Dos cinquens premis cauen al Campello i a Alacant

 

Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos nous cinquens premis a la Comunitat Valenciana, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Altres dos cinquens premis i el segon a la Comunitat

El primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis. A Foios el número 47862 ha sigut venut en l’administració ubicada en el número 5 del carrer Ruiz de Lihori, mentre que a València, la fortuna l’ha repartit l’administració ubicada dins del centre comercial de Nuevo Centro en l’avinguda Pius XII. 

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.