Anuncios

Continua el dispositiu de cerca d’una persona desapareguda a Peníscola

A les 8.30 hores del dia de hui s’ha ampliat el dispositiu de cerca que s’havia iniciat a Peníscola el passat dia 08 de maig després de la desaparició de José Mir Boix, de 85 anys, veí de la Seu d’Urgell (Lleida) que vestia en el moment de la desaparició pantalons grisos, jaqueta blava marí i una bossa tipus bandolera, amb ulleres i pèl canós.

El dia de la desaparició va ser la seua esposa la que va denunciar els fets, comunicant que es trobaven de vacances a Peníscola, que el seu marit havia eixit a comprar a la farmàcia i no havia tornat, desconeixent fins hui el seu parador. Des del primer moment de la desaparició la Guàrdia Civil juntament amb Policia Local de la localitat van iniciar la cerca en la qual es va recórrer l’itinerari que podia haver seguit, així com el visionament de les càmeres de vídeo per a veure la direcció que hauria pres.

A més, es van realitzar entrevistes en diferents centres sanitaris, taxis i empreses públiques de transport, ampliant d’aquesta manera el radi cerca. El matí del dia 09 de maig es va continuar amb les labors de cerca, secundats per la Unitat Aèria de València, Grup Cinològic i els especialistes en activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil, en trobar-se el possible lloc de la desaparició pròxim a la marjal i séquies.

Durant els dies següents es va anar ampliant la cerca a les poblacions pròximes, en existir diversos testimonis que afirmaven haver vist a una persona amb les mateixes característiques de l’home desaparegut caminant cap a Vinaròs, extrems que posteriorment van ser descartats pels guàrdies civils.

En el dispositiu de hui, han sigut presents més de 80 efectius pertanyents a les següents Unitats i Especialitats de la Guàrdia Civil: Unitats de Seguretat Ciutadana, Servei Cinològic, Unitat Aèria de València, GEAS, SEPRONA, USECIC.

A aquest important desplegament de mitjans humans i materials se’ls ha unit el Consorci de Bombers, Protecció Civil, Policia Local i persones voluntàries coneixedores del terreny. Des de la Comandància de la Guàrdia Civil se sol·licita la col·laboració ciutadana per a la localització de José Mir Boix de manera que, si alguna persona té informació sobre aquest tema, ho comunique a través del telèfon 062 d’emergències de la Guàrdia Civil que es troba permanentment operatiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.