Dos detinguts, un d’ells amb antecedents per assassinat, amb més de cinc quilos de marihuana en València

Un paquet de marihuana interceptat

Imatge d’arxiu | Guàrdia Civil

 

Este dimecres, cap a les 12.10 hores, la Policia Local de València ha detingut a dos xics, de 31 i 34 anys, en un control rutinari per un delicte contra la salut pública en el carrer de Joaquim Ballester per portar dins del cotxe més de cinc quilos de marihuana. De la mateixa manera, un d’ells tenia antecedents per assassinat. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el cotxe, amb els dos xics, ha esquivat el control policial amb un gir brusc, motiu que ha fet sospitar als agents. D’esta forma, han localitzat i identificat als dos i els han preguntat perquè han intentat evitar el control.

 

Després de rebre respostes sense sentit i amb actitud nerviosa, han registrat el cotxe i han trobat una caixa plena de bolses de plàstic protegides per suro, a on han trobat més de 5 quilos de marihuana.

Últimes notícies

Pérez Llorca reunix els sectors econòmics valencians per l’impacte de la guerra de l’Iran

El president de la Generalitat valenciana convoca una trobada extraordinària amb empresaris, sindicats i cambres per a acordar mesures enfront dels efectes de la guerra de l'Iran sobre el teixit productiu.

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.