Detinguts dos joves per violar a una dona a casa d’un d’ells a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 19 i 20 anys, d’origen espanyol i veneçolà, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual amb penetració, després de pel que sembla introduir a la força a una dona a l’habitació del domicili d’un d’ells i, després emmanillar-la a l’esquena i col·locar-li un coixí al cap per a evitar que cridara, presumptament li van baixar els pantalons i la van violar.

Tal com han pogut saber els agents de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de València, encarregats de la investigació, els fets haurien ocorregut la matinada del passat tres de setembre.

Un dels presumptes autors, conegut de la víctima, li hauria proposat prendre alguna cosa en un parc de la capital del Túria. Moments després, el sospitós li hauria oferit acudir al domicili d’un altre amic, afegint que es trobaven els pares d’este.

Els policies han esbrinat que una vegada a la porta de l’habitatge, la víctima s’hauria adonat de l’engany, perquè el pis es trobava totalment a les fosques i presumptament els dos joves li haurien espentat fins a l’interior d’una de les habitacions, on un d’ells li va tapar la boca perquè no cridara.

Seguidament, tal com han pogut saber els investigadors, els dos homes presumptament li van emmanillar a l’esquena, la van tombar en el llit boca avall i li van col·locar un coixí al cap per a evitar que cridara. Després d’això, pel que sembla, li van baixar els pantalons i presumptament tots dos la van agredir sexualment.

 

Amenaçada per a evitar que avisara a la Policia

 

Una vegada finalitzada l’agressió, un d’ells hauria afirmat que havia gravat tot l’ocorregut i que si denunciava els fets davant la Policia, difondria el vídeo en xarxes socials.

La víctima, no obstant això, va manifestar obertament la seua intenció de denunciar el succeït, per la qual cosa un dels joves presumptament la va insultar, la va agarrar del pèl i li va escopir en la cara, impedint que isquera de l’habitació. Finalment, l’altre xic li hauria deixat eixir de l’habitatge.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.

València activa el protocol per contaminació de pols en suspensió i llança recomanacions a la població

L'Ajuntament de València activa el protocol informatiu per un episodi de contaminació de pols en suspensió i demana reduir l'exposició a l'aire lliure i l'ús del cotxe privat.

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.