Detinguts per estar passant droga en mitat carrer en València

COCAINA DROGA

Els tres detinguts portaven droga damunt | WIKIPEDIA

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge, en només dos hores, a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’observar que estaven «passant» droga quan els policies feien les faenes de vigilància en València.

 

Els agents han intervingut un total de 20 grams de, pel que pareix, cocaïna, i 850 euros, segons fonts policials, que han indicat que en una les intervencions, el sospitós es va donar a la fugida i va intentar desfer-se de la substància.

 

Els tres fets es van produir entre les 11.30 hores del matí i les 14.00 hores del migdia quan els agents que feien les faenes de prevenció van observar en dos dels casos, a dos persones reunides en el carrer i en l’altre, a dos persones dins d’un cotxe.

 

Un dels detinguts va intentar escapar

En els tres casos, van preguntar a les persones el perquè es trobaven en el carrer en l’actual estat d’alarma, sense poder donar una justificació coherent, i fins i tot intentant fugir un d’ells, al mateix temps que tirava alguna cosa. Els agents el van pillar a pocs metres i van recuperar un embolcall, de 2,2 grams de cocaïna, a demés de trobar-li 310 euros. En les altres dos intervencions els agents els van localitzar als detinguts 10,5 grams de, pel que pareix, cocaïna i 520 euros.

 

Dels detinguts, sense antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres un altre, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.