17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Detingut per amenaçar amb un ganivet a sa mare i la parella d’ella en Paterna

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en Paterna, en l’Horta Oest (València), a un xic de 19 anys per, presumptament, amenaçar amb un ganivet a sa mare i a la parella d’ella, que l’havien acollit en sa casa durant el confinament al costat de la parella del xic, una xica de 33.

 

Tant la mare com la parella i els dos fills menors van haver de fugir de la vivenda i els dos primers van ser atesos en un centre de salut, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat enviat este dimecres.

 

La parella del fill va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, ja que, suposadament, va agredir i va escopir als agents quan intentaven evitar que s’abalançara sobre la seua sogra ja en dependències policials. Al fill, que tenia en vigor un control específic per un jutjat de València per maltractaments en l’àmbit familiar vigent des del 29 de gener d’enguany i fins al 27 de gener de 2022, se li torna a atribuir el delicte.

 

Es van trobar a un cotxe de policia mentres escapaven

La família va conseguir entrar dins del seu cotxe i fugir del lloc, i es van trobar a una patrulla de la Policia Nacional a qui li van contar el que acabava de passar i que el seu fill, juntament amb la seua parella, vivien amb ella des de l’inici del confinament, ja que este els ho havia demanat.

 

Els policies van saber que el fill li havia demanat a sa mare unes pastilles per a dormir i al no tindre el que li reclamava, els va amenaça de mort. A causa de l’estat «d’agressivitat» que presentava, van abandonar la casa al costat dels seus dos fills menors, mentres el xic els perseguia amb un ganivet de grans dimensions fins al carrer.

 

Els agents es van dirigir a la casa, a on van ser rebuts per la parella del sospitós que els va manifestar que no es trobava allí i no els va permetre l’accés, fins que es va presentar el propietari, que els va obrir la porta. Una volta dins, els policies van trobar al fill, que va quedar com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xica va intentar agredir a la seua sogra

Mentres, segons la Policia, la parella de l’ara detingut no va parar d’increpar als policies i els demanava que la portaren a dependències policials per a interposar una denúncia. Una volta en la Comissaria, la dona va continuar amenaçant als policies, pel que li van demanar que abandonara les dependències, al que va fer cas omís.

 

En eixe moment, es va presentar en les dependències policials la mare del detingut, que tornava del centre de salut. En vore a la seua sogra, la parella del seu fill es va abalançar sobre ella, motiu pel que van haver d’intervindre els agents per a evitar que ho conseguira. La dona va forcejar amb ells i els va escopir, pel que va quedar detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

El xic ha passat a disposició judicial, mentres que la xica, també amb antecedents, després de ser sentida en declaració va ser posada en llibertat amb l’advertiment de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.