Detinguts dos joves en València per extorsionar un home i fer-li xantatge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos joves de 19 i 22 anys com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió, després d'amenaçar a un home amb «agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames», si no accedia a lliurar la quantitat de diners exigida per no desvetlar «el que li hauria contat la víctima a la neboda, menor d'edat, d'un d'ells». La víctima havia lliurat 18.000 euros en octubre, però dies després va decidir denunciar, ja que l'extorsió continuava. Les recerques es van iniciar la vesprada d'aquest dimecres en tindre coneixement els agents que a un home li haurien exigit diners per a no explicar certa informació que tenien d'ell, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

Les policies van esbrinar que dos homes li haurien estat amenaçant amb agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames, en dir-li que contarien el que suposadament li havia «contat» a una xiqueta menor d'edat, neboda d'un d'ells, en un col·legi. La víctima havia accedit a lliurar-los un total de 18.000 euros realitzat en dos pagaments el passat mes d'octubre. Uns dies després li van tornar a sol·licitar més diners però va decidir no accedir a la nova exigència i va denunciar els fets. Els investigadors van establir un dispositiu per a la localització i detenció dels sospitosos, que una vegada que els van localitzar en el lloc on havien quedat amb la víctima els van detindre, després de realitzar les comprovacions oportunes, com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.

El Suprem confirma la multa a una jutgessa de Nules per humiliar i insultar a funcionaris

El Tribunal Suprem ha confirmat la sanció de 2.000 euros a la titular del Jutjat 4 de Nules per una falta greu de desconsideració. La fallada rebutja que fora un tracte en confiança.

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts