Dos agents de policia troben a un home desorientat enmig de la carretera en Serra

 

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat en la localitat de Serra, en la comarca del Camp de Túria (València), a un home de mitjana edat que es trobava desorientat deambulant per la carretera, qui havia conseguit eixir de l’hospital a on es trobava sense que els sistemes de seguretat l’haguera detectat.

 

Els fets han passat este matí de dijous quan dos policies es dirigien cap a un hospital de la localitat de Serra per a fer l’expedició de DNI a persones que es trobaven ingressades en este centre davant de la impossibilitat de desplaçar-se ells per a tal tràmit, quan s’han trobat a un home en pijama caminant per la carretera, totalment desorientat, i que corria el risc de ser atropellat.

 

Immediatament els policies han parat per a auxiliar a l’home, i després de preguntar-li per la seua situació i vore que portava una polsera en la nina amb un dispositiu incorporat, han conseguit saber que l’home havia eixit de l’hospital i que anava «cap al centre» del municipi.

 

Davant d’esta situació, els agents l’han traslladat fins a l’hospital a on després d’entrevistar-se amb el personal han sabut que este hauria eixit en el moment menys pensat, i al no fer ús de cap dels accessos habilitats del centre, la polsera que portava en la nina no hauria detectat la seua eixida. Finalment, l’home ha sigut ingressat per a seguir amb el seu tractament mentres el personal del mateix ha agraït als agents la seua faena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.

Catarroja treballa en un monument d’homenatge a les víctimes de la DANA

L'Ajuntament avança en un monument per a recordar als qui van morir en la DANA del 29 d'octubre de 2024, en coordinació amb famílies i Administracions.

Potries es queda fora; Càceres, Granada, Las Palmas i Oviedo, finalistes a Capital Europea de la Cultura 2031

Càceres, Granada, Las Palmas de Gran Canaria i Oviedo han sigut seleccionades finalistes per a 2031, deixant fora a Potries. El comité atorga nou mesos per a perfeccionar els projectes i es reunirà de nou al desembre.

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.