14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Desmantellen una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en Almussafes i Benifaió

 

La Guàrdia Civil d’Almussafes, en la comarca de la Ribera (València), en el marc d’un operatiu ha desmantellat una organització dedicada al tràfic de drogues en diferents punts d’Almussafes i Benifaió.

 

Segons han confirmat fonts policials, des de primers de març, s’estava investigant una possible xarxa de tràfic de drogues, que exercia la seua activitat il·legal en cases d’estes localitats. 

A conseqüència d’estes investigacions per part dels agents es va poder determinar que es tractava d’un grup organitzat format per 8 persones. Es van dur a terme 7 registres en domicilis confiscant-se diferent quantitat de cocaïna, marihuana, a demés de 6 vehicles, 15 mòbils, i diners falsificats.

 

8 persones detingudes 

Per tots estos fets es va procedir a la detenció de 8 persones, 7 hòmens i una dona d’edats compreses entre els 25 i 61 anys tots espanyols, per la seua presumpta participació dels delictes de tràfic de drogues, pertinença a organització criminal i falsificació de moneda.

Amb este operatiu s’ha conseguit desmantellar esta xarxa que usava 7 domicilis en Almussafes i Benifaió com a punts de venda de droga. Les diligències han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 2  de Carlet.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.