Detingut el president d’una finca d’Alacant després de robar-li la tele a un veí dos voltes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant al president de la comunitat d’un edifici com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força per, presumptament, haver furtat dos televisors, en dos ocasions diferents, a un dels seus veïns.

 

Segons un comunicat policial, l’arrestat, de nacionalitat espanyola i 45 anys, aprofità que la víctima tenia un problema d’humitats i que se n’anava de viatge per a conseguir la clau de sa casa i poder furtar-li.

 

La investigació ha sigut feta pel Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Centre d’Alacant després de la denúncia de la víctima, que ha afirmat que les dos voltes que se n’ha anat fora del país, quan a tornat a sa casa, s’ha trobat que li han furtat la televisió. A demés, la porta de sa casa es trobava tancada i no hi havia símptomes de què ningú l’haguera forçada i, en l’última ocasió, acaba de comprar-se l’aparell, una televisió de 65 polzades.

 

Li deixà una còpia de la clau per les humitats

Els agents es van centrar en el seu entorn més pròxim i, quan li van preguntar, la víctima va recordar que temps arrere li havia deixat una còpia de la clau de sa casa al president de la comunitat de veïns, ja que tenia problemes d’humitats. També els va contar que quan va desaparéixer la primera televisió, l’ara detingut li va comunicar que la tele s’havia trencat en les reparacions de la casa i que li seria abonada per la comunitat, cosa que mai va passar.

 

Després de diferents investigacions i d’obtindre les proves necessàries, els policies han detingut al presumpte autor dels fets, qui, pel que pareix, havia venut la segona televisió per a obtindre diners en efectiu. Acabat el corresponent atestat policial ha sigut remés al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.

Castelló prepara un ampli dispositiu de seguretat per a l’eclipsi solar del 12 d’agost

Castelló ha iniciat la planificació d'un dispositiu especial de seguretat i mobilitat per a l'eclipsi total de sol del 12 d'agost, que atraurà a milers de persones i comptarà amb una àmplia programació divulgativa.

L’Arquebisbat de València crearà coordinadors de menors en parròquies per a previndre abusos

L'Oficina de Protecció del Menor de l'Arquebisbat de València incorporarà coordinadors de menors en parròquies i reforçarà la formació i els protocols per a previndre abusos sexuals en l'àmbit pastoral.

Rovira xifra en 410 milions l’estalvi per als valencians per la reforma fiscal del Consell

La reforma fiscal aplicada pel Consell des de 2023 ha generat un estalvi total de 410,2 milions per als contribuents valencians, principalment en Successions i Donacions, Transmissions Patrimonials i noves deduccions autonòmiques en l'IRPF.

SailGP confia que l’arribada de València eleve la competició a un altre nivell

SailGP desembarca a València els dies 5 i 6 de setembre, en substitució de Cadis, amb l'objectiu d'impulsar la competició i reforçar a la ciutat com a seu de grans esdeveniments esportius.

Les víctimes de la dana recorren al TSJCV perquè s’investigue a Mazón sense aforament

L'associació de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 recorre davant el TSJCV l'arxivament de la investigació a Carlos Mazón i qüestiona que se li aplique l'aforament autonòmic.

El PP defén com a àmbit privat la votació de la confraria de Sagunt que exclou a les dones

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a rebutjar la participació de dones en les processons de Setmana Santa. El PP defén que és una decisió privada, mentres PSPV i Compromís la consideren un veto discriminatori.