16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Detinguts dos homes per violència masclista i una parella per agredir-se mútuament en València

Un xic i una xica han sigut detinguts esta passada matinada de dilluns per la Policia Local de València per agredir-se mútuament després de mantindre una discussió. Als dos joves, de 22 anys, se'ls imputa un delicte de violència domèstica. Els fets s'han produït al voltant de les 4.00 hores de la matinada quan una telefonada ha alertat el 092 de que dos persones s'estaven barallant en el barri valencià de Torrefiel. Fins al lloc de l'agressió s'han desplaçat els agents per tal de comprovar i aturar la baralla. Una vegada allí, la parella ha explicat a la Policia que havien discutit i s'havien començat a agredir mútuament. No es descarta que es tracte d'un cas de violència de gènere. Un familiar present en el domicili on ha començat la baralla ha corroborat els fets. 

Primerament, han sigut traslladats a un centre mèdic per a ser atesos dels colps que els dos tenien en el cos, posteriorment els dos han sigut detinguts. Per altra banda, la Policia Local ha informat també d'altres dos detencions per violència masclista ocorregudes el passat 1 de novembre a la capital. La primera es va produir en el centre, en el barri de Ciutat Vella, a les 3.00 hores de la matinada quan una patrulla va escoltar a un grup de persones cridar que estaven pegant a una dona, per la qual cosa s'aproparen i van descobrir un home de 40 anys pegant i sacsant a una dona. Els agents van aturar l'agressió i a continuació van detindre el maltractador.

Per altra banda, una altra detenció es va produir eixa mateixa nit però al voltant de les 5.00 hores de la matinada, quan la Policia de Patraix va ser alertada que una jove estava sent agredida per la seua parella, per la qual cosa de seguida es van desplaçar fins al lloc dels fets i van separar la parella que estava forcejant en eixe moment, mentre ella intentava deslliurar-se d'ell. La víctima en aquest cas, va ser una jove de 20 anys, que els va explicar que havia discutit amb la seua parella, un jove de 27, i que a continuació li havia colpejat en la cara i en el cos. A més, un testimoni que va intentar defendre i auxiliar la jove també va ser agredit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.

Es tanca hui el trànsit de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana pel vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat hui entre les 11.00 i les 16.00 per ratxes molt fortes de vent avisades per AEMET. L'afectació podrà variar segons evolucione el temporal, segons Adif.

Més de 1.900 metges van demanar ajuda per trastorns mentals i addiccions en 2023-2024

El Paime va atendre 1.933 metges entre 2023 i 2024: el 85% per trastorn mental i el 15,1% per addiccions. Les consultes per drogues es van duplicar i es marca màxim des de 2011

Ha sigut rescatat un jove de 20 anys que quasi s’ofega després de caure embriac al port d’Alacant

Un jove de 20 anys ha sigut rescatat amb símptomes d'hipotèrmia i esgotament després de caure de matinada al port d'Alacant en estat d'embriaguesa. Va ser traslladat a l'Hospital General Doctor Balmis i continua recuperant-se.