Detingut per violència de gènere i retindre durant tres dies la seua parella

Agents de la Policia Local de Rojales han detingut un home de nacionalitat cubana com a presumpte autor dels delictes de detenció il·legal, violència de gènere, lesions i amenaces de mort contra la seua parella sentimental, una jove de nacionalitat uruguaiana.

Els fets van tindre lloc dimecres a la vesprada quan els agents van rebre una trucada del centre d’emergències 112 alertant de la situació. La dona estava almenys tres dies retinguda per la seua parella sentimental en un habitatge d’una urbanització de Rojales, segons explica la regidora de Seguretat Ciutadana, Lourdes López.

L’actuació policial es va desenvolupar cap a les 16:30 hores de dimecres després de rebre un avís d’alerta del 112. Un vegada personats al lloc dels fets van alliberar la jove i van detindre l’home que va fer servir la força per no ser reduït i havent-se d’emprar a fons els policies per fer-ho.

Segons la regidora els agents una vegada que van mantindre una entrevista amb la requeridora, van trobar prou elements probatoris de la veracitat dels fets pel que es va procedir a la detenció del subjecte alliberant la víctima, que se li va prestar una especial atenció a causa de el seu estat. La dona va ser posada a disposició de la Guàrdia Civil d’Almoradí per continuar amb les diligències necessàries per a aclarir els fets.

Últimes notícies

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.

Alboraia celebra el Dia de l’Orxata repartint més de mil litres i milers de gots

Alboraia ha celebrat la 57a edició del Dia de l'Orxata amb el repartiment gratuït de més de 1.000 litres d'orxata artesana, més de 3.000 gots i fartons, així com tallers, concursos i visites als camps de xufa.

Sanitaris de Villar del Arzobispo denuncien amenaces greus durant una guàrdia

Una infermera i altres professionals han patit una agressió verbal amb amenaces en el centre de salut de Villar del Arzobispo. SATSE reclama més seguretat, suport psicològic i jurídic i la implantació d’un botó del pànic.

El Suprem manté la regularització extraordinària de migrants i descarta portar-la a la UE

El Tribunal Suprem ha decidit no elevar al Tribunal de Justícia de la Unió Europea la regularització extraordinària de migrants ni suspendre cautelarment el reial decret que la desplega, impugnat per la Generalitat Valenciana i Aragó.

Dos treballadors d’un pub d’Alacant, detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor i a una jove

Dos treballadors d’un pub d’Alacant han sigut detinguts per una presumpta agressió sexual a una menor de 17 anys i a una jove de 18, segons la Policia Nacional.

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.