Diversos desconeguts tirotegen a un grup de guàrdies civils entre Fuenlabrada i Pinto, a Madrid

Un vehicle amb diversos assaltants no identificats han disparat contra la guàrdia civil amb armes de foc en l'autopista R-4 entre Fuenlabrada i Pinto a Madrid durant la matinada del dilluns. Segons avança 'El Español', cap dels agents ha resultat ferit i ja s'ha establit un dispositiu de cerca després que els assaltants s'hagen escapat.

 

Les primeres informacions apunten al fet que un grup d'entre tres o quatre persones, tots homes, han disparat contra agents destinats en Policia Judicial amb armes curtes i després s'han donat a la fugida. Segons les mateixes fonts, el vehicle escapolit respondria a un Audi Q-7 de color Blau. La matrícula del qual ja identificada, correspon amb un vehicle domiciliat en la Regió de Múrcia.

 

Les forces de seguretat han establit un protocol i un dispositiu de cerca per a donar amb el parador dels assaltants, que segons apunten fonts policials al citat mitjà, van disparar contra el cotxe de la guàrdia civil mentre perseguien un camió robat en Lleó el cap de setmana passat.

 

Els agents de la Guàrdia Civil han aconseguit repel·lir l'agressió dels assaltants i recuperar el control del camió, moment en què els sospitosos s'han donat a la fugida.

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.