12.6 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Una dona ferida després d’atropellar un grup de senglars en l’AP-7 a Dénia

Ahir una conductora va resultar ferida lleu a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, després de que atropellara a un grup de senglars que es trobaven creuant l'autopista AP-7, cap a les 20:30 hores. La dona mentre circulava per l'autopista, en el quilòmetre 589, exactament passant l'eixida d'Oliva cap a Ondara, es va trobar amb uns quinze senglars que ocupaven la calçada per complet.                            

 

La conductora es va emportar un esglai en girar la corba quan estos animals creuaven la via d'esquerra a dreta, segons informa del succés Las Provincias. Com també, que la dona no va poder evitar la col·lisió contra la mare i cinc senglars menuts, aquesta afirmava al mateix diari que els va «pillar creuant» i que no va «poder fer res».             

 

La calçada en eixe lloc no està protegida 

 

La dona a declarat que va aconseguir deixar el cotxe en la vora de la via perquè si haguera quedat en mig de l'autopista «hauria sigut molt perillós». Segons recull el mateix diari, l'afectada relata que en eixe moment en l'autopista hi havia trànsit però que en el tram on va passar el succés no hi havia molt, per sort. La conductora lamenta que la calçada hauria d'estar protegida per a evitar que animals d'este tipus entren amb facilitat.               

 

La dona amb ferides pel coixí de seguretat

 

Només va avisar la dona al 112 va acudir la Guàrdia Civil. El cotxe va quedar destrossat per davant, i la dona amb ferides a causa del coixí de seguretat per això amb dolències a les cervicals.

 

 

Últimes notícies

Ajornat el València Basket-Casademont Zaragoza per l’alerta de fortes pluges

La FEB ha ajornat el dol de Lliga Femenina previst en el Roig Arena per l'alerta meteorològica en la Comunitat. AEMET manté nivell roig per pluges.

Protecció Civil demana evitar desplaçaments per fortes pluges en el litoral de València

Un És-Alert remés a les 19.23 advertix de risc d'inundació des del diumenge al migdia en el litoral nord i sud de València. Aemet ha elevat l'avís a nivell roig.

Mascarell decidix amb un gol i una assistència i saca al Mallorca del descens: 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en el tram final van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i li van permetre eixir de la zona de descens. Muriqi va tancar el triomf amb una cabotada.

Aemet eleva a roig l’avís per pluges de 180 l/m² en 12 hores en el litoral de València

Aemet ha activat el nivell roig en el litoral nord i sud de València per acumulats de 180 l/m² en 12 hores. Es preveuen 36 hores molt adverses amb pluges persistents i localment torrencials.

Mascarell decidix al final i el Mallorca ix del descens amb un 3-1 a l’Elx

Un gol i una assistència d'Omar Mascarell en els minuts finals van donar al Mallorca un 3-1 davant l'Elx i oxigen en la taula. Els il·licitans van resistir amb un autogol de Maffeo però a penes van inquietar.

3-1: Omar Mascarell es vist d’heroi i saca al Mallorca de la zona de descens

Omar Mascarell va resoldre el partit amb un gol i una assistència en els minuts finals i va donar al Mallorca un 3-1 clau davant l'Elx. L'equip ix del descens i suma 17 punts.

El PSOE activa l’expedient per a suspendre de militància a l’alcalde d’Almussafes

La Secretaria d'Organització del PSOE ha iniciat l'expedient de suspensió de militància de Toni González després de les acusacions d'assetjament. El PSPV li va demanar l'acta i el partit va avalar una gestora en l'agrupació local.

València suspén les activitats nadalenques municipals per l’alerta taronja de pluges

L'Ajuntament ha ampliat mesures davant previsió de precipitacions intenses i ratxes de vent: suspén actes a l'aire lliure i recomana cancel·lar esdeveniments privats.