Una dona detinguda per robar i amenaçar a la treballadora d’un local en Benetússer

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar, en la comarca de l’Horta (València), ha procedit a la detenció d’una dona com a presumpta autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació en un local de la localitat de Benetússer, en la mateixa comarca, als pocs moments de cometre’l.

 

Este dimecres, cap a les 07.30, s’ha tingut coneixement d’un atracament en un forn de la localitat de Benetússer a on una dona de mitjana edat ha aprofitat el poc trànsit de persones en la via per a fer este fet delictiu. L’autora del robatori ha entrat al forn, i després de demanar-li alguna cosa a la dependenta i pegar-se la volta, la detinguda ha entrat dins del taulell i ha amenaçat amb un tornavís a l’empleada, dient-li que li donara tots els diners que posseïra.

 

Després d’obtindre una quantitat d’uns 400 euros, la dona ha fugit. Al moment els agents i gràcies a la col·laboració ciutadana han vist a una dona de característiques paregudes a les aportades per la víctima per un barri de Benetússer, que corria com si fugira d’alguna cosa. Els agents han intentat pillar-la, però la dona ha entrat en un portal per a amagar-se.

 

Esta casa és propietat d’un altre veí de l’edifici i donades les circumstàncies, ha obert l’immoble per als agents, a on han trobat a la dona davall d’un llit d’un dels dormitoris de la vivenda, procedint a la seua detenció immediata com a autora d’un delicte de robatori amb violència i intimidació. Està persona té diferents antecedents per fets delictius pareguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.