Mor una dona atropellada pel metro a Massamagrell

 

La dona de 43 anys que va ser ahir atropellada per un metre a Massamagrell després de saltar-se les barreres que s’havien baixat pel pas del tren i creuar el passe a nivell en una bicicleta ha mort. La víctima va ser traslladada amb politraumatisme a un centre hospitalari, encara que finalment les ferides li han causat la mort.

L’accident ha tingut lloc a les 13.10 hores de l’ahir, dijous, en els voltants de l’estació de Massamagrell i una unitat del SAMU i un metge d’Atenció Primària han acudit a auxiliar a la ferida, que ha patit politraumatisme, segons ha informat el CICU.

Després de ser estabilitzada, va ser traslladada a l’hospital Clínic Universitari de València en l’ambulància de suport vital avançat.

La dona es desplaçava amb bici i ha eludit les barreres per a travessar les vies, moment en què el comboi l’ha atropellada, segons han informat fonts de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El TSJCV rebutja investigar a Mazón per la seua gestió de la dana

El Tribunal Superior valencià ha descartat per unanimitat obrir una investigació penal a Carlos Mazón per la gestió de la dana al no veure base delictiva. La Sala conclou que no hi ha un 'fonament sòlid i objectiu' en els fets remesos per la jutgessa de Catarroja.

MariLuz, 85 anys i més de 60 desfilant en l’Ofrena: espera que no siga l’últim

Amb 85 anys, MariLuz Marín tornarà a desfilar en l'Ofrena floral, una tradició que manté des de les seues noces i que hui compartix amb fills i nets. Cus els seus vestits, es declara valenciana de cor i confia a continuar vivint-ho.

La renúncia de la Corunya impulsa al Nou Mestalla com a seu del Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i obri una vacant que reaviva l'opció del Nou Mestalla. La decisió prioritza la reforma integral de Riazor.

Farmamundi i la Generalitat repartixen a Líban aliments i kits d’higiene a famílies desplaçades

Farmamundi i la Generalitat han activat una resposta d'emergència a Líban per a assistir a més de 20.000 persones desplaçades amb aliments i articles d'higiene. La intervenció prioritza a dones, menors i col·lectius vulnerables en Chouf, Hasbaya i Rachaya.

La renúncia de la Corunya impulsa les opcions del Nou Mestalla per al Mundial 2030

la Corunya ha renunciat a ser seu del Mundial 2030 i allibera una plaça que reforça la candidatura del Nou Mestalla. La decisió arriba per les exigències de la FIFA.

Detinguts un pare i el seu fill per estafar 140.000 euros amb factures falses a cinc persones

Pare i fill han sigut arrestats a Alacant per un suposat frau de 140.000 euros usant factures i pressupostos a nom d'empreses alienes. Hi ha cinc perjudicats, entre ells un treballador al qual van deixar a deure 4.000 euros.

Detinguts dos hòmens amb quasi 20 quilos de marihuana en un cotxe dins d’una nau a la Vall d’Albaida

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens després de trobar 19.890 grams de marihuana envasada al buit en un cotxe aparcat dins d'una nau d'un polígon de la Vall d'Albaida. Les diligències han sigut remeses al jutjat d'Ontinyent.

Detingut un regidor d’Altea de Compromís per bufetejar i lesionar a la seua parella

La Guàrdia Civil va detindre a l'edil Rafael Ramón Mompó en una vivenda de Xàbia. No constaven antecedents i l'alcalde li retira competències de manera cautelar.