Detinguts dos joves per violar a una dona a casa d’un d’ells a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 19 i 20 anys, d’origen espanyol i veneçolà, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual amb penetració, després de pel que sembla introduir a la força a una dona a l’habitació del domicili d’un d’ells i, després emmanillar-la a l’esquena i col·locar-li un coixí al cap per a evitar que cridara, presumptament li van baixar els pantalons i la van violar.

Tal com han pogut saber els agents de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de València, encarregats de la investigació, els fets haurien ocorregut la matinada del passat tres de setembre.

Un dels presumptes autors, conegut de la víctima, li hauria proposat prendre alguna cosa en un parc de la capital del Túria. Moments després, el sospitós li hauria oferit acudir al domicili d’un altre amic, afegint que es trobaven els pares d’este.

Els policies han esbrinat que una vegada a la porta de l’habitatge, la víctima s’hauria adonat de l’engany, perquè el pis es trobava totalment a les fosques i presumptament els dos joves li haurien espentat fins a l’interior d’una de les habitacions, on un d’ells li va tapar la boca perquè no cridara.

Seguidament, tal com han pogut saber els investigadors, els dos homes presumptament li van emmanillar a l’esquena, la van tombar en el llit boca avall i li van col·locar un coixí al cap per a evitar que cridara. Després d’això, pel que sembla, li van baixar els pantalons i presumptament tots dos la van agredir sexualment.

 

Amenaçada per a evitar que avisara a la Policia

 

Una vegada finalitzada l’agressió, un d’ells hauria afirmat que havia gravat tot l’ocorregut i que si denunciava els fets davant la Policia, difondria el vídeo en xarxes socials.

La víctima, no obstant això, va manifestar obertament la seua intenció de denunciar el succeït, per la qual cosa un dels joves presumptament la va insultar, la va agarrar del pèl i li va escopir en la cara, impedint que isquera de l’habitació. Finalment, l’altre xic li hauria deixat eixir de l’habitatge.

 

Últimes notícies

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.

Visites multisensorials perquè les Fogueres d Alacant siguen accessibles per a tots

Un grup d investigació de la Universitat d Alacant i la Foguera Sèneca-Autobusos ha posat en marxa una prova pilot de visites multisensorials per a acostar el monument a persones amb discapacitat. El projecte FogUAccess busca fer l art i la festa més accessibles amb olors, sons, textures i explicacions adaptades.