9.9 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

La Policia investiga com a violència de gènere l’agressió a la dona de Castelló

 

Actualització 31/03/2021 a les 15.32 hores. Agents de la Policia Nacional investiguen com un cas de violència de gènere l’agressió patida per una dona de 43 anys en Castelló de la Plana a mans, presumptament, de la seua parella o exparella.

 

La dona va ser intervinguda en l’hospital i este matí no es temia per la seua vida. La Policia investiga el cas i busca a l’agressor de l’apunyalament.

 

Una dona ferida en una baralla en una casa de Castelló de la Plana

Esta vesprada de dimarts, cap a les 19.00 hores, s’ha produït una agressió en la que una dona de 43 anys ha acabat ferida per una arma blanca en una casa de la ciutat de Castelló de la Plana.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i el seu equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava ferides per arma blanca.

 

Després de ser estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a un hospital, la informació del qual no ha transcendit. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

El TSJCV condemna a Sanitat a pagar 40.000 euros per un alta indeguda a un pacient amb Covid

L'alt tribunal valencià ha reconegut responsabilitat patrimonial per falta d'oportunitat terapèutica i fixa 20.000 euros per a la viuda i 10.000 per a cada fill.

Els contractistes reclamen planificació clara per a la inversió de la Epsar 2026-2030

Fecoval ha demanat una programació detallada del pla inversor de 665 milions de la Epsar i dels 110 milions en convenis. L'ens ha presentat actuacions en 122 municipis i preveu executar 106,4 milions en 2026.

La neu complica la N-330 i N-420 a València i diverses carreteres de l’interior de Castelló

La neu afecta a la N-330 i la N-420 en el Racó d'Ademuz i a diversos trams autonòmics de l'interior de Castelló, amb circulació condicionada. La DGT ha informat de problemes a Sinarcas i Ademuz, i Emergències assenyala neu quallada en vorals.

José Luis Ábalos renuncia al seu escó en el Congrés després del rebuig del Suprem en el cas Koldo

L'exministre de Transports ha presentat la seua renúncia a l'escó per València després de la decisió del Suprem que manté la seua presó provisional. Al·lega que la seua situació processal li impedix continuar i que se centrarà en la seua defensa.

València-Maccabi, primer partit a Espanya amb públic davant un rival israelià esta temporada

El club permetrà l'entrada a abonats amb DNI per al dol d'Eurolliga en el Roig Arena. No hi haurà venda d'entrades ni cessió d'abonaments i es reforcen els controls.

Cau una banda criminal que robava droga i cometia segrestos expressos: set detinguts

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització dedicada a robatoris de droga i segrestos expressos. La investigació va arrancar després d'un assalt amb trets a un camioner i suma set arrestos.

El Nou Mestalla avança en temps amb pilars, torres i coberta

El Nou Mestalla avança en temps amb la instal·lació de pilars, torres d'escala i elements de la coberta. El projecte entra en nova fase des de febrer de 2026 i manté l'obertura prevista per a estiu de 2027.

Tractorada a València: columnes de diverses comarques recorreran la ciutat durant tres hores

Les organitzacions agràries mobilitzen columnes des del nord i el sud per a entrar a la ciutat a primera hora i marxar fins a la Delegació del Govern. Reclamen una solució per a les parcel·les afectades per la DANA, la defensa dels regadius i canvis davant els acords comercials i la burocràcia.