Una dona detinguda per robar i amenaçar a la treballadora d’un local en Benetússer

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), ha procedit a la detenció d’una dona com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació en un local de la localitat de Benetússer, en la mateixa comarca, als pocs moments de cometre’l.

 

Este dimecres, cap a les 07.30, s’ha tingut coneixement d’un atracament en un forn de la localitat de Benetússer a on una dona de mitjana edat ha aprofitat el poc trànsit de persones en la via per a fer este fet delictiu. L’autora del robatori ha entrat al forn, i després de demanar-li alguna cosa a la dependenta i pegar-se la volta, la detinguda ha entrat dins del taulell i ha amenaçat amb un tornavís a l’empleada, dient-li que li donara tots els diners que posseïra.

 

Després d’obtindre una quantitat d’uns 400 euros, la dona ha fugit. Al moment els agents i gràcies a la col·laboració ciutadana han vist a una dona de característiques paregudes a les aportades per la víctima per un barri de Benetússer, que corria com si fugira d’alguna cosa. Els agents han intentat pillar-la, però la dona ha entrat en un portal per a amagar-se.

 

Esta casa és propietat d’un altre veí de l’edifici i donades les circumstàncies, ha obert l’immoble per als agents, a on han trobat a la dona davall d’un llit d’un dels dormitoris de la vivenda, procedint a la seua detenció immediata com a autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Està persona té diferents antecedents per fets delictius pareguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.