Diversos desconeguts tirotegen a un grup de guàrdies civils entre Fuenlabrada i Pinto, a Madrid

Un vehicle amb diversos assaltants no identificats han disparat contra la guàrdia civil amb armes de foc en l'autopista R-4 entre Fuenlabrada i Pinto a Madrid durant la matinada del dilluns. Segons avança 'El Español', cap dels agents ha resultat ferit i ja s'ha establit un dispositiu de cerca després que els assaltants s'hagen escapat.

 

Les primeres informacions apunten al fet que un grup d'entre tres o quatre persones, tots homes, han disparat contra agents destinats en Policia Judicial amb armes curtes i després s'han donat a la fugida. Segons les mateixes fonts, el vehicle escapolit respondria a un Audi Q-7 de color Blau. La matrícula del qual ja identificada, correspon amb un vehicle domiciliat en la Regió de Múrcia.

 

Les forces de seguretat han establit un protocol i un dispositiu de cerca per a donar amb el parador dels assaltants, que segons apunten fonts policials al citat mitjà, van disparar contra el cotxe de la guàrdia civil mentre perseguien un camió robat en Lleó el cap de setmana passat.

 

Els agents de la Guàrdia Civil han aconseguit repel·lir l'agressió dels assaltants i recuperar el control del camió, moment en què els sospitosos s'han donat a la fugida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Tres alts càrrecs de la Conselleria declararan com a testimonis per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita a tres responsables de la Conselleria com a testimonis i reclama aclarir qui va elaborar els informes incorporats a la causa.

El nou subdelegat del Govern a Alacant defén com a irrenunciable el transvasament Tajo-Segura

Manuel Pineda, nou subdelegat del Govern a Alacant, situa el transvasament Tajo-Segura com a infraestructura irrenunciable i marca com a prioritats l'aigua, la vivenda i la lluita contra la violència masclista.

La comissió d’Alacant citarà a Barcala i a càrrecs de tots els partits per les VPP de la Platja de Sant Joan

La comissió de l'Ajuntament d'Alacant sobre les presumptes irregularitats en les VPP de la Platja de Sant Joan citarà a l'alcalde Luis Barcala i a responsables polítics de diferents etapes, enmig de retrets per la rapidesa dels terminis.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP de la Platja de Sant Joan

La jutgessa que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres responsables de la Conselleria i reclama aclarir qui va elaborar els informes clau del cas.

Gayà passa noves proves mèdiques després d’un fort colp en el pòmul

José Luis Gayà se sotmet a noves proves mèdiques després del fort colp en el pòmul patit davant el Sevilla, mentres el València espera conéixer la seua evolució per al pròxim partit.

La DANA reobri el debat sobre un Cecopi gestionat només per tècnics

El subdirector d'Emergències de la Generalitat Valenciana defén en el Congrés que la DANA d'octubre de 2024 ha obert el debat sobre un Cecopi amb comandament estrictament tècnic i admet fallades en la percepció de la gravetat de l'episodi.

La jutgessa cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria per les VPP d’Alacant

La jutgessa que investiga les possibles irregularitats en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan cita com a testimonis a tres alts càrrecs de la Conselleria i demana identificar a més tècnics implicats en els informes.

Tretze detinguts per ús indegut de pirotècnia en les Falles de València

La Policia Nacional va detindre a tretze hòmens, molts d'ells d'Alemanya i Paises Baixos, per l'ús indegut de material pirotècnic durant les Falles 2026 a València i va tramitar 60 propostes de sanció.