13.5 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Dos cinquens premis cauen al Campello i a Alacant

 

Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos nous cinquens premis a la Comunitat Valenciana, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Altres dos cinquens premis i el segon a la Comunitat

El primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis. A Foios el número 47862 ha sigut venut en l’administració ubicada en el número 5 del carrer Ruiz de Lihori, mentre que a València, la fortuna l’ha repartit l’administració ubicada dins del centre comercial de Nuevo Centro en l’avinguda Pius XII. 

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

Últimes notícies

Imputat l’alcalde de Jérica del PP per agressió sexual a dos menors

Un jutjat de Segorbe investiga a Jorge Peiró per dos delictes d'agressió sexual a menors. El PP li aparta i el PSPV exigix el seu cessament i la seua dimissió com a alcalde.

Jupol denuncia falta de desplegament policial en la dana i demana comandament únic

El secretari general de Jupol ha sostingut davant la comissió del Senat que la Policia Nacional va voler acudir massivament a les zones afectades per la dana però no es va permetre. Ha reclamat un comandament únic, més formació i recursos per a emergències.

Nadal serà freda en la Comunitat Valenciana i s’esperen pluges en Nit de Nadal

La Comunitat Valenciana registrarà pluges en Nit de Nadal i Nadal serà freda després de l'entrada d'una massa d'aire fred el dilluns. Podria nevar en el nord de Castelló i l'ambient hivernal prolongar-se fins a final d'any, amb incertesa sobre noves precipitacions.

Bernabé promet un protocol d’assetjament infal·lible i un PSOE exemplaritzant

La secretària d'Igualtat del PSOE, Pilar Bernabé, ha anunciat millores per a fer infal·lible el protocol contra l'assetjament i una aplicació exemplaritzant. També ha defés la resposta estatal a la dana i ha carregat contra la gestió autonòmica del PP.

Gómez promet controls i rebutja que empreses sanitàries s’emporten un duro dels valencians

El conseller de Sanitat ha defés la col·laboració públic-privada sota criteris d'eficàcia i eficiència i ha anunciat nous recursos, digitalització i IA. L'oposició l'acusa de privatitzar i de beneficiar a concessionàries; Gómez replica amb dades de llistes d'espera i criteris objectius.

Una de cada deu sancions de l’ordenança de neteja a Alacant és per orinar al carrer

Des de maig a novembre, Alacant ha imposat 304 multes per l'ordenança: més del 50% per depositar escombraries fora d'horari i el 12% per orinar al carrer.

València concedix prop de 1.000 xecs bebé de 300 euros en el seu primer any en vigor

L'Ajuntament ha atorgat quasi 1.000 ajudes de 300 euros per a naixements, adopcions i acolliments en el seu primer any. La convocatòria continua oberta i en 2026 pujarà a 400 euros.

La UMH aprova un pressupost de 145,2 milions per a 2026 centrat en talent i inversió estratègica

El Consell Social de la UMH ha aprovat un pressupost de 145,2 milions per a 2026, centrat en talent i inversió estratègica. La planificació es recolza en el finançament estable 2026-2029 i en un esforç inversor propi que reforça personal, infraestructures, investigació i servicis a l'estudiantat.