Detinguts dos joves en València per extorsionar un home i fer-li xantatge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos joves de 19 i 22 anys com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió, després d'amenaçar a un home amb «agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames», si no accedia a lliurar la quantitat de diners exigida per no desvetlar «el que li hauria contat la víctima a la neboda, menor d'edat, d'un d'ells». La víctima havia lliurat 18.000 euros en octubre, però dies després va decidir denunciar, ja que l'extorsió continuava. Les recerques es van iniciar la vesprada d'aquest dimecres en tindre coneixement els agents que a un home li haurien exigit diners per a no explicar certa informació que tenien d'ell, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

Les policies van esbrinar que dos homes li haurien estat amenaçant amb agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames, en dir-li que contarien el que suposadament li havia «contat» a una xiqueta menor d'edat, neboda d'un d'ells, en un col·legi. La víctima havia accedit a lliurar-los un total de 18.000 euros realitzat en dos pagaments el passat mes d'octubre. Uns dies després li van tornar a sol·licitar més diners però va decidir no accedir a la nova exigència i va denunciar els fets. Els investigadors van establir un dispositiu per a la localització i detenció dels sospitosos, que una vegada que els van localitzar en el lloc on havien quedat amb la víctima els van detindre, després de realitzar les comprovacions oportunes, com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.