13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Demanen evitar la difusió d’informacions ‘no oficials’ sobre la desaparició de la jove de 15 anys

 

La desaparició d’una menor de 15 anys de Massamagrell i l’alerta donada per la família i per demanar la col·laboració ciutadana ja ha fet que en poc temps les xarxes socials s’omplin de comentaris que la situen a diferents llocs i que familiars hagen de demanar ‘prudència’ a l’hora de compartir informacions per esta via.

Tot i que és cert que com totes les desaparicions d’este tipus s’obren diferents hipòtesis i línies de recerca, i en alguns mitjans ha transcendit que es podria tractar d’una desaparició voluntària, el mateix Facebook de l’ajuntament fa una crida a evitar difondre informacions no contrastades.

No obstant, sí que es parla d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía ha confirmat este migdia a València Diari assegurant a més que no té més notícies.

De moment, i segons fonts oficials, continua la investigació de la Guàrdia Civil sense que se’n confirmen més informacions. De fet, l’alcalde del municipi, ha estat parlant amb els seus pares este matí i a la caserna de la Guàrdia Civil que confirmen que continua oberta la investigació.

Cal recordar que hores més tard de la petició de recerca i difusió van començar a circular informacions contradictòries que la pròpia família de la menor va haver de desmentir i que asseguraven que ja havia aparegut i era a casa seua Pobla de Farnals, de manera que moltes persones van demanar que s’actualitzaren les dades si això era cert per cessar en la difusió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.