Diversos desconeguts tirotegen a un grup de guàrdies civils entre Fuenlabrada i Pinto, a Madrid

Un vehicle amb diversos assaltants no identificats han disparat contra la guàrdia civil amb armes de foc en l'autopista R-4 entre Fuenlabrada i Pinto a Madrid durant la matinada del dilluns. Segons avança 'El Español', cap dels agents ha resultat ferit i ja s'ha establit un dispositiu de cerca després que els assaltants s'hagen escapat.

 

Les primeres informacions apunten al fet que un grup d'entre tres o quatre persones, tots homes, han disparat contra agents destinats en Policia Judicial amb armes curtes i després s'han donat a la fugida. Segons les mateixes fonts, el vehicle escapolit respondria a un Audi Q-7 de color Blau. La matrícula del qual ja identificada, correspon amb un vehicle domiciliat en la Regió de Múrcia.

 

Les forces de seguretat han establit un protocol i un dispositiu de cerca per a donar amb el parador dels assaltants, que segons apunten fonts policials al citat mitjà, van disparar contra el cotxe de la guàrdia civil mentre perseguien un camió robat en Lleó el cap de setmana passat.

 

Els agents de la Guàrdia Civil han aconseguit repel·lir l'agressió dels assaltants i recuperar el control del camió, moment en què els sospitosos s'han donat a la fugida.

Últimes notícies

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.