11.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos detinguts per saltar-se un control policial i tirar droga per la finestra del cotxe en Elx

 

El Grup de Suport a Operacions (GAO) de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a dos hòmens que van intentar evitar un control i als qui es va trobar cocaïna i MDMA.

 

Segons ha informat este dimecres el consistori, l’arrest ha tingut lloc este diumenge cap a les 19.30 hores de la vesprada en els voltants del carrer d’Aldaia. Els detinguts tenen 37 i 56 anys.

 

Els agents van vore com un cotxe frenava i va canviar de direcció en vore el control de la policia. Davant d’este fet, es va alertar a diferents patrulles que van eixir per a pillar-los. A demés, van observar com un dels sospitosos tirava un objecte per la finestra, que finalment van resultar ser quatre grams de cocaïna i de MDMA.

 

Després de la persecució i la temerària conducció dels qui fugien, es va poder conseguir pillar als dos fugitius. El conductor va oferir «una forta resistència» i els detinguts van reconéixer que, a causa el nerviosisme, van tirar les substàncies que estaven consumint. Els fets van motivar l’arrest immediat dels dos i la intervenció de gran quantitat de diners en metàl·lic.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.