Dos detinguts per saltar-se un control policial i tirar droga per la finestra del cotxe en Elx

 

El Grup de Suport a Operacions (GAO) de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a dos hòmens que van intentar evitar un control i als qui es va trobar cocaïna i MDMA.

 

Segons ha informat este dimecres el consistori, l’arrest ha tingut lloc este diumenge cap a les 19.30 hores de la vesprada en els voltants del carrer d’Aldaia. Els detinguts tenen 37 i 56 anys.

 

Els agents van vore com un cotxe frenava i va canviar de direcció en vore el control de la policia. Davant d’este fet, es va alertar a diferents patrulles que van eixir per a pillar-los. A demés, van observar com un dels sospitosos tirava un objecte per la finestra, que finalment van resultar ser quatre grams de cocaïna i de MDMA.

 

Després de la persecució i la temerària conducció dels qui fugien, es va poder conseguir pillar als dos fugitius. El conductor va oferir «una forta resistència» i els detinguts van reconéixer que, a causa el nerviosisme, van tirar les substàncies que estaven consumint. Els fets van motivar l’arrest immediat dels dos i la intervenció de gran quantitat de diners en metàl·lic.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nova manifestació a València el 28 de març per a exigir presó a Carlos Mazón per la dana

Col·lectius socials, cívics i sindicals han convocat el 28 de març una nova marxa a València. Reclamen presó per a Carlos Mazón per la gestió de la dana de 2024.

Quatre ferits en una col·lisió entre dos cotxes en Novetlé

Quatre persones han resultat ferides en la col·lisió de dos cotxes al carrer Enric Valor de Novetlé. Dos ocupants han hagut de ser excarcerats.

La Policia ha assajat la seua resposta davant un atac terrorista en l’estadi del Llevant

La Policia Nacional ha realitzat un simulacre amb víctimes i ostatges en el Ciutat de València per a avaluar temps de reacció i coordinació en un supòsit partit. El dispositiu ha implicat a GEO, ENITE, UIP, TEDAX-NRBQ, Guies Canins i Policia Científica, sota la coordinació de la Sala CIMACC 091.

La CHJ no detecta parametros alarmants en la qualitat de l’aigua després de la dana

La CHJ tanca un any de mostrejos després de la dana d'octubre de 2024 sense resultats alarmants i amb l'Albufera de nou en el seu estat previ, fins i tot molt vulnerable. El analisis detallat de dades seguix per a confirmar tendències en aigües, acuiferos i sediments.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions en 2025, un 24,9% més, amb vendes de 41.900 milions i quota del 28,5% a Espanya. Preveu impulsar el model tendisca 9.

Els hotels de València aconseguixen un 67% d’ocupació per a la setmana fallera

València arranca la setmana fallera amb un 67% d'ocupació hotelera entre el 13 i el 19 de març. El 18-19 marca el pic i es preveu impuls d'última hora.

Mercadona va elevar el seu benefici un 24,9% en 2025, fins a 1.729 milions

La cadena ha guanyat 1.729 milions d'euros en 2025, un 24,9% més que un any abans, amb vendes a l'alça, creixement a Portugal i major impuls del canal en línia.

El Síndic urgix a la EVHA a suprimir la cita prèvia obligatòria i reforçar l’atenció presencial

El Síndic de Greuges ha sol·licitat a la EVHA suprimir la cita prèvia obligatòria després de constatar retards de fins a un mes i barreres per a col·lectius vulnerables. La institució proposa reforçar recursos i garantir atenció presencial sense filtres que limiten drets com sol·licitar vivenda social.