Detingut un repatidor de menjar ràpid que aprofitava els viatges en moto per a vendre droga en Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home de 37 anys per presumptament vendre substàncies estupefaents. I és que aprofitava que era repartidor de menjar ràpid per a realitzar estos actes il·lícits amb la motocicleta de l'empresa. Així, se li atribuïx un delicte de tràfic de drogues per posseir 22 grams de marihuana i 52 grams de cocaïna.

 

  

Segons ha informat la Comissaria, la investigació es va iniciar fa dos setmanes quan els agents tingueren coneixement de l'existència d'una persona que podria estar distribuint amb una moto, substàncies estupefaents en la zona d'oci del centre de la ciutat d'Alacant.

 

 

  

 

 

Els agents identificaren el suposat autor, un distribuïdor de menjar ràpid que desenvolupava la seua tasca en un establiment comercial del centre. La persona aprofitava el seu treball per a distribuir la droga entre els compradors i d'esta manera no alçar sospites. 

  

Així, el seu modus operandi consistia a eixir de l'establiment amb la moto i en lloc de distribuir el menjar que els clients havien encomanat anteriorment, quedava amb els compradors i els venia la droga que ja tenia preparada.

  

Va ser este passat dimarts, 5 de desembre, quan els agents establiren un dispositiu que va concloure amb la detenció de l'autor per un delicte de tràfic de drogues. L'operació la van desenvolupar agents del Grup d'Investigació de la Comissaria de Districte Nord d'Alacant.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.