Detingut en la Vila Joiosa un fugitiu de Montenegro per un robatori amb un mort

 

La Policia Nacional ha detingut en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 36 anys i nacionalitat montenegrina que era reclamat per les autoritats del seu país. El motiu de la seua busca és la seua presumpta participació en un assalt violent a una sala d’apostes dels Balcans en el que va haver-hi una víctima mortal per arma de foc.

 

L’arrest del fugitiu s’ha produït després de què els agents del Grup 3r de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm reberen l’ordre de busca. Esta va arribar en un expedient d’extradició que s’estava tramitant en la Sala penal de l’Audiència Nacional, ha informat este dijous la Policia Nacional en un comunicat.

 

El pròfug va ser capturat una nit en què tornava a la casa a on s’amagava, en la localitat de la Vila Joiosa, després d’un dispositiu especial que va permetre conéixer el seu parador i després de diversos dies de vigilància en la zona.

 

El detingut ha sigut posat a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, que serà l’encarregat de donar trasllat de les actuacions a l’Audiència Nacional.

 

Un atracament amb un mort en 2011

Els fets pels que ha de ser jutjat al seu país es remunten a juny de 2011, quan ell i un còmplice es van dirigir presumptament a una sala de loteria i apostes en Cetinje (Montenegro) amb la intenció d’atracar-lo.

 

L’arrestat conduïa el vehicle i es va quedar en la porta vigilant, mentres que el seu company va entrar al local amb una pistola del calibre 7,65 mm. per a robar la recaptació.

 

En el transcurs de l’assalt, esta última persona va exigir que li entregaren la clau de la caixa forta i va disparar, posant fi a la vida d’una de les persones que es trobaven allí.

 

Després de furtar poc més de 350 euros, va fugir del lloc juntament amb l’ara detingut a bord del vehicle.

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.