Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en Almussafes i Benifaió

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la comarca de la Ribera (València), en el marc d’un operatiu ha desmantellat una organització dedicada al tràfic de drogues en diferents punts d’Almussafes i Benifaió.

 

Segons han confirmat fonts policials, des de primers de març, s’estava investigant una possible xarxa de tràfic de drogues, que exercia la seua activitat il·legal en cases d’estes localitats. 

A conseqüència d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que es tractava d’un grup organitzat format per 8 persones. Es van dur a terme 7 registres en domicilis confiscant-se diferent quantitat de cocaïna, marihuana, a demés de 6 vehicles, 15 mòbils, i diners falsificats.

 

8 persones detingudes 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de 8 persones, 7 hòmens i una dona d’edats compreses entre els 25 i 61 anys tots espanyols, per la seua presumpta participació dels delictes de tràfic de drogues, pertinença a organització criminal i falsificació de moneda.

Amb este operatiu s’ha conseguit desmantellar esta xarxa que usava 7 domicilis en Almussafes i Benifaió com a punts de venda de droga. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2  de Carlet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’alta velocitat Madrid-València lidera el creixement de passatgers amb un 26% més en l’últim trimestre de 2025

La línia d'alta velocitat Madrid-València va registrar un increment del 26% de viatgers en el quart trimestre de 2025, fins a 1,5 milions, mentres el corredor Madrid-Barcelona va anotar la seua primera caiguda de demanda des de la liberalització.

Investiguen a 25 persones per alçar vivendes il·legals en sòl agrícola de Mutxamel

La Guàrdia Civil investiga a 25 copropietaris d'una finca de 12.000 metres quadrats a Mutxamel per parcel·lar el sòl rústic i instal·lar vivendes sense autorització urbanística.

Rubén Burgos afronta la Copa de la Reina amb il·lusió i sense pressió

Rubén Burgos insistix que el València Basket arriba a la Copa de la Reina amb il·lusió, però sense sentir-se favorit, i avisa del nivell i intensitat del Ensino de Lugo.

La Diputació d’Alacant impulsa una comissió per a aclarir les ajudes dels bons comercie

La Diputació d'Alacant acorda per unanimitat demanar una comissió d'investigació sobre les possibles irregularitats en l'adjudicació dels bons comercie entre 2022 i 2024, després de la detenció del president de la Cambra de Comerç, Carlos Baño.

Rafa Mir supera a Boyé i iguala a Pere Milla com a màxim golejador recent de l’Elx en Primera

Rafa Mir aconseguix els huit gols en LaLiga amb l'Elx, supera el registre de Lucas Boyé i iguala el de Pere Milla i s'acosta a les millors marques del club en Primera.

València blinda el 98% de les vivendes enfront dels pisos turístics i ultima la nova normativa

La Comissió d'Urbanisme de València aprova la normativa que protegix l'ús residencial del 98% de les vivendes per barri, limita els pisos turístics i prepara la seua aprovació definitiva en el ple del 31 de març.

El València Basket renova a Pedro Martínez fins a 2028

El València Basket amplia un any més el contracte de Pedro Martínez, artífex de la Lliga Endesa 2016-17, en plena etapa d'èxit esportiu en ACB i Eurolliga.

El rinoceront bebé Kairu es consolida en la sabana de Bioparc València

Kairu, el jove rinoceront nascut fa quasi cinc mesos en Bioparc València, ja es mou amb total soltesa en la sabana del parc i interactua amb zebres i aus.