13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detingut per amenaçar amb un ganivet a sa mare i la parella d’ella en Paterna

Una persona amb un ganivet

Imatge d’arxiu | PIXABAY

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimecres en Paterna, en l’Horta Oest (València), a un xic de 19 anys per, presumptament, amenaçar amb un ganivet a sa mare i a la parella d’ella, que l’havien acollit en sa casa durant el confinament al costat de la parella del xic, una xica de 33.

 

Tant la mare com la parella i els dos fills menors van haver de fugir de la vivenda i els dos primers van ser atesos en un centre de salut, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia en un comunicat enviat este dimecres.

 

La parella del fill va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat, ja que, suposadament, va agredir i va escopir als agents quan intentaven evitar que s’abalançara sobre la seua sogra ja en dependències policials. Al fill, que tenia en vigor un control específic per un jutjat de València per maltractaments en l’àmbit familiar vigent des del 29 de gener d’enguany i fins al 27 de gener de 2022, se li torna a atribuir el delicte.

 

Es van trobar a un cotxe de policia mentres escapaven

La família va conseguir entrar dins del seu cotxe i fugir del lloc, i es van trobar a una patrulla de la Policia Nacional a qui li van contar el que acabava de passar i que el seu fill, juntament amb la seua parella, vivien amb ella des de l’inici del confinament, ja que este els ho havia demanat.

 

Els policies van saber que el fill li havia demanat a sa mare unes pastilles per a dormir i al no tindre el que li reclamava, els va amenaça de mort. A causa de l’estat «d’agressivitat» que presentava, van abandonar la casa al costat dels seus dos fills menors, mentres el xic els perseguia amb un ganivet de grans dimensions fins al carrer.

 

Els agents es van dirigir a la casa, a on van ser rebuts per la parella del sospitós que els va manifestar que no es trobava allí i no els va permetre l’accés, fins que es va presentar el propietari, que els va obrir la porta. Una volta dins, els policies van trobar al fill, que va quedar com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar.

 

La xica va intentar agredir a la seua sogra

Mentres, segons la Policia, la parella de l’ara detingut no va parar d’increpar als policies i els demanava que la portaren a dependències policials per a interposar una denúncia. Una volta en la Comissaria, la dona va continuar amenaçant als policies, pel que li van demanar que abandonara les dependències, al que va fer cas omís.

 

En eixe moment, es va presentar en les dependències policials la mare del detingut, que tornava del centre de salut. En vore a la seua sogra, la parella del seu fill es va abalançar sobre ella, motiu pel que van haver d’intervindre els agents per a evitar que ho conseguira. La dona va forcejar amb ells i els va escopir, pel que va quedar detinguda com a presumpta autora d’un delicte d’atemptat contra un agent de l’autoritat.

 

El xic ha passat a disposició judicial, mentres que la xica, també amb antecedents, després de ser sentida en declaració va ser posada en llibertat amb l’advertiment de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això fóra requerida.

Últimes notícies

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.

Segona detenció d’una falsa doctora per teràpies inventades i receptes sense llicència

La Guàrdia Civil ha detingut de nou a Burgos a una dona que es feia passar per metgessa, al costat del seu fill i la seua exparella, per receptar sense llicència i vendre teràpies falses. Almenys deu víctimes a Astúries, Burgos, Guipúscoa i València han denunciat, i la investigació continua oberta.

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.