Una dona detinguda per robar i amenaçar a la treballadora d’un local en Benetússer

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), ha procedit a la detenció d’una dona com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació en un local de la localitat de Benetússer, en la mateixa comarca, als pocs moments de cometre’l.

 

Este dimecres, cap a les 07.30, s’ha tingut coneixement d’un atracament en un forn de la localitat de Benetússer a on una dona de mitjana edat ha aprofitat el poc trànsit de persones en la via per a fer este fet delictiu. L’autora del robatori ha entrat al forn, i després de demanar-li alguna cosa a la dependenta i pegar-se la volta, la detinguda ha entrat dins del taulell i ha amenaçat amb un tornavís a l’empleada, dient-li que li donara tots els diners que posseïra.

 

Després d’obtindre una quantitat d’uns 400 euros, la dona ha fugit. Al moment els agents i gràcies a la col·laboració ciutadana han vist a una dona de característiques paregudes a les aportades per la víctima per un barri de Benetússer, que corria com si fugira d’alguna cosa. Els agents han intentat pillar-la, però la dona ha entrat en un portal per a amagar-se.

 

Esta casa és propietat d’un altre veí de l’edifici i donades les circumstàncies, ha obert l’immoble per als agents, a on han trobat a la dona davall d’un llit d’un dels dormitoris de la vivenda, procedint a la seua detenció immediata com a autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Està persona té diferents antecedents per fets delictius pareguts.

Últimes notícies

Temperatures de fins a 42 graus posen en avís roig el litoral de València este dimecres

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís roig al litoral de València per màximes de 42 graus al prelitoral, i manté diversos avisos taronja i grocs per calor extrema i tempestes a tota la Comunitat Valenciana.

El Valencia CF començarà la Lliga una setmana més tard per l’ajornament contra el Betis

El Valencia CF iniciarà LaLiga EA Sports 2026-27 una setmana més tard del previst per l’ajornament del partit de la primera jornada contra el Betis, que s’ha reprogramat per al 25 d’agost a Mestalla.

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.