Detingut per amenaçar amb un ganivet a sa mare i la parella d’ella en Paterna

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en Paterna, en l’Horta Oest (València), a un xic de 19 anys per, presumptament, amenaçar amb un ganivet a sa mare i a la parella d’ella, que l’havien acollit en sa casa durant el confinament al costat de la parella del xic, una xica de 33.

 

Tant la mare com la parella i els dos fills menors van haver de fugir de la vivenda i els dos primers van ser atesos en un centre de salut, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat enviat este dimecres.

 

La parella del fill va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, ja que, suposadament, va agredir i va escopir als agents quan intentaven evitar que s’abalançara sobre la seua sogra ja en dependències policials. Al fill, que tenia en vigor un control específic per un jutjat de València per maltractaments en l’àmbit familiar vigent des del 29 de gener d’enguany i fins al 27 de gener de 2022, se li torna a atribuir el delicte.

 

Es van trobar a un cotxe de policia mentres escapaven

La família va conseguir entrar dins del seu cotxe i fugir del lloc, i es van trobar a una patrulla de la Policia Nacional a qui li van contar el que acabava de passar i que el seu fill, juntament amb la seua parella, vivien amb ella des de l’inici del confinament, ja que este els ho havia demanat.

 

Els policies van saber que el fill li havia demanat a sa mare unes pastilles per a dormir i al no tindre el que li reclamava, els va amenaça de mort. A causa de l’estat «d’agressivitat» que presentava, van abandonar la casa al costat dels seus dos fills menors, mentres el xic els perseguia amb un ganivet de grans dimensions fins al carrer.

 

Els agents es van dirigir a la casa, a on van ser rebuts per la parella del sospitós que els va manifestar que no es trobava allí i no els va permetre l’accés, fins que es va presentar el propietari, que els va obrir la porta. Una volta dins, els policies van trobar al fill, que va quedar com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xica va intentar agredir a la seua sogra

Mentres, segons la Policia, la parella de l’ara detingut no va parar d’increpar als policies i els demanava que la portaren a dependències policials per a interposar una denúncia. Una volta en la Comissaria, la dona va continuar amenaçant als policies, pel que li van demanar que abandonara les dependències, al que va fer cas omís.

 

En eixe moment, es va presentar en les dependències policials la mare del detingut, que tornava del centre de salut. En vore a la seua sogra, la parella del seu fill es va abalançar sobre ella, motiu pel que van haver d’intervindre els agents per a evitar que ho conseguira. La dona va forcejar amb ells i els va escopir, pel que va quedar detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

El xic ha passat a disposició judicial, mentres que la xica, també amb antecedents, després de ser sentida en declaració va ser posada en llibertat amb l’advertiment de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Investigat per circular amb moto a 192 km/h en la CV-339 de Llíria, limitada a 70

La Guàrdia Civil de València investiga a un motorista detectat a 192 km/h en la CV-339, limitada a 70. L'excés de 122 km/h es tracta com a delicte de seguretat viària

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.