Detingut per sis robatoris en habitatges en els municipis de Montroi i Real

 

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força en habitatges usats com a segones residències en les localitats de Montroi i Real.

L’operació va començar el mes de juny passat, quan agents de la Guàrdia Civil de Llombai van recepcionar diverses denúncies per robatoris en diferents cases dels municipis de Montroi i Real.

L’autor sempre procedia de la mateixa forma, forçava el pany de la porta o garatge de l’habitatge i, una vegada en el seu interior, sostreia diferents efectes, però, fonamentalment, tota maquinària agrícola i d’obra.

Fruit de la investigació, els agents van aconseguir trobar un comerç de segona mà, en un municipi pròxim a les localitats dels robatoris, diferent material sostret i reconegut per alguns denunciants.

El dia 14 de setembre, després de la localització del domicili del suposat autor dels fets en la localitat de Motroy, els investigadors van procedir al seu registre trobant, ocult en un entresolat, més objectes sostrets en els robatoris.

Entre els diversos materials i instruments que els agents van trobar hi havia diversos martells pneumàtics, caladores, desbrossadores, trepants, una bicicleta valorada en 1.800 euros i eines industrials.
Eixe mateix dia, la Guàrdia Civil de Llombai va detindre al propietari d’este habitatge, un home de 41 anys, de nacionalitat espanyola, per 6 delictes amb robatori amb força.

Una vegada que els investigadors van formalitzar l’aprehensió del material robat, valorat en més de 2.500 euros, va ser retornat als seus legítims amos.

Les diligències i la persona detinguda han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 3 de Picassent.

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.