Demanen evitar la difusió d’informacions ‘no oficials’ sobre la desaparició de la jove de 15 anys

 

La desaparició d’una menor de 15 anys de Massamagrell i l’alerta donada per la família i per demanar la col·laboració ciutadana ja ha fet que en poc temps les xarxes socials s’omplin de comentaris que la situen a diferents llocs i que familiars hagen de demanar ‘prudència’ a l’hora de compartir informacions per esta via.

Tot i que és cert que com totes les desaparicions d’este tipus s’obren diferents hipòtesis i línies de recerca, i en alguns mitjans ha transcendit que es podria tractar d’una desaparició voluntària, el mateix Facebook de l’ajuntament fa una crida a evitar difondre informacions no contrastades.

No obstant, sí que es parla d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía ha confirmat este migdia a València Diari assegurant a més que no té més notícies.

De moment, i segons fonts oficials, continua la investigació de la Guàrdia Civil sense que se’n confirmen més informacions. De fet, l’alcalde del municipi, ha estat parlant amb els seus pares este matí i a la caserna de la Guàrdia Civil que confirmen que continua oberta la investigació.

Cal recordar que hores més tard de la petició de recerca i difusió van començar a circular informacions contradictòries que la pròpia família de la menor va haver de desmentir i que asseguraven que ja havia aparegut i era a casa seua Pobla de Farnals, de manera que moltes persones van demanar que s’actualitzaren les dades si això era cert per cessar en la difusió.

Últimes notícies

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.

The Prodigy tancarà el 30 aniversari del FIB 2026 amb un cartell ple de clàssics

El FIB 2026 acomiada este dissabte la seua 30a edició a Benicàssim amb The Prodigy com a cap de cartell i un programa que recupera bandes històriques del festival, junt amb referents de l’indie estatal.

El Palau i les principals estacions s’il·luminaran amb la bandera d’Espanya per la final del Mundial 2026

La Generalitat il·luminarà este cap de setmana el Palau i estacions de Metrovalencia i TRAM d’Alacant amb la bandera d’Espanya per donar suport a la selecció en la final del Mundial 2026 davant d’Argentina als Estats Units.