Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en Almussafes i Benifaió

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la comarca de la Ribera (València), en el marc d’un operatiu ha desmantellat una organització dedicada al tràfic de drogues en diferents punts d’Almussafes i Benifaió.

 

Segons han confirmat fonts policials, des de primers de març, s’estava investigant una possible xarxa de tràfic de drogues, que exercia la seua activitat il·legal en cases d’estes localitats. 

A conseqüència d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que es tractava d’un grup organitzat format per 8 persones. Es van dur a terme 7 registres en domicilis confiscant-se diferent quantitat de cocaïna, marihuana, a demés de 6 vehicles, 15 mòbils, i diners falsificats.

 

8 persones detingudes 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de 8 persones, 7 hòmens i una dona d’edats compreses entre els 25 i 61 anys tots espanyols, per la seua presumpta participació dels delictes de tràfic de drogues, pertinença a organització criminal i falsificació de moneda.

Amb este operatiu s’ha conseguit desmantellar esta xarxa que usava 7 domicilis en Almussafes i Benifaió com a punts de venda de droga. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2  de Carlet.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU