Anuncios

Dissolen una festa il·legal a l’Eliana amb 20 joves

La Policia Local de l’Eliana ha impedit la celebració, este passat dissabte 17 d’abril, d’una festa il·legal en un complex residencial del municipi. Els fets van ocórrer passades les 10 de la nit quan, gràcies a la col·laboració ciutadana, els agents reben la telefonada d’una persona que havia sigut convidada a una festa convocada a través de les xarxes socials.

Després de les comprovacions pertinents, dos dotacions municipals es van presentar al lloc dels fets gràcies a la col·laboració i bona disposició del responsable de l’establiment. Els agents van accedir a l’interior on van comprovar la presència d’un total de 20 joves, dels quals van aconseguir identificar finalment a 7 homes d’entre 21 i 33 anys, donant-se la resta a la fugida.

Anuncios

Tal com ha explicat el regidor de Seguretat Ciutadana, Vicente Zamora, “gràcies al treball de la Policia Local i a la col·laboració ciutadana, s’ha pogut evitar una celebració que haguera generat gran perjudici per als veïns del voltant a més de possibles contagis, al mateix temps que s’ha complit la llei i la normativa vigent enfront de la Covid-19”.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios