Detingut el president d’una finca d’Alacant després de robar-li la tele a un veí dos voltes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant al president de la comunitat d’un edifici com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força per, presumptament, haver furtat dos televisors, en dos ocasions diferents, a un dels seus veïns.

 

Segons un comunicat policial, l’arrestat, de nacionalitat espanyola i 45 anys, aprofità que la víctima tenia un problema d’humitats i que se n’anava de viatge per a conseguir la clau de sa casa i poder furtar-li.

 

La investigació ha sigut feta pel Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Centre d’Alacant després de la denúncia de la víctima, que ha afirmat que les dos voltes que se n’ha anat fora del país, quan a tornat a sa casa, s’ha trobat que li han furtat la televisió. A demés, la porta de sa casa es trobava tancada i no hi havia símptomes de què ningú l’haguera forçada i, en l’última ocasió, acaba de comprar-se l’aparell, una televisió de 65 polzades.

 

Li deixà una còpia de la clau per les humitats

Els agents es van centrar en el seu entorn més pròxim i, quan li van preguntar, la víctima va recordar que temps arrere li havia deixat una còpia de la clau de sa casa al president de la comunitat de veïns, ja que tenia problemes d’humitats. També els va contar que quan va desaparéixer la primera televisió, l’ara detingut li va comunicar que la tele s’havia trencat en les reparacions de la casa i que li seria abonada per la comunitat, cosa que mai va passar.

 

Després de diferents investigacions i d’obtindre les proves necessàries, els policies han detingut al presumpte autor dels fets, qui, pel que pareix, havia venut la segona televisió per a obtindre diners en efectiu. Acabat el corresponent atestat policial ha sigut remés al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.