Detinguts dos joves en València per extorsionar un home i fer-li xantatge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos joves de 19 i 22 anys com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió, després d'amenaçar a un home amb «agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames», si no accedia a lliurar la quantitat de diners exigida per no desvetlar «el que li hauria contat la víctima a la neboda, menor d'edat, d'un d'ells». La víctima havia lliurat 18.000 euros en octubre, però dies després va decidir denunciar, ja que l'extorsió continuava. Les recerques es van iniciar la vesprada d'aquest dimecres en tindre coneixement els agents que a un home li haurien exigit diners per a no explicar certa informació que tenien d'ell, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

Les policies van esbrinar que dos homes li haurien estat amenaçant amb agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames, en dir-li que contarien el que suposadament li havia «contat» a una xiqueta menor d'edat, neboda d'un d'ells, en un col·legi. La víctima havia accedit a lliurar-los un total de 18.000 euros realitzat en dos pagaments el passat mes d'octubre. Uns dies després li van tornar a sol·licitar més diners però va decidir no accedir a la nova exigència i va denunciar els fets. Els investigadors van establir un dispositiu per a la localització i detenció dels sospitosos, que una vegada que els van localitzar en el lloc on havien quedat amb la víctima els van detindre, després de realitzar les comprovacions oportunes, com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.