Dos dones ferides en ser atropellades per una moto en Carcaixent

 

Esta nit de dimecres, cap a les 21.00 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda del Bressol de la Taronja de la localitat de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), en el que dos dones, de 45 i 53 anys, han acabat ferides en ser envestides per una moto.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i el seu equip mèdic ha assistit a les dos víctimes, qui presentaven ferides lleus.

 

Després de ser estabilitzades, les dos dones han sigut traslladades fins a l’Hospital Universitari de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les dos víctimes.

 

El CICU

Els Centres d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), dependents de la Conselleria de Sanitat, van gestionar un 45% més d’avisos en 2020 que l’any anterior a conseqüència de la pandèmia, ja que dels 846.000 atesos, més de 400.000 van correspondre al telèfon d’atenció per coronavirus.

 

Estes dades suposen la gestió de 2.318 avisos diaris i segons la classe d’incident, 192.810 van ser emergències, 161.995 telefonades que requerien resposta de caràcter urgent, 171.200 consultes mèdiques, 13.795 serveis que van correspondre a transports secundaris i 133.957 a transports urgents no assistits.

 

Eixos dos últims tipus de servicis són, en el primer cas, els traslladats de pacients entre centres hospitalaris que requerixen personal sanitari, i en el segon cas els trasllats a centres sanitaris o domicilis que no requerixen assistència sanitària durant el transport. La resta de les atencions es referix a alertes, anomenades associades i altres serveis.

 

El treball ordinari del CICU ha augmentat de manera significativa l’any 2020 a conseqüència de la pandèmia per Covid-19. Per a fer front a eixe increment la Conselleria de Sanitat va posar en marxa al febrer un Dispositiu Especial d’Alerta Epidemiològica per coronavirus, que incloïa el telèfon d’atenció 900 300 555 i personal especialitzat de reforç per a la central d’urgències sanitàries. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.