Diversos desconeguts tirotegen a un grup de guàrdies civils entre Fuenlabrada i Pinto, a Madrid

Un vehicle amb diversos assaltants no identificats han disparat contra la guàrdia civil amb armes de foc en l'autopista R-4 entre Fuenlabrada i Pinto a Madrid durant la matinada del dilluns. Segons avança 'El Español', cap dels agents ha resultat ferit i ja s'ha establit un dispositiu de cerca després que els assaltants s'hagen escapat.

 

Les primeres informacions apunten al fet que un grup d'entre tres o quatre persones, tots homes, han disparat contra agents destinats en Policia Judicial amb armes curtes i després s'han donat a la fugida. Segons les mateixes fonts, el vehicle escapolit respondria a un Audi Q-7 de color Blau. La matrícula del qual ja identificada, correspon amb un vehicle domiciliat en la Regió de Múrcia.

 

Les forces de seguretat han establit un protocol i un dispositiu de cerca per a donar amb el parador dels assaltants, que segons apunten fonts policials al citat mitjà, van disparar contra el cotxe de la guàrdia civil mentre perseguien un camió robat en Lleó el cap de setmana passat.

 

Els agents de la Guàrdia Civil han aconseguit repel·lir l'agressió dels assaltants i recuperar el control del camió, moment en què els sospitosos s'han donat a la fugida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.