17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Demanen evitar la difusió d’informacions ‘no oficials’ sobre la desaparició de la jove de 15 anys

 

La desaparició d’una menor de 15 anys de Massamagrell i l’alerta donada per la família i per demanar la col·laboració ciutadana ja ha fet que en poc temps les xarxes socials s’omplin de comentaris que la situen a diferents llocs i que familiars hagen de demanar ‘prudència’ a l’hora de compartir informacions per esta via.

Tot i que és cert que com totes les desaparicions d’este tipus s’obren diferents hipòtesis i línies de recerca, i en alguns mitjans ha transcendit que es podria tractar d’una desaparició voluntària, el mateix Facebook de l’ajuntament fa una crida a evitar difondre informacions no contrastades.

No obstant, sí que es parla d’una trucada que hauria rebut la seua mare, dimarts a la nit i en què li indicava que necessitava ajuda, i que la mateixa mare de Lucía ha confirmat este migdia a València Diari assegurant a més que no té més notícies.

De moment, i segons fonts oficials, continua la investigació de la Guàrdia Civil sense que se’n confirmen més informacions. De fet, l’alcalde del municipi, ha estat parlant amb els seus pares este matí i a la caserna de la Guàrdia Civil que confirmen que continua oberta la investigació.

Cal recordar que hores més tard de la petició de recerca i difusió van començar a circular informacions contradictòries que la pròpia família de la menor va haver de desmentir i que asseguraven que ja havia aparegut i era a casa seua Pobla de Farnals, de manera que moltes persones van demanar que s’actualitzaren les dades si això era cert per cessar en la difusió.

Últimes notícies

El Consell de Dentistes demana prudència i rebutja conjectures per la mort d’una xiqueta a Alzira

L'òrgan col·legial insta a evitar juís paral·lels i a no difondre dades que identifiquen a la menor després de la defunció d'una xiqueta de 6 anys a Alzira. Recorda que els professionals estaven col·legiats i que la sedació endovenosa és una tècnica habitual amb riscos inherents.

Vox decidirà el seu suport a Pérez Llorca després d’escoltar el seu discurs d’investidura

Vox condicionarà el seu vot en Les Corts al discurs d'investidura de Juanfran Pérez Llorca i descarta un acord escrit amb el PP. El partit afirma que valorarà compromisos clars dirigits als valencians.

El 81% de sanitaris detecta més problemes per excés de pantalles en el desenrotllament infantil

Un estudi vincula l'ús intensiu de dispositius amb alteracions del somni, la salut mental i la visió. Nou de cada deu menors supera el temps recomanat enfront de pantalles.

Camarero acusa el Govern de deixar tirada a València durant la dana

La vicepresidenta valenciana en funcions ha denunciat en la comissió del Congrés un retard de 96 hores en el desplegament de l'Exèrcit i la falta de reforços policials. L'oposició ha rebatut amb una cronologia d'alertes i decisions que qüestiona la reacció del Consell.

Morant afirma que el Govern acull amb enorme respecte la renúncia del fiscal general

Diana Morant ha assegurat que el Govern respecta la renúncia d'Álvaro García Ortiz i reconeix el seu treball. L'Executiu ha iniciat el relleu i promet un perfil irreprotxable.

Morant acusa a Mazón de ‘mentida institucional’ i exigix eleccions en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón, al seu Consell i al PP de normalitzar una 'mentida institucional' després de l'admissió de Susana Camarero en la comissió DANA. La ministra reclama eleccions en la Comunitat i advertix de negligència en la gestió d'emergències.

La jutgessa de la DANA reclama a Pérez Llorca la factura del mòbil usat en les seues trucades amb Mazón

La instructora del cas per la gestió de la DANA del 29 d'octubre ha sol·licitat a Juanfran Pérez Llorca la factura del telèfon usat en els seus contactes amb Carlos Mazón i Salomé Pradas. En una altra diligència, ha demanat al restaurant on va menjar el llavors president una imatge, mesures de la sala i la factura del menjar.

La Guàrdia Civil recupera 9 coloms esportius robats a Picassent i trobats en un terrat d’Almassora

Els agents han localitzat en el terrat d'un edifici d'Almassora nou coloms esportius valorats en 2.000 euros que van ser sostrets el 10 de novembre a Picassent. L'operació es va iniciar després de diverses denúncies a València, Castelló i Tarragona.