12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Detinguts 5 treballadors d’una empresa per delicte d’estafa a Picassent

La Guàrdia Civil de Picassent, en concret d’Àrea d’Investigació, en el marc de l’Operació “VAILAX”, ha procedit a la detenció de 5 homes de nacionalitat espanyola, i 11 investigats per Delicte de Furt, Delicte d’Estafa, Delicte de Falsedat Documental i Delicte d’Encobriment.

A la fi de 2020 es va rebre en dependències oficials, denúncia d’una empresa de Picassent dedicada a la fabricació i comercialització de xicotets aparells electrodomèstics.

Els fets denunciats feien referència a una suposada activitat delictiva organitzada i continuada des de feia uns dos anys, ja que van començar a desaparéixer gran quantitat de xicotets electrodomèstics de l’interior d’esta empresa.

Durant este període l’empresa no ha pogut esbrinar o acreditar com havien desaparegut eixos productes, estimant el valor de les perdudes en desenes de milers d’euros, desconeixent la quantitat exacta.

L’empresa va decidir augmentar substancialment les mesures de vigilància i seguretat entorn dels presumptes furts, en existir sospites que podia tractar-se de l’empresa.

Es va tindre coneixement, per mitjà d’un treballador que un grup d’empleats actuava sota un “modus operandi” perfectament dissenyat, per a sostraure productes i enviar-los ells mateixos a persones del seu entorn, eludint el procediment de seguretat i produint-li unes pèrdues quantioses a l’empresa.

Els presumptes autors obtenien productes de l’interior de l’empresa i els enviaven mitjançant Correus Express als domicilis dels receptors, sense gravar-lo en l’aplicatiu intern de l’empresa.

Després de les investigacions per part de l’Àrea d’Investigació d’esta unitat, es va esbrinar la identitat de les persones receptores dels productes obtinguts de manera fraudulenta, procedint-se a la investigació d’11 persones, totes elles per la seua presumpta participació en suposats delictes d’encobriment.

Per tots els fets esmentats, es va procedir a la detenció de dos treballadors, i uns mesos més tard, es va procedir també a la detenció dels altres tres, tots ells per la seua presumpta participació en suposats delictes de furt, estafa i falsedat documental.

Les diligències i els detinguts, han passat a la disposició del Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 3 de Picassent.

Últimes notícies

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.

Van der Poel domina a Benidorm i reforça el lideratge en la Copa del Món; Orts, tercer

Van der Poel va guanyar a Benidorm després de rodar en solitari des de la primera volta i va enfortir el seu lideratge. Nys va ser segon i Felipe Orts va acabar tercer, a 34 segons

Gayà rescata al València amb un gol en el 84 en el Coliseum

Un gol de José Luis Gayà en el minut 84 va donar al València un 0-1 clau en el Coliseum i va alleujar a Carlos Corberán. El Getafe va prolongar la seua mala ratxa.

Gayà decidix en el 84 i alleuja a Corberán en el 0-1 del València a Getafe

Un gol de José Luis Gayà en el 84 va donar al València la seua primera victòria a domicili de l'era Corberán, 0-1 davant el Getafe, i va tallar una ratxa negativa. El xoc, espés i amb poques ocasions, es va decidir per una passada de Ugrinic que va trencar línies.