Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en Almussafes i Benifaió

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la comarca de la Ribera (València), en el marc d’un operatiu ha desmantellat una organització dedicada al tràfic de drogues en diferents punts d’Almussafes i Benifaió.

 

Segons han confirmat fonts policials, des de primers de març, s’estava investigant una possible xarxa de tràfic de drogues, que exercia la seua activitat il·legal en cases d’estes localitats. 

A conseqüència d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que es tractava d’un grup organitzat format per 8 persones. Es van dur a terme 7 registres en domicilis confiscant-se diferent quantitat de cocaïna, marihuana, a demés de 6 vehicles, 15 mòbils, i diners falsificats.

 

8 persones detingudes 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de 8 persones, 7 hòmens i una dona d’edats compreses entre els 25 i 61 anys tots espanyols, per la seua presumpta participació dels delictes de tràfic de drogues, pertinença a organització criminal i falsificació de moneda.

Amb este operatiu s’ha conseguit desmantellar esta xarxa que usava 7 domicilis en Almussafes i Benifaió com a punts de venda de droga. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2  de Carlet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.

Reintroduïxen 20 exemplars de rosseta en la Marjal del Moro per a impulsar la seua recuperació

La Generalitat ha alliberat 20 rossetes en la Marjal del Moro (Sagunt) per a reforçar la recuperació de l'espècie, la més amenaçada d'Europa, dins del programa Life.