Detingut l’autor del robatori i danys en 11 vehicles de pescadors de Vinaròs

 

El passat dia 04 de juny, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció d’un home de 18 anys com a únic autor de nombrosos robatoris i danys en vehicles estacionats en el recinte del port pesquer de Vinaròs propietat de pescadors i armadors de Castelló, Borriana i Vinaròs.

Els fets van tindre lloc en la matinada del passat dia 02 de juny, entre les 01.30 i les 3.00 hores en el port pesquer de Vinaròs, lloc on es trobaven estacionats els vehicles mentre els propietaris dels mateixos es trobaven pescant, adonant-se les víctimes a la seua arribada a port de les destrosses patides mitjançant trencament de llunes i d’alguns efectes sostrets.

Estos fets van causar gran malestar i alarma social entre els pescadors, ja que després d’una llarga jornada laboral es trobaven l’escena dels seus vehicles afectats.

Per part de la Guàrdia Civil de Vinaròs es van iniciar les corresponents investigacions per a identificar i detindre al possible autor o autors, podent observar-se a través de les càmeres de seguretat instal·lades en el port la presència d’un individu que deambulava amb un patí elèctric per la zona portuària entre els vehicles i com fracturava algun dels cristalls dels turismes, el mateix anava encaputxat i amb màscara, dificultant la seua identificació.

Com vulga que l’autor va patir un tall o ferida en trencar algun dels cristalls deixant restes de sang en quasi tots els vehicles, es van realitzar perquisicions i contínues vigilàncies en la zona a fi de localitzar i identificar alguna persona amb les mateixes característiques físiques i que poguera presentar algun tipus de ferida en mans o braços, actuacions que finalment van donar resultat el passat dia 04 de juny, en el qual va ser localitzat un individu d’aspecte físic similar a l’observat en les imatges i que portava un patí elèctric i presentava una ferida recent en una mà.

Per tot això es va procedir a la seua detenció tractant-se d’un home de 18 anys com a suposat autor d’11 robatoris i danys en vehicles.

Posteriorment la Guàrdia Civil va localitzar en diversos contenidors de fem alguns efectes, entre ells una dessuadora ensangonada que portava aqueixa nit, mentre que la resta d’objectes no van poder ser recuperats per haver sigut retirats pels serveis de neteja.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Vinaròs.  L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Guàrdia Civil de Vinaròs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.