Continua el dispositiu de cerca d’una persona desapareguda a Peníscola

A les 8.30 hores del dia de hui s’ha ampliat el dispositiu de cerca que s’havia iniciat a Peníscola el passat dia 08 de maig després de la desaparició de José Mir Boix, de 85 anys, veí de la Seu d’Urgell (Lleida) que vestia en el moment de la desaparició pantalons grisos, jaqueta blava marí i una bossa tipus bandolera, amb ulleres i pèl canós.

El dia de la desaparició va ser la seua esposa la que va denunciar els fets, comunicant que es trobaven de vacances a Peníscola, que el seu marit havia eixit a comprar a la farmàcia i no havia tornat, desconeixent fins hui el seu parador. Des del primer moment de la desaparició la Guàrdia Civil juntament amb Policia Local de la localitat van iniciar la cerca en la qual es va recórrer l’itinerari que podia haver seguit, així com el visionament de les càmeres de vídeo per a veure la direcció que hauria pres.

A més, es van realitzar entrevistes en diferents centres sanitaris, taxis i empreses públiques de transport, ampliant d’aquesta manera el radi cerca. El matí del dia 09 de maig es va continuar amb les labors de cerca, secundats per la Unitat Aèria de València, Grup Cinològic i els especialistes en activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil, en trobar-se el possible lloc de la desaparició pròxim a la marjal i séquies.

Durant els dies següents es va anar ampliant la cerca a les poblacions pròximes, en existir diversos testimonis que afirmaven haver vist a una persona amb les mateixes característiques de l’home desaparegut caminant cap a Vinaròs, extrems que posteriorment van ser descartats pels guàrdies civils.

En el dispositiu de hui, han sigut presents més de 80 efectius pertanyents a les següents Unitats i Especialitats de la Guàrdia Civil: Unitats de Seguretat Ciutadana, Servei Cinològic, Unitat Aèria de València, GEAS, SEPRONA, USECIC.

A aquest important desplegament de mitjans humans i materials se’ls ha unit el Consorci de Bombers, Protecció Civil, Policia Local i persones voluntàries coneixedores del terreny. Des de la Comandància de la Guàrdia Civil se sol·licita la col·laboració ciutadana per a la localització de José Mir Boix de manera que, si alguna persona té informació sobre aquest tema, ho comunique a través del telèfon 062 d’emergències de la Guàrdia Civil que es troba permanentment operatiu.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.