Detingut un home per apunyalar a l’exparella de la seua germana

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Burjassot, a València a un home de 40 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a l’exparella de la seua germana. La víctima, un home de 51 anys, també va ser detinguda ja que estava en cerca per un delicte de maltractaments cap a la seua exparella. En el moment de la detenció es trobava en el domicili d’aquesta, amenaçant-la a crits, fins i tot en presència dels policies.

Els fets van ocórrer sobre les 11 de la nit del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de Burjassot, on pel que sembla hi havia un home en el domicili de la seua exparella en actitud agressiva.

Els agents es van presentar en el lloc en el menor temps possible, ja que tenien coneixement que el dia anterior s’havia produït una intervenció en el mateix domicili per amenaces i maltractaments i el sospitós tenia una ordre de cerca.

Una vegada en el lloc, els policies van localitzar a un home amb abundant sang en la cara, abdomen, braços i mans, el qual van reconéixer de la intervenció del dia anterior, a més d’observar cristalls trencats del portal de la finca, per la qual cosa el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments, mentre cridava “demà el pagarà la gossa aquesta”.

En el moment de la detenció els agents es van adonar que el sospitós presentava diversos talls, sent un més profund en el tòrax, per la qual cosa van sol·licitar un indicatiu sanitari per a assistir-lo, que el va traslladar a l’hospital.

Els agents van esbrinar que el detingut va ser atacat a l’entrada del seu domicili per un home al qual va reconéixer com el germà del seu ex. Pel que sembla es va abalançar sobre ell amb un martell amb el qual va aconseguir propinar-li diversos colps, per a posteriorment traure una agulla de punt amb la qual li va apunyalar en diferents part del cos, fugint del lloc i deixant-lo ferit.

Després del succeït l’home es va presentar en el domicili de la seua ex parella on va trencar un cristall del portal, arribant la patrulla als pocs minuts. Després de conéixer els fets altres agents es van desplaçar fins al domicili del detingut, on es va comprovar que hi havia una reguera de sang.

L’endemà i després de les perquisicions dels agents, l’atacant del detingut per maltractaments va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

L’altre detingut, es troba sota custòdia policial a l’hospital, a l’espera de rebre l’alta, ja que pel que sembla les ferides no revisten gravetat.

Últimes notícies

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.

El sector azuleter reclama un marc estable per a mantindre la cogeneració i els llocs de faena a Castelló

La patronal Ascer i representants institucionals han reclamat a Castelló un marc regulador estable per a la cogeneració industrial, que consideren essencial per a la competitivitat, l’ocupació i el futur de la indústria ceràmica.

Un patinet manipulat fuig pel centre de Benidorm a 104 km/h abans de ser interceptat

La Policia Local de Benidorm ha interceptat un patinet elèctric manipulat que ha arribat als 104 km/h després d’una fuga de més de dos quilòmetres pel centre de la ciutat. El conductor ha sigut sancionat per conducció temerària i per circular sense assegurança ni certificat de registre.

Més de 200 platges i cales valencianes lluïxen la Bandera Qualitur 2026 per la seua excel·lència

Turisme Comunitat Valenciana ha concedit la Bandera Qualitur 2026 a 206 platges i cales de 40 municipis, amb especial pes per als destins de la província de València.

Alerten que immigrants en vies de regularitzar-se acaben en CIE i deportats

La xarxa CIES No ha denunciat que persones migrants en procés de regularitzacio extraordinaria han sigut internades en CIE i, en alguns casos, deportades, cosa que consideren una amenaça al seu dret a regularitzar-se.

José María Ángel reclama que la Comissió Mixta avance sense pensar en la foto

L’excomissionat del Govern per a la dana defensa en el Senat que la Comissió Mixta només serà útil si hi ha voluntat real d’avançar i proposa més formació i canvis legals en emergències.