Dos cinquens premis cauen al Campello i a Alacant

 

Amb a penes dos minuts de diferència han eixit dos nous cinquens premis a la Comunitat Valenciana, els dos a Alacant. Primer a les 11.11 hores ha eixit de la cinquena taula el número afortunat: 63025 premiat també amb 60.000 euros en cada sèrie. La sort ha fet que aquest premi caiguera íntegrament al Campello, a Alacant. Poc després a les 11.14 hores escoltàvem un altre cinqué premi, dotat amb la mateixa quantitat per al número més bonic fins el moment, el 20202, un número capicua que ha caigut a Alacant també.

Altres dos cinquens premis i el segon a la Comunitat

El primer i el quart quinqué premi han caigut també a territori valencià. El quart cinqué premi de la jornada, eixit a penes passades les 10 hores del matí. En aquest cas la sort ha anat a parat al número 29031. El premi s’ha repartit i venut entre altres localitats d’Espanya, en Mislata, Xirivella, Alcoi, Elx, Alcàsser, Quartell i València capital. La localitat on més diners han caigut ha sigut Mislata, que s’ha emportat concretament 11,8 milions d’euros en total d’aquest premi. Les altres ciutats on ha caigut amb aquest número agraciat han sigut Sabadell, Alcázar de San Juan, Begur (Girona), Huelva, Torrelavega (Cantàbria), Tarragona i Madrid.

Primerament, passades les 9.20 hores eixia el primer cinqué premi de la Loteria de Nadal. Un premi que ha eixit amb les llàgrimes de la xiqueta de San Ildelfonso que l’ha cantat, emocionada de poder entonar el quinqué premi, dotat amb 60.000 euros. El número agraciat per a este primer cinqué premi és el 47862 i ha sigut venut, entre altres localitats, en Foios i en València capital. En Foios ha deixat en total 4,5 milions d’euros degut a que allí s’han distribuït 75 sèries com diem, de 60.000 euros cadascuna, mentre que a València capital s’han venut 15 sèries del mateix número, la qual cosa fa un total de 900.000 euros en premis. A Foios el número 47862 ha sigut venut en l’administració ubicada en el número 5 del carrer Ruiz de Lihori, mentre que a València, la fortuna l’ha repartit l’administració ubicada dins del centre comercial de Nuevo Centro en l’avinguda Pius XII. 

El segon premi per la seua banda ha repartit 8,75 milions d’euros a Pedreguer, a la Marina Alta, amb el 21015 com a número afortunat. S’ha venut en l’administració ubicada en el carrer Major de la localitat. Allí s’han distribuït deu sèries del número guanyador amb 1,250 milions d’euros per sèrie, però sols s’han venut set sèries, la qual cosa fan un total de 8,75 milions i no 12,5 com es pensava incialment. A part de Pedreguer, altres localitats on s’ha venut aquest número han sigut Almansa (Albacete), Albacete i Castellbisbal (Barcelona).

Últimes notícies

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.