La DGT estudia reduir la velocitat de 100 a 90km/h en les carreteres convencionals

La Direcció general de trànsit(DGT) estudia la possibilitat de reduir la velocitat de 100 a 90 quilòmetres per hora en alguns trams de les carreteres convencionals, una mesura que podria incloure’s en la reforma de la Llei sobre Tràfic, Circulació de Vehicles a Motor i Seguretat Vial.

  

  

D’aplicar-se, el límit de velocitat en carreteres convencionals per a cotxes, motos i cuadricicloses reduiria de 100 a 90 km/h en vies que el seu ample siga d’almenys 6,5 metres i de 90 a 70 km/h si l’ample de la via és menor de 6,5 metres i no hi ha línies discontínues entre els dos carrils.

  

  

De la mateixa forma, la velocitat es reduiria a 30 quilòmetres per hora quan es tracte de vies secundàries sense pavimentar. Unes mesures que, segons va indicar el ministre de l’Interior Zoido, s’havien contemplat de cara a la reforma de 2015 però finalment no es van aplicar.

Últimes notícies

Una nova nanoteràpia millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Investigadors de l’Incliva i la UPV han desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en reduïx la toxicitat.

Una nova nanoteràpia valenciana millora el tractament del càncer de mama triple negatiu

Un equip d’Incliva i la UPV ha desenvolupat una nanoteràpia dirigida que millora l’eficàcia de la quimioteràpia en càncer de mama triple negatiu i en podria reduir la toxicitat.

L’Alzheimer obliga milers de familiars a deixar la faena per una càrrega “devastadora”

Neuròlegs, juristes i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un impacte psicològic, físic i laboral “devastador” en les famílies i reclama més suport institucional i jurídic per als cuidadors.

L’Alzheimer arrasa la vida laboral i emocional de milers de famílies cuidadores

Especialistes en neurologia, dret sanitari i associacions alerten a València que l’Alzheimer té un efecte psicològic i laboral devastador en les famílies cuidadores i reclamen més suport institucional i un pla integral.

Mor Sam Neill, protagonista de ‘Jurassic Park’, als 78 anys

La família comunica que l'actor ha mort sobtadament a Sydney i recorda que continuava lliure de càncer

Setmana d’oratge estable i calor forta a l’interior de València

La setmana comença amb cels poc nuvolosos o rasos en la Comunitat Valenciana i màximes elevades a l’interior de la província de València, mentre el vent bufarà fluix i de direcció variable.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 27,7 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb una mínima de 27,7 graus a Benidorm i valors per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis, inclosa la ciutat de València.

Aemet activa avís groc per calor extrema a l’interior de València fins a 38 graus

Aemet ha activat l’avís groc este dilluns a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus i eleva a taronja el risc per calor dimecres, quan es podrien assolir 40 graus en punts de València i l’interior d’Alacant.