15.4 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Detingut conductor borratxo després de circular a gran velocitat en Petrer

 

La Policia Local de Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha detingut a un conductor per desobediència i resistència a l’autoritat després que presumptament fóra interceptat borratxo després de circular per uns quants carrers de la població a gran velocitat. 

 

Segons ha informat l’Ajuntament de la localitat en un comunicat, la col·laboració ciutadana ha sigut fonamental després d’advertir diferents veïns que esta persona conduïa de manera temerària.

 

Tant els agents com el servici d’Emergències del 112 havien rebut unes quantes telefonades per una persona que feia derrapatges per una zona del municipi. D’esta forma, es va activar un operatiu per a tractar de localitzar al vehicle.

 

Després de ser interceptat, el conductor suposadament va començar a cridar als agents en to amenaçador i provocatiu, fins i tot es va arribar a abalançar sobre els efectius, motiu per què va ser reduït i detingut acusat de resistència greu i desobediència.

 

El detingut ha sigut traslladat pels agents de la Policia Nacional al centre de salut, a on ha donat positiu en la prova d’alcoholèmia, segons el consistori.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.