Detingut el president d’una finca d’Alacant després de robar-li la tele a un veí dos voltes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant al president de la comunitat d’un edifici com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força per, presumptament, haver furtat dos televisors, en dos ocasions diferents, a un dels seus veïns.

 

Segons un comunicat policial, l’arrestat, de nacionalitat espanyola i 45 anys, aprofità que la víctima tenia un problema d’humitats i que se n’anava de viatge per a conseguir la clau de sa casa i poder furtar-li.

 

La investigació ha sigut feta pel Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Centre d’Alacant després de la denúncia de la víctima, que ha afirmat que les dos voltes que se n’ha anat fora del país, quan a tornat a sa casa, s’ha trobat que li han furtat la televisió. A demés, la porta de sa casa es trobava tancada i no hi havia símptomes de què ningú l’haguera forçada i, en l’última ocasió, acaba de comprar-se l’aparell, una televisió de 65 polzades.

 

Li deixà una còpia de la clau per les humitats

Els agents es van centrar en el seu entorn més pròxim i, quan li van preguntar, la víctima va recordar que temps arrere li havia deixat una còpia de la clau de sa casa al president de la comunitat de veïns, ja que tenia problemes d’humitats. També els va contar que quan va desaparéixer la primera televisió, l’ara detingut li va comunicar que la tele s’havia trencat en les reparacions de la casa i que li seria abonada per la comunitat, cosa que mai va passar.

 

Després de diferents investigacions i d’obtindre les proves necessàries, els policies han detingut al presumpte autor dels fets, qui, pel que pareix, havia venut la segona televisió per a obtindre diners en efectiu. Acabat el corresponent atestat policial ha sigut remés al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.