Detingut en la Vila Joiosa un fugitiu de Montenegro per un robatori amb un mort

 

La Policia Nacional ha detingut en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 36 anys i nacionalitat montenegrina que era reclamat per les autoritats del seu país. El motiu de la seua busca és la seua presumpta participació en un assalt violent a una sala d’apostes dels Balcans en el que va haver-hi una víctima mortal per arma de foc.

 

L’arrest del fugitiu s’ha produït després de què els agents del Grup 3r de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm reberen l’ordre de busca. Esta va arribar en un expedient d’extradició que s’estava tramitant en la Sala penal de l’Audiència Nacional, ha informat este dijous la Policia Nacional en un comunicat.

 

El pròfug va ser capturat una nit en què tornava a la casa a on s’amagava, en la localitat de la Vila Joiosa, després d’un dispositiu especial que va permetre conéixer el seu parador i després de diversos dies de vigilància en la zona.

 

El detingut ha sigut posat a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, que serà l’encarregat de donar trasllat de les actuacions a l’Audiència Nacional.

 

Un atracament amb un mort en 2011

Els fets pels que ha de ser jutjat al seu país es remunten a juny de 2011, quan ell i un còmplice es van dirigir presumptament a una sala de loteria i apostes en Cetinje (Montenegro) amb la intenció d’atracar-lo.

 

L’arrestat conduïa el vehicle i es va quedar en la porta vigilant, mentres que el seu company va entrar al local amb una pistola del calibre 7,65 mm. per a robar la recaptació.

 

En el transcurs de l’assalt, esta última persona va exigir que li entregaren la clau de la caixa forta i va disparar, posant fi a la vida d’una de les persones que es trobaven allí.

 

Després de furtar poc més de 350 euros, va fugir del lloc juntament amb l’ara detingut a bord del vehicle.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.