Detingut el president d’una finca d’Alacant després de robar-li la tele a un veí dos voltes

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant al president de la comunitat d’un edifici com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força per, presumptament, haver furtat dos televisors, en dos ocasions diferents, a un dels seus veïns.

 

Segons un comunicat policial, l’arrestat, de nacionalitat espanyola i 45 anys, aprofità que la víctima tenia un problema d’humitats i que se n’anava de viatge per a conseguir la clau de sa casa i poder furtar-li.

 

La investigació ha sigut feta pel Grup d’Investigació de la Comissaria del Districte Centre d’Alacant després de la denúncia de la víctima, que ha afirmat que les dos voltes que se n’ha anat fora del país, quan a tornat a sa casa, s’ha trobat que li han furtat la televisió. A demés, la porta de sa casa es trobava tancada i no hi havia símptomes de què ningú l’haguera forçada i, en l’última ocasió, acaba de comprar-se l’aparell, una televisió de 65 polzades.

 

Li deixà una còpia de la clau per les humitats

Els agents es van centrar en el seu entorn més pròxim i, quan li van preguntar, la víctima va recordar que temps arrere li havia deixat una còpia de la clau de sa casa al president de la comunitat de veïns, ja que tenia problemes d’humitats. També els va contar que quan va desaparéixer la primera televisió, l’ara detingut li va comunicar que la tele s’havia trencat en les reparacions de la casa i que li seria abonada per la comunitat, cosa que mai va passar.

 

Després de diferents investigacions i d’obtindre les proves necessàries, els policies han detingut al presumpte autor dels fets, qui, pel que pareix, havia venut la segona televisió per a obtindre diners en efectiu. Acabat el corresponent atestat policial ha sigut remés al Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.