Continua el dispositiu de cerca d’una persona desapareguda a Peníscola

A les 8.30 hores del dia de hui s’ha ampliat el dispositiu de cerca que s’havia iniciat a Peníscola el passat dia 08 de maig després de la desaparició de José Mir Boix, de 85 anys, veí de la Seu d’Urgell (Lleida) que vestia en el moment de la desaparició pantalons grisos, jaqueta blava marí i una bossa tipus bandolera, amb ulleres i pèl canós.

El dia de la desaparició va ser la seua esposa la que va denunciar els fets, comunicant que es trobaven de vacances a Peníscola, que el seu marit havia eixit a comprar a la farmàcia i no havia tornat, desconeixent fins hui el seu parador. Des del primer moment de la desaparició la Guàrdia Civil juntament amb Policia Local de la localitat van iniciar la cerca en la qual es va recórrer l’itinerari que podia haver seguit, així com el visionament de les càmeres de vídeo per a veure la direcció que hauria pres.

A més, es van realitzar entrevistes en diferents centres sanitaris, taxis i empreses públiques de transport, ampliant d’aquesta manera el radi cerca. El matí del dia 09 de maig es va continuar amb les labors de cerca, secundats per la Unitat Aèria de València, Grup Cinològic i els especialistes en activitats Subaquàtiques de la Guàrdia Civil, en trobar-se el possible lloc de la desaparició pròxim a la marjal i séquies.

Durant els dies següents es va anar ampliant la cerca a les poblacions pròximes, en existir diversos testimonis que afirmaven haver vist a una persona amb les mateixes característiques de l’home desaparegut caminant cap a Vinaròs, extrems que posteriorment van ser descartats pels guàrdies civils.

En el dispositiu de hui, han sigut presents més de 80 efectius pertanyents a les següents Unitats i Especialitats de la Guàrdia Civil: Unitats de Seguretat Ciutadana, Servei Cinològic, Unitat Aèria de València, GEAS, SEPRONA, USECIC.

A aquest important desplegament de mitjans humans i materials se’ls ha unit el Consorci de Bombers, Protecció Civil, Policia Local i persones voluntàries coneixedores del terreny. Des de la Comandància de la Guàrdia Civil se sol·licita la col·laboració ciutadana per a la localització de José Mir Boix de manera que, si alguna persona té informació sobre aquest tema, ho comunique a través del telèfon 062 d’emergències de la Guàrdia Civil que es troba permanentment operatiu.

Últimes notícies

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.