20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Detingut en la Vila Joiosa un fugitiu de Montenegro per un robatori amb un mort

 

La Policia Nacional ha detingut en la Vila Joiosa, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), a un home de 36 anys i nacionalitat montenegrina que era reclamat per les autoritats del seu país. El motiu de la seua busca és la seua presumpta participació en un assalt violent a una sala d’apostes dels Balcans en el que va haver-hi una víctima mortal per arma de foc.

 

L’arrest del fugitiu s’ha produït després de què els agents del Grup 3r de la Policia Judicial de la Comissaria de Benidorm reberen l’ordre de busca. Esta va arribar en un expedient d’extradició que s’estava tramitant en la Sala penal de l’Audiència Nacional, ha informat este dijous la Policia Nacional en un comunicat.

 

El pròfug va ser capturat una nit en què tornava a la casa a on s’amagava, en la localitat de la Vila Joiosa, després d’un dispositiu especial que va permetre conéixer el seu parador i després de diversos dies de vigilància en la zona.

 

El detingut ha sigut posat a la disposició del jutjat d’instrucció de guàrdia de la Vila Joiosa, que serà l’encarregat de donar trasllat de les actuacions a l’Audiència Nacional.

 

Un atracament amb un mort en 2011

Els fets pels que ha de ser jutjat al seu país es remunten a juny de 2011, quan ell i un còmplice es van dirigir presumptament a una sala de loteria i apostes en Cetinje (Montenegro) amb la intenció d’atracar-lo.

 

L’arrestat conduïa el vehicle i es va quedar en la porta vigilant, mentres que el seu company va entrar al local amb una pistola del calibre 7,65 mm. per a robar la recaptació.

 

En el transcurs de l’assalt, esta última persona va exigir que li entregaren la clau de la caixa forta i va disparar, posant fi a la vida d’una de les persones que es trobaven allí.

 

Després de furtar poc més de 350 euros, va fugir del lloc juntament amb l’ara detingut a bord del vehicle.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.

Compromís critica la persecució a Mónica Oltra i demana democratitzar la justícia

Compromís ha denunciat una persecució judicial i política contra Mónica Oltra i ha demanat democratitzar la justícia després de l'obertura de juí oral. La coalició ha invocat decisions en la instrucció i el criteri de la Fiscalia per a defendre que 'no existix cas Mónica Oltra'.

La jutgessa veu decisiva l’exclusió voluntària de Mazón en les 230 morts de la DANA a València

La instructora atribuïx a Carlos Mazón una omissió equiparable a l'acció per la seua absència de coordinació durant la DANA i eleva el cas al TSJCV. Sosté un nexe causal amb la falta d'avisos que, al seu juí, va ser clau en 230 morts i múltiples lesions.

Govern i oposició demanen al PP que exigisca l’acta a Carlos Mazón després de la decisió de la jutgessa de la dana

Govern, PSPV-PSOE i Compromís han exigit al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat autonòmic després de l'elevació al TSJCV de la causa per la dana. La pressió s'ha intensificat per la seua condició d'aforat.