13.4 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Detingut l’autor del robatori i danys en 11 vehicles de pescadors de Vinaròs

 

El passat dia 04 de juny, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció d’un home de 18 anys com a únic autor de nombrosos robatoris i danys en vehicles estacionats en el recinte del port pesquer de Vinaròs propietat de pescadors i armadors de Castelló, Borriana i Vinaròs.

Els fets van tindre lloc en la matinada del passat dia 02 de juny, entre les 01.30 i les 3.00 hores en el port pesquer de Vinaròs, lloc on es trobaven estacionats els vehicles mentre els propietaris dels mateixos es trobaven pescant, adonant-se les víctimes a la seua arribada a port de les destrosses patides mitjançant trencament de llunes i d’alguns efectes sostrets.

Estos fets van causar gran malestar i alarma social entre els pescadors, ja que després d’una llarga jornada laboral es trobaven l’escena dels seus vehicles afectats.

Per part de la Guàrdia Civil de Vinaròs es van iniciar les corresponents investigacions per a identificar i detindre al possible autor o autors, podent observar-se a través de les càmeres de seguretat instal·lades en el port la presència d’un individu que deambulava amb un patí elèctric per la zona portuària entre els vehicles i com fracturava algun dels cristalls dels turismes, el mateix anava encaputxat i amb màscara, dificultant la seua identificació.

Com vulga que l’autor va patir un tall o ferida en trencar algun dels cristalls deixant restes de sang en quasi tots els vehicles, es van realitzar perquisicions i contínues vigilàncies en la zona a fi de localitzar i identificar alguna persona amb les mateixes característiques físiques i que poguera presentar algun tipus de ferida en mans o braços, actuacions que finalment van donar resultat el passat dia 04 de juny, en el qual va ser localitzat un individu d’aspecte físic similar a l’observat en les imatges i que portava un patí elèctric i presentava una ferida recent en una mà.

Per tot això es va procedir a la seua detenció tractant-se d’un home de 18 anys com a suposat autor d’11 robatoris i danys en vehicles.

Posteriorment la Guàrdia Civil va localitzar en diversos contenidors de fem alguns efectes, entre ells una dessuadora ensangonada que portava aqueixa nit, mentre que la resta d’objectes no van poder ser recuperats per haver sigut retirats pels serveis de neteja.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Vinaròs.  L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Guàrdia Civil de Vinaròs.

Últimes notícies

El PSPV convocarà un Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant

El PSPV-PSOE convocarà el seu Comité Nacional el 29 de novembre a Alacant per a abordar la crisi oberta després de la dimissió de Carlos Mazón. El partit exigirà eleccions i acusa PP i Vox de decidir el relleu 'furtant la voluntat democràtica'.

La Federació Veïnal demana responsabilitat política per a desbloquejar la zona de baixes emissions a València

La Federació d'Associacions de Veïns de València ha sol·licitat reunions d'urgència amb Alcaldia i l'oposició per a tancar un acord sobre la ZBE i evitar perdre 150 milions. L'entitat ha anomenat a la responsabilitat de tota la corporació davant l'imminent termini legal.

Calero renuncia a les excuses abans del derbi i crida a competir: ‘Si entres plorant, eixiràs igual’

El tècnic del Llevant va evitar queixes pel calendari i per la falta d'entrenaments dels seus internacionals i va apel·lar a la convicció per a trencar la mala ratxa davant el València. Va confirmar que Arriaga i Ryan estaran en principi disponibles i va demanar a l'afició no sentir-se inferior.

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.