Detingut en la Vila Joiosa un fugitiu de Montenegro per un robatori amb un mort

 

La Policia Nacional ha detingut en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 36 anys i nacionalitat montenegrina que era reclamat per les autoritats del seu país. El motiu de la seua busca és la seua presumpta participació en un assalt violent a una sala d’apostes dels Balcans en el que va haver-hi una víctima mortal per arma de foc.

 

L’arrest del fugitiu s’ha produït després de què els agents del Grup 3r de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm reberen l’ordre de busca. Esta va arribar en un expedient d’extradició que s’estava tramitant en la Sala penal de l’Audiència Nacional, ha informat este dijous la Policia Nacional en un comunicat.

 

El pròfug va ser capturat una nit en què tornava a la casa a on s’amagava, en la localitat de la Vila Joiosa, després d’un dispositiu especial que va permetre conéixer el seu parador i després de diversos dies de vigilància en la zona.

 

El detingut ha sigut posat a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, que serà l’encarregat de donar trasllat de les actuacions a l’Audiència Nacional.

 

Un atracament amb un mort en 2011

Els fets pels que ha de ser jutjat al seu país es remunten a juny de 2011, quan ell i un còmplice es van dirigir presumptament a una sala de loteria i apostes en Cetinje (Montenegro) amb la intenció d’atracar-lo.

 

L’arrestat conduïa el vehicle i es va quedar en la porta vigilant, mentres que el seu company va entrar al local amb una pistola del calibre 7,65 mm. per a robar la recaptació.

 

En el transcurs de l’assalt, esta última persona va exigir que li entregaren la clau de la caixa forta i va disparar, posant fi a la vida d’una de les persones que es trobaven allí.

 

Després de furtar poc més de 350 euros, va fugir del lloc juntament amb l’ara detingut a bord del vehicle.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.