Dos agents de policia troben a un home desorientat enmig de la carretera en Serra

 

Dos agents de la Policia Nacional han auxiliat en la localitat de Serra, en la comarca del Camp de Túria (València), a un home de mitjana edat que es trobava desorientat deambulant per la carretera, qui havia conseguit eixir de l’hospital a on es trobava sense que els sistemes de seguretat l’haguera detectat.

 

Els fets han passat este matí de dijous quan dos policies es dirigien cap a un hospital de la localitat de Serra per a fer l’expedició de DNI a persones que es trobaven ingressades en este centre davant de la impossibilitat de desplaçar-se ells per a tal tràmit, quan s’han trobat a un home en pijama caminant per la carretera, totalment desorientat, i que corria el risc de ser atropellat.

 

Immediatament els policies han parat per a auxiliar a l’home, i després de preguntar-li per la seua situació i vore que portava una polsera en la nina amb un dispositiu incorporat, han conseguit saber que l’home havia eixit de l’hospital i que anava «cap al centre» del municipi.

 

Davant d’esta situació, els agents l’han traslladat fins a l’hospital a on després d’entrevistar-se amb el personal han sabut que este hauria eixit en el moment menys pensat, i al no fer ús de cap dels accessos habilitats del centre, la polsera que portava en la nina no hauria detectat la seua eixida. Finalment, l’home ha sigut ingressat per a seguir amb el seu tractament mentres el personal del mateix ha agraït als agents la seua faena.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.