Identifiquen al conductor que va atropellar a dos persones en València

 

Actualització 03/09/2020 a les 14.32 hores. La Policia Nacional de València ha identificat este dijous al conductor que va atropellar a les dos persones, de 81 i 84 anys, en el carrer de Joaquín Costa de la capital valenciana quan eixia d’un aparcament.

 

Ha sigut el mateix conductor el que s’ha presentat en la comissaria de la policia, ja que en cap moment ha intentat ocultar-se de les investigacions.

 

A demés, segons informa ‘Efe’, mentres l’home ha sigut donat ja d’alta, la dona encara continua ingressada en l’hospital Doctor Peset de València.

 

Dos persones ferides en ser atropellades en ple centre de València

Esta nit de dimarts, cap a les 21.40 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de l’Antic Regne de València de la capital valenciana en el que un home de 84 anys i una dona de 81 anys han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i l’equip mèdic ha assistit a les dos víctimes. L‘home presentava ferides lleus i la dona una contusió en el maluc.

 

Després de ser estabilitzades, les víctimes han sigut traslladades fins a l’Hospital Doctor Peset de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos.

Últimes notícies

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.