Dissolen una festa il·legal a l’Eliana amb 20 joves

La Policia Local de l’Eliana ha impedit la celebració, este passat dissabte 17 d’abril, d’una festa il·legal en un complex residencial del municipi. Els fets van ocórrer passades les 10 de la nit quan, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents reben la telefonada d’una persona que havia sigut convidada a una festa convocada a través de les xarxes socials.

Després de les comprovacions pertinents, dos dotacions municipals es van presentar al lloc dels fets gràcies a la col·laboració i bona disposició del responsable de l’establiment. Els agents van accedir a l’interior on van comprovar la presència d’un total de 20 joves, dels quals van aconseguir identificar finalment a 7 homes d’entre 21 i 33 anys, donant-se la resta a la fugida.

Tal com ha explicat el regidor de Seguretat Ciutadana, Vicente Zamora, “gràcies al treball de la Policia Local i a la col·laboració ciutadana, s’ha pogut evitar una celebració que haguera generat gran perjudici per als veïns del voltant a més de possibles contagis, al mateix temps que s’ha complit la llei i la normativa vigent enfront de la Covid-19”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.