Detingut un home per apunyalar a l’exparella de la seua germana

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Burjassot, a València a un home de 40 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a l’exparella de la seua germana. La víctima, un home de 51 anys, també va ser detinguda ja que estava en cerca per un delicte de maltractaments cap a la seua exparella. En el moment de la detenció es trobava en el domicili d’aquesta, amenaçant-la a crits, fins i tot en presència dels policies.

Els fets van ocórrer sobre les 11 de la nit del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de Burjassot, on pel que sembla hi havia un home en el domicili de la seua exparella en actitud agressiva.

Els agents es van presentar en el lloc en el menor temps possible, ja que tenien coneixement que el dia anterior s’havia produït una intervenció en el mateix domicili per amenaces i maltractaments i el sospitós tenia una ordre de cerca.

Una vegada en el lloc, els policies van localitzar a un home amb abundant sang en la cara, abdomen, braços i mans, el qual van reconéixer de la intervenció del dia anterior, a més d’observar cristalls trencats del portal de la finca, per la qual cosa el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments, mentre cridava “demà el pagarà la gossa aquesta”.

En el moment de la detenció els agents es van adonar que el sospitós presentava diversos talls, sent un més profund en el tòrax, per la qual cosa van sol·licitar un indicatiu sanitari per a assistir-lo, que el va traslladar a l’hospital.

Els agents van esbrinar que el detingut va ser atacat a l’entrada del seu domicili per un home al qual va reconéixer com el germà del seu ex. Pel que sembla es va abalançar sobre ell amb un martell amb el qual va aconseguir propinar-li diversos colps, per a posteriorment traure una agulla de punt amb la qual li va apunyalar en diferents part del cos, fugint del lloc i deixant-lo ferit.

Després del succeït l’home es va presentar en el domicili de la seua ex parella on va trencar un cristall del portal, arribant la patrulla als pocs minuts. Després de conéixer els fets altres agents es van desplaçar fins al domicili del detingut, on es va comprovar que hi havia una reguera de sang.

L’endemà i després de les perquisicions dels agents, l’atacant del detingut per maltractaments va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

L’altre detingut, es troba sota custòdia policial a l’hospital, a l’espera de rebre l’alta, ja que pel que sembla les ferides no revisten gravetat.

Últimes notícies

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.