Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en Almussafes i Benifaió

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la comarca de la Ribera (València), en el marc d’un operatiu ha desmantellat una organització dedicada al tràfic de drogues en diferents punts d’Almussafes i Benifaió.

 

Segons han confirmat fonts policials, des de primers de març, s’estava investigant una possible xarxa de tràfic de drogues, que exercia la seua activitat il·legal en cases d’estes localitats. 

A conseqüència d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que es tractava d’un grup organitzat format per 8 persones. Es van dur a terme 7 registres en domicilis confiscant-se diferent quantitat de cocaïna, marihuana, a demés de 6 vehicles, 15 mòbils, i diners falsificats.

 

8 persones detingudes 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de 8 persones, 7 hòmens i una dona d’edats compreses entre els 25 i 61 anys tots espanyols, per la seua presumpta participació dels delictes de tràfic de drogues, pertinença a organització criminal i falsificació de moneda.

Amb este operatiu s’ha conseguit desmantellar esta xarxa que usava 7 domicilis en Almussafes i Benifaió com a punts de venda de droga. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2  de Carlet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.