Dos agents de policia troben a un home desorientat enmig de la carretera en Serra

 

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat en la localitat de Serra, en la comarca del Camp de Túria (València), a un home de mitjana edat que es trobava desorientat deambulant per la carretera, qui havia conseguit eixir de l’hospital a on es trobava sense que els sistemes de seguretat l’haguera detectat.

 

Els fets han passat este matí de dijous quan dos policies es dirigien cap a un hospital de la localitat de Serra per a fer l’expedició de DNI a persones que es trobaven ingressades en este centre davant de la impossibilitat de desplaçar-se ells per a tal tràmit, quan s’han trobat a un home en pijama caminant per la carretera, totalment desorientat, i que corria el risc de ser atropellat.

 

Immediatament els policies han parat per a auxiliar a l’home, i després de preguntar-li per la seua situació i vore que portava una polsera en la nina amb un dispositiu incorporat, han conseguit saber que l’home havia eixit de l’hospital i que anava «cap al centre» del municipi.

 

Davant d’esta situació, els agents l’han traslladat fins a l’hospital a on després d’entrevistar-se amb el personal han sabut que este hauria eixit en el moment menys pensat, i al no fer ús de cap dels accessos habilitats del centre, la polsera que portava en la nina no hauria detectat la seua eixida. Finalment, l’home ha sigut ingressat per a seguir amb el seu tractament mentres el personal del mateix ha agraït als agents la seua faena.

Últimes notícies

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.

Obres d’emergència al tram urbà del riu Magre a Utiel després de la DANA

El Consell ha avalat la declaració d’emergència per reparar amb 4,7 milions el tram urbà del riu Magre al seu pas per Utiel, molt afectat per la DANA del 29 d’octubre de 2024, i millorar-ne el funcionament hidràulic.

Catalá aposta per l’atletisme i la vela davant de la Fórmula 1 a València

L’alcaldessa María José Catalá ha defensat que València aposte per la vela i l’atletisme, per tradició i menor cost públic, i ha reobert la porta a acollir de nou la Copa de l’Amèrica.