Detingut el president d’una finca d’Alacant després de robar-li la tele a un veí dos voltes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant al president de la comunitat d’un edifici com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força per, presumptament, haver furtat dos televisors, en dos ocasions diferents, a un dels seus veïns.

 

Segons un comunicat policial, l’arrestat, de nacionalitat espanyola i 45 anys, aprofità que la víctima tenia un problema d’humitats i que se n’anava de viatge per a conseguir la clau de sa casa i poder furtar-li.

 

La investigació ha sigut feta pel Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Centre d’Alacant després de la denúncia de la víctima, que ha afirmat que les dos voltes que se n’ha anat fora del país, quan a tornat a sa casa, s’ha trobat que li han furtat la televisió. A demés, la porta de sa casa es trobava tancada i no hi havia símptomes de què ningú l’haguera forçada i, en l’última ocasió, acaba de comprar-se l’aparell, una televisió de 65 polzades.

 

Li deixà una còpia de la clau per les humitats

Els agents es van centrar en el seu entorn més pròxim i, quan li van preguntar, la víctima va recordar que temps arrere li havia deixat una còpia de la clau de sa casa al president de la comunitat de veïns, ja que tenia problemes d’humitats. També els va contar que quan va desaparéixer la primera televisió, l’ara detingut li va comunicar que la tele s’havia trencat en les reparacions de la casa i que li seria abonada per la comunitat, cosa que mai va passar.

 

Després de diferents investigacions i d’obtindre les proves necessàries, els policies han detingut al presumpte autor dels fets, qui, pel que pareix, havia venut la segona televisió per a obtindre diners en efectiu. Acabat el corresponent atestat policial ha sigut remés al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.