Dos agents de policia troben a un home desorientat enmig de la carretera en Serra

 

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat en la localitat de Serra, en la comarca del Camp de Túria (València), a un home de mitjana edat que es trobava desorientat deambulant per la carretera, qui havia conseguit eixir de l’hospital a on es trobava sense que els sistemes de seguretat l’haguera detectat.

 

Els fets han passat este matí de dijous quan dos policies es dirigien cap a un hospital de la localitat de Serra per a fer l’expedició de DNI a persones que es trobaven ingressades en este centre davant de la impossibilitat de desplaçar-se ells per a tal tràmit, quan s’han trobat a un home en pijama caminant per la carretera, totalment desorientat, i que corria el risc de ser atropellat.

 

Immediatament els policies han parat per a auxiliar a l’home, i després de preguntar-li per la seua situació i vore que portava una polsera en la nina amb un dispositiu incorporat, han conseguit saber que l’home havia eixit de l’hospital i que anava «cap al centre» del municipi.

 

Davant d’esta situació, els agents l’han traslladat fins a l’hospital a on després d’entrevistar-se amb el personal han sabut que este hauria eixit en el moment menys pensat, i al no fer ús de cap dels accessos habilitats del centre, la polsera que portava en la nina no hauria detectat la seua eixida. Finalment, l’home ha sigut ingressat per a seguir amb el seu tractament mentres el personal del mateix ha agraït als agents la seua faena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.