Detinguts per estar passant droga en mitat carrer en València

COCAINA DROGA

Els tres detinguts portaven droga damunt | WIKIPEDIA

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este diumenge, en només dos hores, a tres persones com a presumptes autores d’un delicte de tràfic de drogues, després d’observar que estaven «passant» droga quan els policies feien les faenes de vigilància en València.

 

Els agents han intervingut un total de 20 grams de, pel que pareix, cocaïna, i 850 euros, segons fonts policials, que han indicat que en una les intervencions, el sospitós es va donar a la fugida i va intentar desfer-se de la substància.

 

Els tres fets es van produir entre les 11.30 hores del matí i les 14.00 hores del migdia quan els agents que feien les faenes de prevenció van observar en dos dels casos, a dos persones reunides en el carrer i en l’altre, a dos persones dins d’un cotxe.

 

Un dels detinguts va intentar escapar

En els tres casos, van preguntar a les persones el perquè es trobaven en el carrer en l’actual estat d’alarma, sense poder donar una justificació coherent, i fins i tot intentant fugir un d’ells, al mateix temps que tirava alguna cosa. Els agents el van pillar a pocs metres i van recuperar un embolcall, de 2,2 grams de cocaïna, a demés de trobar-li 310 euros. En les altres dos intervencions els agents els van localitzar als detinguts 10,5 grams de, pel que pareix, cocaïna i 520 euros.

 

Dels detinguts, sense antecedents policials, dos han passat a disposició judicial, mentres un altre, després de ser sentit en declaració, va ser posat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant de l’autoritat judicial quan per a això fora requerit.

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.