Detingut en la Vila Joiosa un fugitiu de Montenegro per un robatori amb un mort

 

La Policia Nacional ha detingut en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 36 anys i nacionalitat montenegrina que era reclamat per les autoritats del seu país. El motiu de la seua busca és la seua presumpta participació en un assalt violent a una sala d’apostes dels Balcans en el que va haver-hi una víctima mortal per arma de foc.

 

L’arrest del fugitiu s’ha produït després de què els agents del Grup 3r de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm reberen l’ordre de busca. Esta va arribar en un expedient d’extradició que s’estava tramitant en la Sala penal de l’Audiència Nacional, ha informat este dijous la Policia Nacional en un comunicat.

 

El pròfug va ser capturat una nit en què tornava a la casa a on s’amagava, en la localitat de la Vila Joiosa, després d’un dispositiu especial que va permetre conéixer el seu parador i després de diversos dies de vigilància en la zona.

 

El detingut ha sigut posat a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, que serà l’encarregat de donar trasllat de les actuacions a l’Audiència Nacional.

 

Un atracament amb un mort en 2011

Els fets pels que ha de ser jutjat al seu país es remunten a juny de 2011, quan ell i un còmplice es van dirigir presumptament a una sala de loteria i apostes en Cetinje (Montenegro) amb la intenció d’atracar-lo.

 

L’arrestat conduïa el vehicle i es va quedar en la porta vigilant, mentres que el seu company va entrar al local amb una pistola del calibre 7,65 mm. per a robar la recaptació.

 

En el transcurs de l’assalt, esta última persona va exigir que li entregaren la clau de la caixa forta i va disparar, posant fi a la vida d’una de les persones que es trobaven allí.

 

Després de furtar poc més de 350 euros, va fugir del lloc juntament amb l’ara detingut a bord del vehicle.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.