Detingut un repatidor de menjar ràpid que aprofitava els viatges en moto per a vendre droga en Alacant

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home de 37 anys per presumptament vendre substàncies estupefaents. I és que aprofitava que era repartidor de menjar ràpid per a realitzar estos actes il·lícits amb la motocicleta de l'empresa. Així, se li atribuïx un delicte de tràfic de drogues per posseir 22 grams de marihuana i 52 grams de cocaïna.

 

  

Segons ha informat la Comissaria, la investigació es va iniciar fa dos setmanes quan els agents tingueren coneixement de l'existència d'una persona que podria estar distribuint amb una moto, substàncies estupefaents en la zona d'oci del centre de la ciutat d'Alacant.

 

 

  

 

 

Els agents identificaren el suposat autor, un distribuïdor de menjar ràpid que desenvolupava la seua tasca en un establiment comercial del centre. La persona aprofitava el seu treball per a distribuir la droga entre els compradors i d'esta manera no alçar sospites. 

  

Així, el seu modus operandi consistia a eixir de l'establiment amb la moto i en lloc de distribuir el menjar que els clients havien encomanat anteriorment, quedava amb els compradors i els venia la droga que ja tenia preparada.

  

Va ser este passat dimarts, 5 de desembre, quan els agents establiren un dispositiu que va concloure amb la detenció de l'autor per un delicte de tràfic de drogues. L'operació la van desenvolupar agents del Grup d'Investigació de la Comissaria de Districte Nord d'Alacant.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.