Detingut un repatidor de menjar ràpid que aprofitava els viatges en moto per a vendre droga en Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home de 37 anys per presumptament vendre substàncies estupefaents. I és que aprofitava que era repartidor de menjar ràpid per a realitzar estos actes il·lícits amb la motocicleta de l'empresa. Així, se li atribuïx un delicte de tràfic de drogues per posseir 22 grams de marihuana i 52 grams de cocaïna.

 

  

Segons ha informat la Comissaria, la investigació es va iniciar fa dos setmanes quan els agents tingueren coneixement de l'existència d'una persona que podria estar distribuint amb una moto, substàncies estupefaents en la zona d'oci del centre de la ciutat d'Alacant.

 

 

  

 

 

Els agents identificaren el suposat autor, un distribuïdor de menjar ràpid que desenvolupava la seua tasca en un establiment comercial del centre. La persona aprofitava el seu treball per a distribuir la droga entre els compradors i d'esta manera no alçar sospites. 

  

Així, el seu modus operandi consistia a eixir de l'establiment amb la moto i en lloc de distribuir el menjar que els clients havien encomanat anteriorment, quedava amb els compradors i els venia la droga que ja tenia preparada.

  

Va ser este passat dimarts, 5 de desembre, quan els agents establiren un dispositiu que va concloure amb la detenció de l'autor per un delicte de tràfic de drogues. L'operació la van desenvolupar agents del Grup d'Investigació de la Comissaria de Districte Nord d'Alacant.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.