Dos detinguts per saltar-se un control policial i tirar droga per la finestra del cotxe en Elx

 

El Grup de Suport a Operacions (GAO) de la Policia Local d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a dos hòmens que van intentar evitar un control i als qui es va trobar cocaïna i MDMA.

 

Segons ha informat este dimecres el consistori, l’arrest ha tingut lloc este diumenge cap a les 19.30 hores de la vesprada en els voltants del carrer d’Aldaia. Els detinguts tenen 37 i 56 anys.

 

Els agents van vore com un cotxe frenava i va canviar de direcció en vore el control de la policia. Davant d’este fet, es va alertar a diferents patrulles que van eixir per a pillar-los. A demés, van observar com un dels sospitosos tirava un objecte per la finestra, que finalment van resultar ser quatre grams de cocaïna i de MDMA.

 

Després de la persecució i la temerària conducció dels qui fugien, es va poder conseguir pillar als dos fugitius. El conductor va oferir «una forta resistència» i els detinguts van reconéixer que, a causa el nerviosisme, van tirar les substàncies que estaven consumint. Els fets van motivar l’arrest immediat dels dos i la intervenció de gran quantitat de diners en metàl·lic.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.