Dos agents de policia troben a un home desorientat enmig de la carretera en Serra

 

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat en la localitat de Serra, en la comarca del Camp de Túria (València), a un home de mitjana edat que es trobava desorientat deambulant per la carretera, qui havia conseguit eixir de l’hospital a on es trobava sense que els sistemes de seguretat l’haguera detectat.

 

Els fets han passat este matí de dijous quan dos policies es dirigien cap a un hospital de la localitat de Serra per a fer l’expedició de DNI a persones que es trobaven ingressades en este centre davant de la impossibilitat de desplaçar-se ells per a tal tràmit, quan s’han trobat a un home en pijama caminant per la carretera, totalment desorientat, i que corria el risc de ser atropellat.

 

Immediatament els policies han parat per a auxiliar a l’home, i després de preguntar-li per la seua situació i vore que portava una polsera en la nina amb un dispositiu incorporat, han conseguit saber que l’home havia eixit de l’hospital i que anava «cap al centre» del municipi.

 

Davant d’esta situació, els agents l’han traslladat fins a l’hospital a on després d’entrevistar-se amb el personal han sabut que este hauria eixit en el moment menys pensat, i al no fer ús de cap dels accessos habilitats del centre, la polsera que portava en la nina no hauria detectat la seua eixida. Finalment, l’home ha sigut ingressat per a seguir amb el seu tractament mentres el personal del mateix ha agraït als agents la seua faena.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 graus este dissabte a l’interior sud de València

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor a l’interior sud de València, on s’esperen fins a 38 graus, i en altres zones de la província per màximes de 36 graus.

Detenen a Alacant un jove per apunyalar un home en un autobús de Palma

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un dels dos joves que presumptament van apunyalar un home després d’una discussió per la música en un autobús de Palma. La víctima va patir ferides greus i continua oberta la cerca del segon implicat.

Un detingut a Almassora per estafar més de 20.000 euros en la venda de vehicles industrials

La Guàrdia Civil ha detingut a Almassora un treballador d’una empresa de compravenda de vehicles industrials acusat d’estafar huit clients i defraudar més de 20.000 euros. L’home presumptament alterava la documentació i desviava els pagaments a comptes bancaris sota el seu control.

Guido Rodríguez continuarà al València fins 2028 amb una temporada opcional

El migcampista argentí Guido Rodríguez ha signat un nou contracte amb el València fins juny de 2028, amb una temporada addicional opcional, després de mitja campanya al club.

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.