9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Identifiquen al conductor que va atropellar a dos persones en València

 

Actualització 03/09/2020 a les 14.32 hores. La Policia Nacional de València ha identificat este dijous al conductor que va atropellar a les dos persones, de 81 i 84 anys, en el carrer de Joaquín Costa de la capital valenciana quan eixia d’un aparcament.

 

Ha sigut el mateix conductor el que s’ha presentat en la comissaria de la policia, ja que en cap moment ha intentat ocultar-se de les investigacions.

 

A demés, segons informa ‘Efe’, mentres l’home ha sigut donat ja d’alta, la dona encara continua ingressada en l’hospital Doctor Peset de València.

 

Dos persones ferides en ser atropellades en ple centre de València

Esta nit de dimarts, cap a les 21.40 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de l’Antic Regne de València de la capital valenciana en el que un home de 84 anys i una dona de 81 anys han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i l’equip mèdic ha assistit a les dos víctimes. L‘home presentava ferides lleus i la dona una contusió en el maluc.

 

Després de ser estabilitzades, les víctimes han sigut traslladades fins a l’Hospital Doctor Peset de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos.

Últimes notícies

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.

Han caigut a la mitat les arribades en pastera a la Comunitat Valenciana i els rescatats han arribat en pitjor estat

2025 s'ha tancat amb 340 persones rescatades enfront de 643 en 2024 i 776 en 2023, la xifra més baixa de la dècada. Malgrat el descens, augmenten els ferits i els trasllats.

Indonèsia afronta la sèptima jornada de busca dels tres espanyols desapareguts

Indonèsia va reprendre per sèptim dia la busca de tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic prop de Komodo. Les autoritats valoren prolongar el dispositiu més enllà del mínim legal.

Gelades febles a l’interior de Castelló i màximes amb pocs canvis a l’inici de l’any

L'any arranca amb cel poc nuvolós, mínimes a l'alça a l'interior de València i gelades febles a l'interior de Castelló. Vent fluix i màximes amb pocs canvis; demà hi haurà boires i lleuger ascens tèrmic.

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.