Detingut un home per apunyalar a l’exparella de la seua germana

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat de Burjassot, a València a un home de 40 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi, després d’apunyalar a l’exparella de la seua germana. La víctima, un home de 51 anys, també va ser detinguda ja que estava en cerca per un delicte de maltractaments cap a la seua exparella. En el moment de la detenció es trobava en el domicili d’aquesta, amenaçant-la a crits, fins i tot en presència dels policies.

Els fets van ocórrer sobre les 11 de la nit del divendres, quan els agents que realitzaven labors de prevenció van ser alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a un domicili de Burjassot, on pel que sembla hi havia un home en el domicili de la seua exparella en actitud agressiva.

Els agents es van presentar en el lloc en el menor temps possible, ja que tenien coneixement que el dia anterior s’havia produït una intervenció en el mateix domicili per amenaces i maltractaments i el sospitós tenia una ordre de cerca.

Una vegada en el lloc, els policies van localitzar a un home amb abundant sang en la cara, abdomen, braços i mans, el qual van reconéixer de la intervenció del dia anterior, a més d’observar cristalls trencats del portal de la finca, per la qual cosa el van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments, mentre cridava “demà el pagarà la gossa aquesta”.

En el moment de la detenció els agents es van adonar que el sospitós presentava diversos talls, sent un més profund en el tòrax, per la qual cosa van sol·licitar un indicatiu sanitari per a assistir-lo, que el va traslladar a l’hospital.

Els agents van esbrinar que el detingut va ser atacat a l’entrada del seu domicili per un home al qual va reconéixer com el germà del seu ex. Pel que sembla es va abalançar sobre ell amb un martell amb el qual va aconseguir propinar-li diversos colps, per a posteriorment traure una agulla de punt amb la qual li va apunyalar en diferents part del cos, fugint del lloc i deixant-lo ferit.

Després del succeït l’home es va presentar en el domicili de la seua ex parella on va trencar un cristall del portal, arribant la patrulla als pocs minuts. Després de conéixer els fets altres agents es van desplaçar fins al domicili del detingut, on es va comprovar que hi havia una reguera de sang.

L’endemà i després de les perquisicions dels agents, l’atacant del detingut per maltractaments va ser localitzat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de temptativa d’homicidi. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

L’altre detingut, es troba sota custòdia policial a l’hospital, a l’espera de rebre l’alta, ja que pel que sembla les ferides no revisten gravetat.

Últimes notícies

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.