13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Demanen evitar la difusió d’informacions ‘no oficials’ sobre la desaparició de la jove de 15 anys

 

La desaparició d’una menor de 15 anys de Massamagrell i l’alerta donada per la família i per demanar la col·laboració ciutadana ja ha fet que en poc temps les xarxes socials s’omplin de comentaris que la situen a diferents llocs i que familiars hagen de demanar ‘prudència’ a l’hora de compartir informacions per esta via.

Tot i que és cert que com totes les desaparicions d’este tipus s’obren diferents hipòtesis i línies de recerca, i en alguns mitjans ha transcendit que es podria tractar d’una desaparició voluntària, el mateix Facebook de l’ajuntament fa una crida a evitar difondre informacions no contrastades.

No obstant, sí que es parla d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía ha confirmat este migdia a València Diari assegurant a més que no té més notícies.

De moment, i segons fonts oficials, continua la investigació de la Guàrdia Civil sense que se’n confirmen més informacions. De fet, l’alcalde del municipi, ha estat parlant amb els seus pares este matí i a la caserna de la Guàrdia Civil que confirmen que continua oberta la investigació.

Cal recordar que hores més tard de la petició de recerca i difusió van començar a circular informacions contradictòries que la pròpia família de la menor va haver de desmentir i que asseguraven que ja havia aparegut i era a casa seua Pobla de Farnals, de manera que moltes persones van demanar que s’actualitzaren les dades si això era cert per cessar en la difusió.

Últimes notícies

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.

Les pluges superen els 100 l/m² a La Safor, al sud de València, en les últimes quatre hores

La Font d'en Carròs ha acumulat 105,9 l/m² en quatre hores i els bombers han atés avisos per trencament de baixants. Alacant i Castelló han registrat menys pluja, sense incidències rellevants.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja i el Llevant apunta al 7 o 8 de gener

El Llevant-Vila-real de la jornada 16 ha sigut ajornat per l'alerta roja a València. L'RFEF dona cinc dies per a fixar data i el Llevant proposa el 7 o 8 de gener de 2026.

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.