18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Detinguts dos joves per violar a una dona a casa d’un d’ells a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 19 i 20 anys, d’origen espanyol i veneçolà, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual amb penetració, després de pel que sembla introduir a la força a una dona a l’habitació del domicili d’un d’ells i, després emmanillar-la a l’esquena i col·locar-li un coixí al cap per a evitar que cridara, presumptament li van baixar els pantalons i la van violar.

Tal com han pogut saber els agents de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de València, encarregats de la investigació, els fets haurien ocorregut la matinada del passat tres de setembre.

Un dels presumptes autors, conegut de la víctima, li hauria proposat prendre alguna cosa en un parc de la capital del Túria. Moments després, el sospitós li hauria oferit acudir al domicili d’un altre amic, afegint que es trobaven els pares d’este.

Els policies han esbrinat que una vegada a la porta de l’habitatge, la víctima s’hauria adonat de l’engany, perquè el pis es trobava totalment a les fosques i presumptament els dos joves li haurien espentat fins a l’interior d’una de les habitacions, on un d’ells li va tapar la boca perquè no cridara.

Seguidament, tal com han pogut saber els investigadors, els dos homes presumptament li van emmanillar a l’esquena, la van tombar en el llit boca avall i li van col·locar un coixí al cap per a evitar que cridara. Després d’això, pel que sembla, li van baixar els pantalons i presumptament tots dos la van agredir sexualment.

 

Amenaçada per a evitar que avisara a la Policia

 

Una vegada finalitzada l’agressió, un d’ells hauria afirmat que havia gravat tot l’ocorregut i que si denunciava els fets davant la Policia, difondria el vídeo en xarxes socials.

La víctima, no obstant això, va manifestar obertament la seua intenció de denunciar el succeït, per la qual cosa un dels joves presumptament la va insultar, la va agarrar del pèl i li va escopir en la cara, impedint que isquera de l’habitació. Finalment, l’altre xic li hauria deixat eixir de l’habitatge.

 

Últimes notícies

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.

El 74% de la població a Espanya vivia a menys de 15 minuts d’un hospital en 2024

Un estudi situa al 74% de la població a Espanya a menys de 15 minuts d'un hospital en 2024, però 783.000 persones encara superaven una hora de viatge. L'accessibilitat millora de forma sostinguda, encara que persistixen grans bretxes territorials.

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.

Almenys 200 tractors se sumen a la manifestació agrària de València contra els acords de la UE

Almenys 200 tractors s'han unit este dijous a València per a protestar contra els acords comercials de la Unió Europea firmats sense reciprocitat, amb el pacte amb Mercosur en el punt de mira. La marxa avança des de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer cap a la Delegació del Govern després de provocar retencions a primera hora.

Marató València firma un acord per a reparar la pista de la UPV amb 120.000 euros i obrir-la a clubs i federats

La Marató València ha acordat amb la UPV aportar 120.000 euros per a reparar la seua pista i obrir-la a clubs i federats. La instal·lació serà homologada després de les obres previstes fins a 2026.

La compravenda de vivendes va caure un 4,1% al novembre en la Comunitat Valenciana i els preus van pujar un 12,7%

Al novembre, la Comunitat Valenciana va registrar un 4,1% menys d'operacions mentres el preu de la vivenda va escalar un 12,7%. A Espanya, les compravendes van baixar un 2,4% i les hipoteques van créixer un 6,5%

71 carreteres seguixen afectades per la borrasca, cap en la xarxa principal

El temporal de neu i pluja manté 71 carreteres amb problemes, amb 19 tancaments i 21 trams amb cadenes, sense afecció en la xarxa principal. Aragó, Astúries, Castella i Lleó i la Comunitat Valenciana concentren les majors incidències.