Detingut un repatidor de menjar ràpid que aprofitava els viatges en moto per a vendre droga en Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home de 37 anys per presumptament vendre substàncies estupefaents. I és que aprofitava que era repartidor de menjar ràpid per a realitzar estos actes il·lícits amb la motocicleta de l'empresa. Així, se li atribuïx un delicte de tràfic de drogues per posseir 22 grams de marihuana i 52 grams de cocaïna.

 

  

Segons ha informat la Comissaria, la investigació es va iniciar fa dos setmanes quan els agents tingueren coneixement de l'existència d'una persona que podria estar distribuint amb una moto, substàncies estupefaents en la zona d'oci del centre de la ciutat d'Alacant.

 

 

  

 

 

Els agents identificaren el suposat autor, un distribuïdor de menjar ràpid que desenvolupava la seua tasca en un establiment comercial del centre. La persona aprofitava el seu treball per a distribuir la droga entre els compradors i d'esta manera no alçar sospites. 

  

Així, el seu modus operandi consistia a eixir de l'establiment amb la moto i en lloc de distribuir el menjar que els clients havien encomanat anteriorment, quedava amb els compradors i els venia la droga que ja tenia preparada.

  

Va ser este passat dimarts, 5 de desembre, quan els agents establiren un dispositiu que va concloure amb la detenció de l'autor per un delicte de tràfic de drogues. L'operació la van desenvolupar agents del Grup d'Investigació de la Comissaria de Districte Nord d'Alacant.

Últimes notícies

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.