17.8 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per amenaçar amb un ganivet a sa mare i la parella d’ella en Paterna

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en Paterna, en l’Horta Oest (València), a un xic de 19 anys per, presumptament, amenaçar amb un ganivet a sa mare i a la parella d’ella, que l’havien acollit en sa casa durant el confinament al costat de la parella del xic, una xica de 33.

 

Tant la mare com la parella i els dos fills menors van haver de fugir de la vivenda i els dos primers van ser atesos en un centre de salut, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat enviat este dimecres.

 

La parella del fill va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, ja que, suposadament, va agredir i va escopir als agents quan intentaven evitar que s’abalançara sobre la seua sogra ja en dependències policials. Al fill, que tenia en vigor un control específic per un jutjat de València per maltractaments en l’àmbit familiar vigent des del 29 de gener d’enguany i fins al 27 de gener de 2022, se li torna a atribuir el delicte.

 

Es van trobar a un cotxe de policia mentres escapaven

La família va conseguir entrar dins del seu cotxe i fugir del lloc, i es van trobar a una patrulla de la Policia Nacional a qui li van contar el que acabava de passar i que el seu fill, juntament amb la seua parella, vivien amb ella des de l’inici del confinament, ja que este els ho havia demanat.

 

Els policies van saber que el fill li havia demanat a sa mare unes pastilles per a dormir i al no tindre el que li reclamava, els va amenaça de mort. A causa de l’estat «d’agressivitat» que presentava, van abandonar la casa al costat dels seus dos fills menors, mentres el xic els perseguia amb un ganivet de grans dimensions fins al carrer.

 

Els agents es van dirigir a la casa, a on van ser rebuts per la parella del sospitós que els va manifestar que no es trobava allí i no els va permetre l’accés, fins que es va presentar el propietari, que els va obrir la porta. Una volta dins, els policies van trobar al fill, que va quedar com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xica va intentar agredir a la seua sogra

Mentres, segons la Policia, la parella de l’ara detingut no va parar d’increpar als policies i els demanava que la portaren a dependències policials per a interposar una denúncia. Una volta en la Comissaria, la dona va continuar amenaçant als policies, pel que li van demanar que abandonara les dependències, al que va fer cas omís.

 

En eixe moment, es va presentar en les dependències policials la mare del detingut, que tornava del centre de salut. En vore a la seua sogra, la parella del seu fill es va abalançar sobre ella, motiu pel que van haver d’intervindre els agents per a evitar que ho conseguira. La dona va forcejar amb ells i els va escopir, pel que va quedar detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

El xic ha passat a disposició judicial, mentres que la xica, també amb antecedents, després de ser sentida en declaració va ser posada en llibertat amb l’advertiment de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerida.

Últimes notícies

El PSPV ha titllat d’insult mantindre al regidor investigat per 134 multes de zona blava a Castelló

El PSPV ha criticat que l'alcaldessa mantinga en el càrrec a l'edil de Mobilitat mentres l'Audiència Provincial ha reobert la investigació per 134 multes.

L’Hospital d’Elx convertix les ressonàncies magnètiques pediàtriques en una missió espacial

L'Hospital General Universitari d'Elx ha posat en marxa una iniciativa per a humanitzar les ressonàncies magnètiques pediàtriques amb un carnet d'astronauta i ambientació espacial. La mesura busca reduir por i nervis, especialment en proves amb sedació, i evita derivacions a altres centres.

El PPCV exigix al Govern que protegisca l’agricultura valenciana davant la competència deslleial que podria provocar l’acord UE-Mercosur

El grup popular en Les Corts ha registrat una Proposició No de Llei per a reclamar més controls, reciprocitat fitosanitària i salvaguardes automàtiques. La iniciativa alerta de caigudes de preus i increments d'importacions vinculats al pacte UE-Mercosur.

Els bombers de Castelló han realitzat 48 servicis pel vent a la província

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha intervingut en 48 actuacions pel temporal de vent, amb retirada d'arbres i sanejament de façanes. Onda ha concentrat més avisos i no s'han registrat ferits.

El València Basket obri la segona volta en el Roig Arena davant un Hiopos Lleida en ratxa

L'equip taronja inicia la segona volta de la Lliga Endesa a casa enfront d'un Hiopos Lleida que arriba llançat, després de quatre triomfs en cinc partits.

Corberán va assegurar que la necessitat de resultats continua sent alta

El tècnic del València va assegurar que, malgrat les dos victòries davant Getafe i Espanyol, l'exigència no va afluixar abans del dol davant el Betis en la Cartoixa. Va analitzar al rival com un equip de possessió perillós al contraatac i va sostindre que només pensa en el pròxim partit.

Punts vitals i el morb per Guido Rodríguez en La Cartoixa

Tres punts clau en La Cartoixa enfrontaran a un Betis amb baixes i calendari exigent i a un València en ratxa, amb el morb del retorn de Guido Rodríguez davant el seu exequipo.

Bernabé insta el PP a intervindre el mercat immobiliari i rebutja els privilegis en vivenda

Pilar Bernabé ha reclamat al PP que use les ferramentes legals per a intervindre el mercat immobiliari i ha criticat adjudicacions i projectes urbanístics que, al seu juí, fomenten privilegis. També ha assenyalat a la Generalitat i a l'Ajuntament de València per no reforçar la vivenda pública.