Dos detinguts per saltar-se un control policial i tirar droga per la finestra del cotxe en Elx

 

El Grup de Suport a Operacions (GAO) de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a dos hòmens que van intentar evitar un control i als qui es va trobar cocaïna i MDMA.

 

Segons ha informat este dimecres el consistori, l’arrest ha tingut lloc este diumenge cap a les 19.30 hores de la vesprada en els voltants del carrer d’Aldaia. Els detinguts tenen 37 i 56 anys.

 

Els agents van vore com un cotxe frenava i va canviar de direcció en vore el control de la policia. Davant d’este fet, es va alertar a diferents patrulles que van eixir per a pillar-los. A demés, van observar com un dels sospitosos tirava un objecte per la finestra, que finalment van resultar ser quatre grams de cocaïna i de MDMA.

 

Després de la persecució i la temerària conducció dels qui fugien, es va poder conseguir pillar als dos fugitius. El conductor va oferir «una forta resistència» i els detinguts van reconéixer que, a causa el nerviosisme, van tirar les substàncies que estaven consumint. Els fets van motivar l’arrest immediat dels dos i la intervenció de gran quantitat de diners en metàl·lic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.