Detinguts per estar passant droga en mitat carrer en València

COCAINA DROGA

Els tres detinguts portaven droga damunt | WIKIPEDIA

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge, en només dos hores, a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’observar que estaven «passant» droga quan els policies feien les faenes de vigilància en València.

 

Els agents han intervingut un total de 20 grams de, pel que pareix, cocaïna, i 850 euros, segons fonts policials, que han indicat que en una les intervencions, el sospitós es va donar a la fugida i va intentar desfer-se de la substància.

 

Els tres fets es van produir entre les 11.30 hores del matí i les 14.00 hores del migdia quan els agents que feien les faenes de prevenció van observar en dos dels casos, a dos persones reunides en el carrer i en l’altre, a dos persones dins d’un cotxe.

 

Un dels detinguts va intentar escapar

En els tres casos, van preguntar a les persones el perquè es trobaven en el carrer en l’actual estat d’alarma, sense poder donar una justificació coherent, i fins i tot intentant fugir un d’ells, al mateix temps que tirava alguna cosa. Els agents el van pillar a pocs metres i van recuperar un embolcall, de 2,2 grams de cocaïna, a demés de trobar-li 310 euros. En les altres dos intervencions els agents els van localitzar als detinguts 10,5 grams de, pel que pareix, cocaïna i 520 euros.

 

Dels detinguts, sense antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres un altre, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.