12.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Una dona detinguda per robar i amenaçar a la treballadora d’un local en Benetússer

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), ha procedit a la detenció d’una dona com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació en un local de la localitat de Benetússer, en la mateixa comarca, als pocs moments de cometre’l.

 

Este dimecres, cap a les 07.30, s’ha tingut coneixement d’un atracament en un forn de la localitat de Benetússer a on una dona de mitjana edat ha aprofitat el poc trànsit de persones en la via per a fer este fet delictiu. L’autora del robatori ha entrat al forn, i després de demanar-li alguna cosa a la dependenta i pegar-se la volta, la detinguda ha entrat dins del taulell i ha amenaçat amb un tornavís a l’empleada, dient-li que li donara tots els diners que posseïra.

 

Després d’obtindre una quantitat d’uns 400 euros, la dona ha fugit. Al moment els agents i gràcies a la col·laboració ciutadana han vist a una dona de característiques paregudes a les aportades per la víctima per un barri de Benetússer, que corria com si fugira d’alguna cosa. Els agents han intentat pillar-la, però la dona ha entrat en un portal per a amagar-se.

 

Esta casa és propietat d’un altre veí de l’edifici i donades les circumstàncies, ha obert l’immoble per als agents, a on han trobat a la dona davall d’un llit d’un dels dormitoris de la vivenda, procedint a la seua detenció immediata com a autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Està persona té diferents antecedents per fets delictius pareguts.

Últimes notícies

L’aeroport d’Alacant cancel·la un vol i registra retards per les ratxes de vent

L'aeroport d'Alacant ha cancel·lat un vol a Palma i registra retards per ratxes de vent. Bombers comptabilitzen 144 incidències i reforços en diversos municipis.

Dolor i ràbia a Sueca en l’últim adeu a Álex, el menor assassinat

Sueca acomiada a Álex, de 13 anys, en un funeral multitudinari marcat pel silenci i la indignació. El jutjat va acordar presó provisional per al detingut.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La façana de la vivenda on es va cometre el crim ha aparegut amb pintades de 'assassí' i 'justícia per a Àlex' i seguix precintada. El detingut, de 48 anys, ha passat la seua primera nit a la presó provisional sense fiança.

50 soldats de la Brigada Canàries XVI, condecorats per la seua ajuda en la DANA de València

Cinquanta militars han sigut distingits per la seua intervenció immediata després de la DANA de 2024 a València, on van treballar sota coordinació de la UME a Algemesí. La Brigada afronta ara noves comeses a l'Iraq i l'Euro Battle Group.

Veïns i afins acomiaden amb dolor al menor assassinat a Sueca (València)

El funeral d'Álex, de 13 anys, s'ha celebrat a l'església de La nostra Senyora de Fàtima amb gran afluència i mostres de dolor. El jutge va acordar l'ingrés a la presó provisional sense fiança del detingut pel presumpte assassinat.

El vent obliga a tallar la línia 1 de Metrovalencia entre Alginet i Castelló

Metrovalencia ha informat de la interrupció de la línia 1 entre Alginet i Castelló pel temporal i s'ha establit un servici alternatiu amb autobusos. Aemet manté l'avís groc per ratxes fortes en la Comunitat.

Pintades de ‘assassí’ a la casa del detingut per la mort d’un menor a Sueca

La vivenda on va ocórrer el crim ha aparegut amb pintades i seguix precintada. L'arrestat ha passat la seua primera nit a la presó i el funeral se celebra esta vesprada.

Consell i alcaldes veuen necessari adaptar la normativa nacional per a agilitzar les obres postdana

La Generalitat i els municipis de l'Horta Sud han coincidit a adaptar la normativa nacional per a accelerar la reconstrucció després de la DANA, amb 2.500 milions mobilitzats i noves reunions per a coordinar obres en domini públic hidràulic.