19.1 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detinguts per estar passant droga en mitat carrer en València

COCAINA DROGA

Els tres detinguts portaven droga damunt | WIKIPEDIA

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge, en només dos hores, a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’observar que estaven «passant» droga quan els policies feien les faenes de vigilància en València.

 

Els agents han intervingut un total de 20 grams de, pel que pareix, cocaïna, i 850 euros, segons fonts policials, que han indicat que en una les intervencions, el sospitós es va donar a la fugida i va intentar desfer-se de la substància.

 

Els tres fets es van produir entre les 11.30 hores del matí i les 14.00 hores del migdia quan els agents que feien les faenes de prevenció van observar en dos dels casos, a dos persones reunides en el carrer i en l’altre, a dos persones dins d’un cotxe.

 

Un dels detinguts va intentar escapar

En els tres casos, van preguntar a les persones el perquè es trobaven en el carrer en l’actual estat d’alarma, sense poder donar una justificació coherent, i fins i tot intentant fugir un d’ells, al mateix temps que tirava alguna cosa. Els agents el van pillar a pocs metres i van recuperar un embolcall, de 2,2 grams de cocaïna, a demés de trobar-li 310 euros. En les altres dos intervencions els agents els van localitzar als detinguts 10,5 grams de, pel que pareix, cocaïna i 520 euros.

 

Dels detinguts, sense antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres un altre, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Sant Valentí impulsa les reserves i situa la mitjana hotelera en el 83% en la Comunitat Valenciana

Sant Valentí, que enguany cau en dissabte, ha elevat les reserves hoteleres en la Comunitat Valenciana fins a superar el 83% de mitjana. Benidorm frega el 90% i els preus pugen en tots els destins.

El fiscal veu desficaciat que Ábalos i Koldo vulguen ser jutjats per l’Audiència Nacional

La Fiscalia ha titllat de desficaciat l'intent de José Luis Ábalos i Koldo García de portar el seu juí a l'Audiència Nacional malgrat que el Suprem ja ha obert juí oral. Anticorrupció advertix que canviar ara d'òrgan provocaria un retrocés processal i dilacions indegudes.

Generalitat i Xirivella habilitaran sòl segur per a quasi 4.000 vivendes després de la DANA

La Generalitat i l'Ajuntament de Xirivella activaran un PEUR per a urbanitzar sòl no inundable i alçar quasi 4.000 vivendes després de la DANA de 2024. El pla prioritza seguretat, agilitat i cooperació institucional.

Viviendea destinarà 12 milions a una promoció de 109 vivendes en Malilla, València

La plataforma ha assegurat 12 milions per a alçar una torre de 20 altures amb 109 pisos d'1 a 4 dormitoris en Malilla, amb 87 garatges i 64 trasters. El pla es recolza en la seua tecnologia per a ajustar el disseny a la demanda i preveu arrancar obres després de la llicència.

Els positius per pallola pugen a 22 en dos empreses del mateix edifici a Alacant

Els casos confirmats ascendixen a 22 després d'analitzar 30 sospites en dos companyies del mateix edifici d'Alacant. Salut Pública activa aïllament, vacunació i reforç de vigilància.

Cano defén un turisme de qualitat que impulse el talent femení

La consellera Marián Cano ha destacat este dijous l'aposta del Consell per un turisme de qualitat i una sostenibilitat social que impulsen el talent femení. El sector suposa entorn del 16% del PIB valencià, més de 300.000 ocupacions i 12,5 milions de visitants internacionals amb un gasto superior a 16.000 milions.

La consellera ha reclamat planificació per a garantir la cobertura de les noves places de jutges

La titular de Justícia ha reclamat al Ministeri una planificació seriosa i coherent que assegure la cobertura real de les noves places de jutges en la Comunitat Valenciana. Ha lligat l'ampliació de la planta a recursos, coordinació i estàndards d'accés exigents.

Felip VI i Pérez Llorca tracten el pla de recuperació, inversions i estabilitat política

El rei va rebre a la Zarzuela al president valencià per a revisar l'avanç del Pla Endavant després de la dana, les inversions previstes i l'estabilitat política. La reunió, de prop d'una hora, va incloure agenda cultural i esportiva i una anomenada als acords.