Diversos desconeguts tirotegen a un grup de guàrdies civils entre Fuenlabrada i Pinto, a Madrid

Un vehicle amb diversos assaltants no identificats han disparat contra la guàrdia civil amb armes de foc en l'autopista R-4 entre Fuenlabrada i Pinto a Madrid durant la matinada del dilluns. Segons avança 'El Español', cap dels agents ha resultat ferit i ja s'ha establit un dispositiu de cerca després que els assaltants s'hagen escapat.

 

Les primeres informacions apunten al fet que un grup d'entre tres o quatre persones, tots homes, han disparat contra agents destinats en Policia Judicial amb armes curtes i després s'han donat a la fugida. Segons les mateixes fonts, el vehicle escapolit respondria a un Audi Q-7 de color Blau. La matrícula del qual ja identificada, correspon amb un vehicle domiciliat en la Regió de Múrcia.

 

Les forces de seguretat han establit un protocol i un dispositiu de cerca per a donar amb el parador dels assaltants, que segons apunten fonts policials al citat mitjà, van disparar contra el cotxe de la guàrdia civil mentre perseguien un camió robat en Lleó el cap de setmana passat.

 

Els agents de la Guàrdia Civil han aconseguit repel·lir l'agressió dels assaltants i recuperar el control del camió, moment en què els sospitosos s'han donat a la fugida.

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’interior nord-americà-alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan i amb experiència destacada en l’ACB.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.