10.2 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Detingut un repatidor de menjar ràpid que aprofitava els viatges en moto per a vendre droga en Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home de 37 anys per presumptament vendre substàncies estupefaents. I és que aprofitava que era repartidor de menjar ràpid per a realitzar estos actes il·lícits amb la motocicleta de l'empresa. Així, se li atribuïx un delicte de tràfic de drogues per posseir 22 grams de marihuana i 52 grams de cocaïna.

 

  

Segons ha informat la Comissaria, la investigació es va iniciar fa dos setmanes quan els agents tingueren coneixement de l'existència d'una persona que podria estar distribuint amb una moto, substàncies estupefaents en la zona d'oci del centre de la ciutat d'Alacant.

 

 

  

 

 

Els agents identificaren el suposat autor, un distribuïdor de menjar ràpid que desenvolupava la seua tasca en un establiment comercial del centre. La persona aprofitava el seu treball per a distribuir la droga entre els compradors i d'esta manera no alçar sospites. 

  

Així, el seu modus operandi consistia a eixir de l'establiment amb la moto i en lloc de distribuir el menjar que els clients havien encomanat anteriorment, quedava amb els compradors i els venia la droga que ja tenia preparada.

  

Va ser este passat dimarts, 5 de desembre, quan els agents establiren un dispositiu que va concloure amb la detenció de l'autor per un delicte de tràfic de drogues. L'operació la van desenvolupar agents del Grup d'Investigació de la Comissaria de Districte Nord d'Alacant.

Últimes notícies

Detinguts pare i fill i desarticulat un punt de venda de droga a València

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda de droga en una vivenda de València i ha detingut a un pare i al seu fill. En el registre s'han intervingut cocaïna, marihuana, substància de tall, balances de precisió i més de 4.600 euros.

Sindicats denuncien 11 acomiadaments en Grup Segura i ús de ETT a València

CCOO i UGT han denunciat l'acomiadament d'11 treballadors en Grup Segura a València i l'ús de ETT. L'empresa ho vincula a la fi del tercer torn i defén el seu compromís laboral.

Compte arrere per al Benidorm Fest: Dani J trenca estereotips amb una bachata de fusió

Dani J arriba al Benidorm Fest amb una proposta de bachata que mescla estils i busca derrocar clixés. Promet un espectacle amb ball i menys pressió sense Eurovisió 2026.

Troben a Algèria, sa i estalvi, a l’ocupant del veler desaparegut fa 12 dies a Alacant

L'home de 69 anys ha sigut rescatat després de ser albirat a la deriva en aigües algerianes per un avió de Frontex. Serà traslladat a Alacant després d'arribar a Algesires.

Detingut el responsable d’un bar per instal·lar cambres ocultes en els lavabos del local

La Guàrdia Civil ha detingut al responsable d'un bar a L'Alqueria de la Comtessa per instal·lar cambres ocultes en els lavabos. S'han intervingut dos cambres i cinc discos amb més de 5 TB i la investigació continua oberta.

Avís taronja per ratxes de 90 km/h a Alacant i per fenòmens costaners este dimecres

Aemet ha establit per a este dimecres l'avís taronja per vent a Alacant i per fenòmens costaners en els litorals de València i Alacant. També activa avisos grocs per vent a Castelló i zones de València i per mala mar en el sud d'Alacant i a Castelló en diferents trams horaris.

Pluges al migdia, baixada de temperatures i ratxes molt fortes este dimecres en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres intervals nuvolosos amb pluges en les hores centrals, descens tèrmic i vent de l'oest amb ratxes que podrien superar 90 km/h. El dijous augmentarà la nuvolositat al matí i les màximes repuntaran a la vesprada, amb ratxes molt fortes a l'interior.

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.