Detinguts dos joves per violar a una dona a casa d’un d’ells a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a dos homes, de 19 i 20 anys, d’origen espanyol i veneçolà, com a presumptes autors d’un delicte d’agressió sexual amb penetració, després de pel que sembla introduir a la força a una dona a l’habitació del domicili d’un d’ells i, després emmanillar-la a l’esquena i col·locar-li un coixí al cap per a evitar que cridara, presumptament li van baixar els pantalons i la van violar.

Tal com han pogut saber els agents de la Unitat d’Atenció a la Família i Dona (UFAM) de València, encarregats de la investigació, els fets haurien ocorregut la matinada del passat tres de setembre.

Un dels presumptes autors, conegut de la víctima, li hauria proposat prendre alguna cosa en un parc de la capital del Túria. Moments després, el sospitós li hauria oferit acudir al domicili d’un altre amic, afegint que es trobaven els pares d’este.

Els policies han esbrinat que una vegada a la porta de l’habitatge, la víctima s’hauria adonat de l’engany, perquè el pis es trobava totalment a les fosques i presumptament els dos joves li haurien espentat fins a l’interior d’una de les habitacions, on un d’ells li va tapar la boca perquè no cridara.

Seguidament, tal com han pogut saber els investigadors, els dos homes presumptament li van emmanillar a l’esquena, la van tombar en el llit boca avall i li van col·locar un coixí al cap per a evitar que cridara. Després d’això, pel que sembla, li van baixar els pantalons i presumptament tots dos la van agredir sexualment.

 

Amenaçada per a evitar que avisara a la Policia

 

Una vegada finalitzada l’agressió, un d’ells hauria afirmat que havia gravat tot l’ocorregut i que si denunciava els fets davant la Policia, difondria el vídeo en xarxes socials.

La víctima, no obstant això, va manifestar obertament la seua intenció de denunciar el succeït, per la qual cosa un dels joves presumptament la va insultar, la va agarrar del pèl i li va escopir en la cara, impedint que isquera de l’habitació. Finalment, l’altre xic li hauria deixat eixir de l’habitatge.

 

Últimes notícies

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.