Detingut un xic per intimidar amb un ganivet per a robar en un prostíbul en València

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a un xic de 34 anys de nacionalitat espanyola com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb violència o intimidació, després d’amenaçar amb un ganivet a una dona en un prostíbul en el districte de Russafa, en València.

 

Tal com han informat fonts policials, el presumpte agressor volia furtar-li a la víctima tots els diners que tinguera. Els agents han identificat al xic que es va presentar en la casa després de mantindre una conversa telefònica amb la dona. Dins d’una de les habitacions, el delinqüent va traure un ganivet d’entre les seues pertinences i la va amenaçar perquè li donara tots els diners.

 

Al no conseguir efectiu de la víctima, li va exigir que avisara a les altres xiques que treballen en el prostíbul, moment en el que van iniciar una baralla i la dona va demanar ajuda. Fins al lloc dels fets, van acudir diferents companyes de la víctima. Per esta raó, el xic va fugir del lloc deixant el ganivet en l’habitació. El detingut, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.

El professorat valencià decidirà en 24 hores si manté la vaga indefinida amb l’última proposta de la Generalitat

Els sindicats docents han rebut l’últim document d’Educació i el sotmetran a consulta urgent abans de la Mesa sectorial de dijous, on decidiran si continuen amb la vaga indefinida.

La Universitat de València se situa al costat del professorat i dona suport unànime a les seues reivindicacions

El Consell de Govern de la Universitat de València ha aprovat per unanimitat una declaració institucional que dona suport a les reivindicacions de la comunitat educativa, defensa l’educació pública i insta a accelerar les negociacions per resoldre el conflicte.

Marlaska demana que el possible abús policial a València no desgaste la imatge del cos

El ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, ha reclamat al Senat que una possible mala actuació d’un agent a la vaga docent de València no s’estenga a tot el cos policial. ERC sosté que no es tracta d’un cas aïllat.