Detinguts dos homes per violència masclista i una parella per agredir-se mútuament en València

Un xic i una xica han sigut detinguts esta passada matinada de dilluns per la Policia Local de València per agredir-se mútuament després de mantindre una discussió. Als dos joves, de 22 anys, se'ls imputa un delicte de violència domèstica. Els fets s'han produït al voltant de les 4.00 hores de la matinada quan una telefonada ha alertat el 092 de que dos persones s'estaven barallant en el barri valencià de Torrefiel. Fins al lloc de l'agressió s'han desplaçat els agents per tal de comprovar i aturar la baralla. Una vegada allí, la parella ha explicat a la Policia que havien discutit i s'havien començat a agredir mútuament. No es descarta que es tracte d'un cas de violència de gènere. Un familiar present en el domicili on ha començat la baralla ha corroborat els fets. 

Primerament, han sigut traslladats a un centre mèdic per a ser atesos dels colps que els dos tenien en el cos, posteriorment els dos han sigut detinguts. Per altra banda, la Policia Local ha informat també d'altres dos detencions per violència masclista ocorregudes el passat 1 de novembre a la capital. La primera es va produir en el centre, en el barri de Ciutat Vella, a les 3.00 hores de la matinada quan una patrulla va escoltar a un grup de persones cridar que estaven pegant a una dona, per la qual cosa s'aproparen i van descobrir un home de 40 anys pegant i sacsant a una dona. Els agents van aturar l'agressió i a continuació van detindre el maltractador.

Per altra banda, una altra detenció es va produir eixa mateixa nit però al voltant de les 5.00 hores de la matinada, quan la Policia de Patraix va ser alertada que una jove estava sent agredida per la seua parella, per la qual cosa de seguida es van desplaçar fins al lloc dels fets i van separar la parella que estava forcejant en eixe moment, mentre ella intentava deslliurar-se d'ell. La víctima en aquest cas, va ser una jove de 20 anys, que els va explicar que havia discutit amb la seua parella, un jove de 27, i que a continuació li havia colpejat en la cara i en el cos. A més, un testimoni que va intentar defendre i auxiliar la jove també va ser agredit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.