La discoteca Mya obrirà de nou el pròxim dijous

Tal com publica 'Levante', la discoteca Mya ha anunciat que tornarà a obrir el pròxim dijous 14 de desembre després de quasi tres mesos d'inactivitat. Així, en un principi obrirà totes les sales com si es tractara de l'últim dia de vida de la discoteca. Cal recordar, que el tancament va vindre motivat per una decisió de l'Ajuntament de València, ja que les queixes veïnals pel botelló foren un problema constant.

 

  

L'empresa assegura que s'han posat els requeriments demandats pel consistori amb la qual cosa el pròxim dijous la discoteca ubicada a la Ciutat de les Arts i les Ciències tornarà a fer vibrar al seu públic, un dia que a més coincidix amb el començament de les festes nadalenques.

 

Últimes notícies

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.