Detingut per violència de gènere i retindre durant tres dies la seua parella

Agents de la Policia Local de Rojales han detingut un home de nacionalitat cubana com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, violència de gènere, lesions i amenaces de mort contra la seua parella sentimental, una jove de nacionalitat uruguaiana.

Els fets van tindre lloc dimecres a la vesprada quan els agents van rebre una trucada del centre d’emergències 112 alertant de la situació. La dona estava almenys tres dies retinguda per la seua parella sentimental en un habitatge d’una urbanització de Rojales, segons explica la regidora de Seguretat Ciutadana, Lourdes López.

L’actuació policial es va desenvolupar cap a les 16:30 hores de dimecres després de rebre un avís d’alerta del 112. Un vegada personats al lloc dels fets van alliberar la jove i van detindre l’home que va fer servir la força per no ser reduït i havent-se d’emprar a fons els policies per fer-ho.

Segons la regidora els agents una vegada que van mantindre una entrevista amb la requeridora, van trobar prou elements probatoris de la veracitat dels fets pel que es va procedir a la detenció del subjecte alliberant la víctima, que se li va prestar una especial atenció a causa de el seu estat. La dona va ser posada a disposició de la Guàrdia Civil d’Almoradí per continuar amb les diligències necessàries per a aclarir els fets.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU