30.7 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Detingut l’autor del robatori i danys en 11 vehicles de pescadors de Vinaròs

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El passat dia 04 de juny, la Guàrdia Civil va procedir a la detenció d’un home de 18 anys com a únic autor de nombrosos robatoris i danys en vehicles estacionats en el recinte del port pesquer de Vinaròs propietat de pescadors i armadors de Castelló, Borriana i Vinaròs.

Els fets van tindre lloc en la matinada del passat dia 02 de juny, entre les 01.30 i les 3.00 hores en el port pesquer de Vinaròs, lloc on es trobaven estacionats els vehicles mentre els propietaris dels mateixos es trobaven pescant, adonant-se les víctimes a la seua arribada a port de les destrosses patides mitjançant trencament de llunes i d’alguns efectes sostrets.

Estos fets van causar gran malestar i alarma social entre els pescadors, ja que després d’una llarga jornada laboral es trobaven l’escena dels seus vehicles afectats.

Per part de la Guàrdia Civil de Vinaròs es van iniciar les corresponents investigacions per a identificar i detindre al possible autor o autors, podent observar-se a través de les càmeres de seguretat instal·lades en el port la presència d’un individu que deambulava amb un patí elèctric per la zona portuària entre els vehicles i com fracturava algun dels cristalls dels turismes, el mateix anava encaputxat i amb màscara, dificultant la seua identificació.

Com vulga que l’autor va patir un tall o ferida en trencar algun dels cristalls deixant restes de sang en quasi tots els vehicles, es van realitzar perquisicions i contínues vigilàncies en la zona a fi de localitzar i identificar alguna persona amb les mateixes característiques físiques i que poguera presentar algun tipus de ferida en mans o braços, actuacions que finalment van donar resultat el passat dia 04 de juny, en el qual va ser localitzat un individu d’aspecte físic similar a l’observat en les imatges i que portava un patí elèctric i presentava una ferida recent en una mà.

Per tot això es va procedir a la seua detenció tractant-se d’un home de 18 anys com a suposat autor d’11 robatoris i danys en vehicles.

Posteriorment la Guàrdia Civil va localitzar en diversos contenidors de fem alguns efectes, entre ells una dessuadora ensangonada que portava aqueixa nit, mentre que la resta d’objectes no van poder ser recuperats per haver sigut retirats pels serveis de neteja.

El detingut juntament amb les diligències instruïdes ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia de Vinaròs.  L’actuació ha sigut realitzada per efectius de la Guàrdia Civil de Vinaròs.

Últimes notícies

Urbania i Selene lideren el XXVI Trofeu SM la Reina de Vela a València

Urbania, Selene i altres embarcacions destacades lideren el XXVI Trofeu SM la Reina a València, una regata internacional amb gran presència d'experts i països.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.