Detinguts dos joves en València per extorsionar un home i fer-li xantatge

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos joves de 19 i 22 anys com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió, després d'amenaçar a un home amb «agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames», si no accedia a lliurar la quantitat de diners exigida per no desvetlar «el que li hauria contat la víctima a la neboda, menor d'edat, d'un d'ells». La víctima havia lliurat 18.000 euros en octubre, però dies després va decidir denunciar, ja que l'extorsió continuava. Les recerques es van iniciar la vesprada d'aquest dimecres en tindre coneixement els agents que a un home li haurien exigit diners per a no explicar certa informació que tenien d'ell, ha indicat la Prefectura en un comunicat.

Les policies van esbrinar que dos homes li haurien estat amenaçant amb agredir-lo i fins i tot trencar-li les cames, en dir-li que contarien el que suposadament li havia «contat» a una xiqueta menor d'edat, neboda d'un d'ells, en un col·legi. La víctima havia accedit a lliurar-los un total de 18.000 euros realitzat en dos pagaments el passat mes d'octubre. Uns dies després li van tornar a sol·licitar més diners però va decidir no accedir a la nova exigència i va denunciar els fets. Els investigadors van establir un dispositiu per a la localització i detenció dels sospitosos, que una vegada que els van localitzar en el lloc on havien quedat amb la víctima els van detindre, després de realitzar les comprovacions oportunes, com a presumptes autors d'un delicte d'extorsió. Els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.