Detinguts dos joves per violar a una dona a casa d’un d’ells a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 19 i 20 anys, d’origen espanyol i veneçolà, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual amb penetració, després de pel que sembla introduir a la força a una dona a l’habitació del domicili d’un d’ells i, després emmanillar-la a l’esquena i col·locar-li un coixí al cap per a evitar que cridara, presumptament li van baixar els pantalons i la van violar.

Tal com han pogut saber els agents de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de València, encarregats de la investigació, els fets haurien ocorregut la matinada del passat tres de setembre.

Un dels presumptes autors, conegut de la víctima, li hauria proposat prendre alguna cosa en un parc de la capital del Túria. Moments després, el sospitós li hauria oferit acudir al domicili d’un altre amic, afegint que es trobaven els pares d’este.

Els policies han esbrinat que una vegada a la porta de l’habitatge, la víctima s’hauria adonat de l’engany, perquè el pis es trobava totalment a les fosques i presumptament els dos joves li haurien espentat fins a l’interior d’una de les habitacions, on un d’ells li va tapar la boca perquè no cridara.

Seguidament, tal com han pogut saber els investigadors, els dos homes presumptament li van emmanillar a l’esquena, la van tombar en el llit boca avall i li van col·locar un coixí al cap per a evitar que cridara. Després d’això, pel que sembla, li van baixar els pantalons i presumptament tots dos la van agredir sexualment.

 

Amenaçada per a evitar que avisara a la Policia

 

Una vegada finalitzada l’agressió, un d’ells hauria afirmat que havia gravat tot l’ocorregut i que si denunciava els fets davant la Policia, difondria el vídeo en xarxes socials.

La víctima, no obstant això, va manifestar obertament la seua intenció de denunciar el succeït, per la qual cosa un dels joves presumptament la va insultar, la va agarrar del pèl i li va escopir en la cara, impedint que isquera de l’habitació. Finalment, l’altre xic li hauria deixat eixir de l’habitatge.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Raig rescata un 1-1 en l’afegit davant el Llevant amb deu

Un gol en el temps afegit de Pathé Ciss va donar un punt al Llamp després de jugar quasi tota la segona part amb deu per l'expulsió de Mendy. El Llevant es va avançar amb Carlos Espí i va deixar escapar una victòria que li acostava a la salvació, encara a cinc punts

1-1. El Raig salva un punt en l’últim sospir davant el Llevant

Pathé Ciss va empatar en el temps afegit i el Llamp va rescatar un 1-1 davant el Llevant després de jugar quasi tota la segona part amb deu. El Llevant va deixar escapar una victòria i seguix a cinc de la salvació.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la Secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo i disseny de Daniel Gómez. El podi l'han completat Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i Na Jordana, amb 200.000 i 185.000 euros de pressupost.

Convent Jerusalem, millor falla de 2026 amb la sàtira ‘Redimonis’

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial amb 'Redimonis', obra de David Sánchez Llongo. La comissió repetix el títol de 2025; Monestir de Poblet i Na Jordana completen el podi.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi de la Secció Especial de les Falles 2026

Amb Redimonis, la comissió ha revalidat el triomf aconseguit en 2025. El jurat també ha reconegut a Monestir de Poblet-Aparicio Albiñana i a Na Jordana.

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal guanya el primer premi d’Especial en les Falles 2026

Convent Jerusalem-Matemàtic Marzal ha guanyat el primer premi de la secció Especial de les Falles 2026 amb 'Redimonis', de David Sánchez Llongo. La comissió, amb un monument de 260.000 euros dissenyat per Daniel Gómez, revalida el títol; Monestir i Na Jordana completen el podi.

El juí ràpid al regidor d’Altea se celebrarà a Benidorm en les pròximes setmanes

Rafael Ramón Mompó, edil de Compromís, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpta agressió a la seua parella. El cas passa a Benidorm amb un juí ràpid per violència de gènere.

Z, l’artista faller xilé-croat que ha encimbellat la falla infantil d’Esparter

Zvonimir Ostoic, conegut com a Z, s'ha convertit en el primer artista faller estranger amb un ninot indultat infantil i ha portat a Esparter al primer premi infantil de la Secció Especial amb Arca. El viatge de Pepet. La seua trajectòria unix formació musical, escenografia i un taller versàtil que ha sabut traduir il·lustració a volum i apostar per materials més sostenibles.