Una dona ferida després d’atropellar un grup de senglars en l’AP-7 a Dénia

Ejemplo de shortcode con estilo
Ahir una conductora va resultar ferida lleu a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, després de que atropellara a un grup de senglars que es trobaven creuant l'autopista AP-7, cap a les 20:30 hores. La dona mentre circulava per l'autopista, en el quilòmetre 589, exactament passant l'eixida d'Oliva cap a Ondara, es va […]

Ahir una conductora va resultar ferida lleu a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, després de que atropellara a un grup de senglars que es trobaven creuant l'autopista AP-7, cap a les 20:30 hores. La dona mentre circulava per l'autopista, en el quilòmetre 589, exactament passant l'eixida d'Oliva cap a Ondara, es va trobar amb uns quinze senglars que ocupaven la calçada per complet.                            

 

La conductora es va emportar un esglai en girar la corba quan estos animals creuaven la via d'esquerra a dreta, segons informa del succés Las Provincias. Com també, que la dona no va poder evitar la col·lisió contra la mare i cinc senglars menuts, aquesta afirmava al mateix diari que els va «pillar creuant» i que no va «poder fer res».             

 

La calçada en eixe lloc no està protegida 

 

La dona a declarat que va aconseguir deixar el cotxe en la vora de la via perquè si haguera quedat en mig de l'autopista «hauria sigut molt perillós». Segons recull el mateix diari, l'afectada relata que en eixe moment en l'autopista hi havia trànsit però que en el tram on va passar el succés no hi havia molt, per sort. La conductora lamenta que la calçada hauria d'estar protegida per a evitar que animals d'este tipus entren amb facilitat.               

 

La dona amb ferides pel coixí de seguretat

 

Només va avisar la dona al 112 va acudir la Guàrdia Civil. El cotxe va quedar destrossat per davant, i la dona amb ferides a causa del coixí de seguretat per això amb dolències a les cervicals.

 

 

Últimes notícies

Set ciutats internacionals visiten Alacant per compartir innovació

Alacant acollirà dijous i divendres una missió de set ciutats que intercanviaran solucions d’innovació urbana i digitalització. La ciutat mostrarà projectes municipals i buscarà noves vies de cooperació.

Bernabé destaca la dimissió de Puente i critica Mazón

Bernabé ha elogiat la dimissió de Puente i ha acusat Mazón de mantindre’s aforat i protegit pel PP. També ha vinculat la gestió de l’emergència i els servicis públics a les eleccions del 29 de novembre.

Xavi Albert destaca l’adaptació del Valencia Basket abans del duel davant de Olimpia Milan

Xavi Albert ha destacat l’adaptació de l’equip als rivals abans del partit d’Euroliga. Valencia Basket afronta el duel amb tres interiors lesionats.

El PP atribueix la dimissió de Puente al CIS, no a les víctimes

La portaveu d’Interior del PP, Ana Vázquez, ha vinculat la renúncia d’Óscar Puente amb una enquesta del CIS. També ha criticat la situació ferroviària i ha denunciat la falta d’agents a la província d’Alacant.

AVA-Asaja reclama un pla per a salvar la viticultura

AVA-Asaja demana mesures urgents per a garantir la continuïtat dels productors de raïm i denuncia la falta de resposta sobre l’arrencada voluntària de vinyes.

L’Atenció Primària de València necessita 437 vehicles més

La Comunitat Valenciana necessita 978 vehicles homologats i adaptats per a l’Atenció Primària. Ara en té 187 als PAC, 791 menys dels necessaris.

El CD Castellón homenatja Jesús de Miguel amb un minut de silenci

El CD Castellón ha reprès els entrenaments amb un minut de silenci per Jesús de Miguel, mort dimarts. El club prepara un homenatge per al partit de divendres.

L’energia marcarà la inflació espanyola durant els primers mesos de 2027

L’encariment de l’energia i la crisi a l’Orient Mitjà poden mantindre la pressió inflacionista a Espanya durant l’inici de 2027. Els topalls als preus alleugen l’impacte a curt termini, però no són indefinits.