14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Detingut per amenaçar amb un ganivet a sa mare i la parella d’ella en Paterna

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en Paterna, en l’Horta Oest (València), a un xic de 19 anys per, presumptament, amenaçar amb un ganivet a sa mare i a la parella d’ella, que l’havien acollit en sa casa durant el confinament al costat de la parella del xic, una xica de 33.

 

Tant la mare com la parella i els dos fills menors van haver de fugir de la vivenda i els dos primers van ser atesos en un centre de salut, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat enviat este dimecres.

 

La parella del fill va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, ja que, suposadament, va agredir i va escopir als agents quan intentaven evitar que s’abalançara sobre la seua sogra ja en dependències policials. Al fill, que tenia en vigor un control específic per un jutjat de València per maltractaments en l’àmbit familiar vigent des del 29 de gener d’enguany i fins al 27 de gener de 2022, se li torna a atribuir el delicte.

 

Es van trobar a un cotxe de policia mentres escapaven

La família va conseguir entrar dins del seu cotxe i fugir del lloc, i es van trobar a una patrulla de la Policia Nacional a qui li van contar el que acabava de passar i que el seu fill, juntament amb la seua parella, vivien amb ella des de l’inici del confinament, ja que este els ho havia demanat.

 

Els policies van saber que el fill li havia demanat a sa mare unes pastilles per a dormir i al no tindre el que li reclamava, els va amenaça de mort. A causa de l’estat «d’agressivitat» que presentava, van abandonar la casa al costat dels seus dos fills menors, mentres el xic els perseguia amb un ganivet de grans dimensions fins al carrer.

 

Els agents es van dirigir a la casa, a on van ser rebuts per la parella del sospitós que els va manifestar que no es trobava allí i no els va permetre l’accés, fins que es va presentar el propietari, que els va obrir la porta. Una volta dins, els policies van trobar al fill, que va quedar com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xica va intentar agredir a la seua sogra

Mentres, segons la Policia, la parella de l’ara detingut no va parar d’increpar als policies i els demanava que la portaren a dependències policials per a interposar una denúncia. Una volta en la Comissaria, la dona va continuar amenaçant als policies, pel que li van demanar que abandonara les dependències, al que va fer cas omís.

 

En eixe moment, es va presentar en les dependències policials la mare del detingut, que tornava del centre de salut. En vore a la seua sogra, la parella del seu fill es va abalançar sobre ella, motiu pel que van haver d’intervindre els agents per a evitar que ho conseguira. La dona va forcejar amb ells i els va escopir, pel que va quedar detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

El xic ha passat a disposició judicial, mentres que la xica, també amb antecedents, després de ser sentida en declaració va ser posada en llibertat amb l’advertiment de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerida.

Últimes notícies

La borrasca Harry deixa hui pluges intenses, neu a 1.000-1.400 m i vent fort en la Comunitat Valenciana

Els últims espertenecs de la borrasca Harry mantenen hui les pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana, amb nevades a l'interior i ratxes molt fortes. Demà la cota de neu pujarà i l'ambient tendirà a estabilitzar-se.

Les exportacions valencianes pugen un 1,6% fins a novembre de 2025 i sumen 34.305 milions

En els onze primers mesos de 2025 les exportacions valencianes van créixer un 1,6%, fins a 34.305 milions. Va haver-hi un dèficit comercial mínim de 800.000 euros pel major augment de les importacions.

L’Hospital Doctor Balmis es consolida en trasplantaments amb 220 intervencions en 2025

L'Hospital Doctor Balmis d'Alacant ha sumat 220 trasplantaments en 2025 i s'ha afermat com a referent, amb forta col·laboració provincial i avanços tècnics.

L’Elx va deixar escapar per sexta vegada un resultat favorable en el tram final i ja són onze punts perduts

L'Elx va empatar 2-2 davant el Sevilla després d'un penal en el descompte i va tornar a perdre un avantatge en els últims minuts. Ja van sis partits i onze punts que se li han anat al final.

El cap del 112 assegura que el Cecopi no li va demanar informació durant la DANA

El responsable operatiu del 112 ha declarat que el Cecopi no li va sol·licitar dades més enllà d'una reunió amb Salomé Pradas a les 14.00. També ha descrit un col·lapse del servici pel volum de crides.

Momoven entra en el Mundial de Moto2 amb equip propi i nou projecte esportiu

La startup valenciana ha fet un pas avant i s'integra com a soci principal del Momoven Idrofoglia RW Racing Team, tancant l'etapa prèvia com Finetwork XTI MIR Racing Team.

Espanya farà història amb 20 esportistes en els Jocs d’Hivern de Milà-Cortina

Espanya acudirà a Milà-Cortina 2026 amb 20 esportistes, igualant la xifra de Sotxi 2014. Hi haurà debuts en patinatge de velocitat i esquí de muntanya.

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.