Detinguts dos joves en València per extorsionar un home i fer-li xantatge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos joves de 19 i 22 anys com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió, després d'amenaçar a un home amb «agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames», si no accedia a lliurar la quantitat de diners exigida per no desvetlar «el que li hauria contat la víctima a la neboda, menor d'edat, d'un d'ells». La víctima havia lliurat 18.000 euros en octubre, però dies després va decidir denunciar, ja que l'extorsió continuava. Les recerques es van iniciar la vesprada d'aquest dimecres en tindre coneixement els agents que a un home li haurien exigit diners per a no explicar certa informació que tenien d'ell, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

Les policies van esbrinar que dos homes li haurien estat amenaçant amb agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames, en dir-li que contarien el que suposadament li havia «contat» a una xiqueta menor d'edat, neboda d'un d'ells, en un col·legi. La víctima havia accedit a lliurar-los un total de 18.000 euros realitzat en dos pagaments el passat mes d'octubre. Uns dies després li van tornar a sol·licitar més diners però va decidir no accedir a la nova exigència i va denunciar els fets. Els investigadors van establir un dispositiu per a la localització i detenció dels sospitosos, que una vegada que els van localitzar en el lloc on havien quedat amb la víctima els van detindre, després de realitzar les comprovacions oportunes, com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.