Detinguts per estar passant droga en mitat carrer en València

COCAINA DROGA

Els tres detinguts portaven droga damunt | WIKIPEDIA

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge, en només dos hores, a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’observar que estaven «passant» droga quan els policies feien les faenes de vigilància en València.

 

Els agents han intervingut un total de 20 grams de, pel que pareix, cocaïna, i 850 euros, segons fonts policials, que han indicat que en una les intervencions, el sospitós es va donar a la fugida i va intentar desfer-se de la substància.

 

Els tres fets es van produir entre les 11.30 hores del matí i les 14.00 hores del migdia quan els agents que feien les faenes de prevenció van observar en dos dels casos, a dos persones reunides en el carrer i en l’altre, a dos persones dins d’un cotxe.

 

Un dels detinguts va intentar escapar

En els tres casos, van preguntar a les persones el perquè es trobaven en el carrer en l’actual estat d’alarma, sense poder donar una justificació coherent, i fins i tot intentant fugir un d’ells, al mateix temps que tirava alguna cosa. Els agents el van pillar a pocs metres i van recuperar un embolcall, de 2,2 grams de cocaïna, a demés de trobar-li 310 euros. En les altres dos intervencions els agents els van localitzar als detinguts 10,5 grams de, pel que pareix, cocaïna i 520 euros.

 

Dels detinguts, sense antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres un altre, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.