Demanen evitar la difusió d’informacions ‘no oficials’ sobre la desaparició de la jove de 15 anys

 

La desaparició d’una menor de 15 anys de Massamagrell i l’alerta donada per la família i per demanar la col·laboració ciutadana ja ha fet que en poc temps les xarxes socials s’omplin de comentaris que la situen a diferents llocs i que familiars hagen de demanar ‘prudència’ a l’hora de compartir informacions per esta via.

Tot i que és cert que com totes les desaparicions d’este tipus s’obren diferents hipòtesis i línies de recerca, i en alguns mitjans ha transcendit que es podria tractar d’una desaparició voluntària, el mateix Facebook de l’ajuntament fa una crida a evitar difondre informacions no contrastades.

No obstant, sí que es parla d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía ha confirmat este migdia a València Diari assegurant a més que no té més notícies.

De moment, i segons fonts oficials, continua la investigació de la Guàrdia Civil sense que se’n confirmen més informacions. De fet, l’alcalde del municipi, ha estat parlant amb els seus pares este matí i a la caserna de la Guàrdia Civil que confirmen que continua oberta la investigació.

Cal recordar que hores més tard de la petició de recerca i difusió van començar a circular informacions contradictòries que la pròpia família de la menor va haver de desmentir i que asseguraven que ja havia aparegut i era a casa seua Pobla de Farnals, de manera que moltes persones van demanar que s’actualitzaren les dades si això era cert per cessar en la difusió.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.