13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Detingut l’autor del robatori i danys en 11 vehicles de pescadors de Vinaròs

 

El passat dia 04 de juny, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció d’un home de 18 anys com a únic autor de nombrosos robatoris i danys en vehicles estacionats en el recinte del port pesquer de Vinaròs propietat de pescadors i armadors de Castelló, Borriana i Vinaròs.

Els fets van tindre lloc en la matinada del passat dia 02 de juny, entre les 01.30 i les 3.00 hores en el port pesquer de Vinaròs, lloc on es trobaven estacionats els vehicles mentre els propietaris dels mateixos es trobaven pescant, adonant-se les víctimes a la seua arribada a port de les destrosses patides mitjançant trencament de llunes i d’alguns efectes sostrets.

Estos fets van causar gran malestar i alarma social entre els pescadors, ja que després d’una llarga jornada laboral es trobaven l’escena dels seus vehicles afectats.

Per part de la Guàrdia Civil de Vinaròs es van iniciar les corresponents investigacions per a identificar i detindre al possible autor o autors, podent observar-se a través de les càmeres de seguretat instal·lades en el port la presència d’un individu que deambulava amb un patí elèctric per la zona portuària entre els vehicles i com fracturava algun dels cristalls dels turismes, el mateix anava encaputxat i amb màscara, dificultant la seua identificació.

Com vulga que l’autor va patir un tall o ferida en trencar algun dels cristalls deixant restes de sang en quasi tots els vehicles, es van realitzar perquisicions i contínues vigilàncies en la zona a fi de localitzar i identificar alguna persona amb les mateixes característiques físiques i que poguera presentar algun tipus de ferida en mans o braços, actuacions que finalment van donar resultat el passat dia 04 de juny, en el qual va ser localitzat un individu d’aspecte físic similar a l’observat en les imatges i que portava un patí elèctric i presentava una ferida recent en una mà.

Per tot això es va procedir a la seua detenció tractant-se d’un home de 18 anys com a suposat autor d’11 robatoris i danys en vehicles.

Posteriorment la Guàrdia Civil va localitzar en diversos contenidors de fem alguns efectes, entre ells una dessuadora ensangonada que portava aqueixa nit, mentre que la resta d’objectes no van poder ser recuperats per haver sigut retirats pels serveis de neteja.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Vinaròs.  L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Guàrdia Civil de Vinaròs.

Últimes notícies

Pilar Bernabé insta el PPCV a demanar perdó i l’acta a l’edil que va insultar a Pedro Sánchez

La delegada del Govern ha exigit al PP valencià que demane perdó i exigisca l'acta a la regidora de Vallanca que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez en un míting del PSOE. Ha qualificat l'episodi de violència política i ha reclamat responsabilitats.

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.