civil de Novelda va tindre coneixement de la presumpta comissió d’un delicte de robatori amb violència produït durant l’horari d’obertura d’un establiment hostaler. Segons la denúncia, van ser dos assaltants els que van amenaçar i van agredir, amb una arma blanca, al treballador del torn de matí, amb la intenció d’emportar-se la caixa registradora.

 

Dubtes i contradiccions

L’Equip de l’Àrea d’Investigació que es va fer càrrec de les actuacions i va obrir la investigació del cas, que va acabar generant una sèrie de dubtes raonables sobre si realment s’hauria produït el fet delictiu.

 

Amb una nova via d’investigació oberta, la Guàrdia Civil d’Alacant va optar per prendre una segona declaració al treballador, qui va entrar en contradiccions respecte al primer testimoni.

 

La conclusió final, a la que es va arribar després d’escoltar la nova versió dels fets, va determinar que va ser la suposada víctima qui va simular la comissió del delicte. En este sentit, ell mateix s’hauria fet les lesions en el braç amb un ganivet, per a donar-li credibilitat al seu relat.

 

Ara, el treballador està sent investigat per un presumpte delicte de simulació de delicte i per un delicte de denúncia falsa. Per estos delictes, l’acusat s’enfronta a la possibilitat de ser denunciat pel robatori dels diners de la caixa registradora.

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.