10.5 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detinguts dos homes per violència masclista i una parella per agredir-se mútuament en València

Un xic i una xica han sigut detinguts esta passada matinada de dilluns per la Policia Local de València per agredir-se mútuament després de mantindre una discussió. Als dos joves, de 22 anys, se'ls imputa un delicte de violència domèstica. Els fets s'han produït al voltant de les 4.00 hores de la matinada quan una telefonada ha alertat el 092 de que dos persones s'estaven barallant en el barri valencià de Torrefiel. Fins al lloc de l'agressió s'han desplaçat els agents per tal de comprovar i aturar la baralla. Una vegada allí, la parella ha explicat a la Policia que havien discutit i s'havien començat a agredir mútuament. No es descarta que es tracte d'un cas de violència de gènere. Un familiar present en el domicili on ha començat la baralla ha corroborat els fets. 

Primerament, han sigut traslladats a un centre mèdic per a ser atesos dels colps que els dos tenien en el cos, posteriorment els dos han sigut detinguts. Per altra banda, la Policia Local ha informat també d'altres dos detencions per violència masclista ocorregudes el passat 1 de novembre a la capital. La primera es va produir en el centre, en el barri de Ciutat Vella, a les 3.00 hores de la matinada quan una patrulla va escoltar a un grup de persones cridar que estaven pegant a una dona, per la qual cosa s'aproparen i van descobrir un home de 40 anys pegant i sacsant a una dona. Els agents van aturar l'agressió i a continuació van detindre el maltractador.

Per altra banda, una altra detenció es va produir eixa mateixa nit però al voltant de les 5.00 hores de la matinada, quan la Policia de Patraix va ser alertada que una jove estava sent agredida per la seua parella, per la qual cosa de seguida es van desplaçar fins al lloc dels fets i van separar la parella que estava forcejant en eixe moment, mentre ella intentava deslliurar-se d'ell. La víctima en aquest cas, va ser una jove de 20 anys, que els va explicar que havia discutit amb la seua parella, un jove de 27, i que a continuació li havia colpejat en la cara i en el cos. A més, un testimoni que va intentar defendre i auxiliar la jove també va ser agredit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen a un home pel robatori de huit patinets enfront d’un gimnàs de València

La Policia Nacional ha detingut en Patraix a un home de 24 anys després de sorprendre'l quan intentava un nou furt. Se li atribuïxen almenys huit robatoris de patinets elèctrics.

Investiguen a un motorista per anar a 194 km/h en la CV-30 de València

Un conductor de 31 anys ha sigut investigat després de ser captat a 194 km/h en la CV-30, limitada a 80. S'enfronta a penes de l'article 379.1 del Codi Penal.

Vinya Rock confirma la seua desvinculació de KKR i obri nova etapa

Vinya Rock ha confirmat que s'ha deslligat del fons KKR i inicia una etapa sota Orange Alive Art S.L., dirigida per Juan Carlos Gutiérrez. L'organització ha posat el focus en identitat, comunitat, continuïtat i seguretat, i ha ratificat que l'edició del 30 d'abril al 2 de maig se celebrarà amb normalitat.

Tres accidents en la V-31 i V-30 provoquen prop de 13 quilòmetres de retencions

Tres sinistres a primera hora en la V-31 i en la V-30 provoquen embossos de quasi 13 km. Hi ha un xoc múltiple, una pèrdua de càrrega i un accident de camió i moto.

Setmana amb cels poc nuvolosos i temperatures estables en la Comunitat Valenciana

Este dilluns es preveuen cels poc nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb boires al final del dia en el litoral nord. Mínimes a l'alça, màximes sense canvis i vent fluix.

Les víctimes de la DANA compareixeran en Les Corts 482 dies després

Les principals associacions de víctimes de la DANA compareixeran esta setmana en la comissió de Les Corts, 482 dies després del 29 d'octubre de 2024. Serà la quinta sessió, amb Álex Carabal el dilluns i amb Rosa Álvarez i Mariló Gradolí el dimarts, i una protesta prèvia.

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.