Identifiquen al conductor que va atropellar a dos persones en València

 

Actualització 03/09/2020 a les 14.32 hores. La Policia Nacional de València ha identificat este dijous al conductor que va atropellar a les dos persones, de 81 i 84 anys, en el carrer de Joaquín Costa de la capital valenciana quan eixia d’un aparcament.

 

Ha sigut el mateix conductor el que s’ha presentat en la comissaria de la policia, ja que en cap moment ha intentat ocultar-se de les investigacions.

 

A demés, segons informa ‘Efe’, mentres l’home ha sigut donat ja d’alta, la dona encara continua ingressada en l’hospital Doctor Peset de València.

 

Dos persones ferides en ser atropellades en ple centre de València

Esta nit de dimarts, cap a les 21.40 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de l’Antic Regne de València de la capital valenciana en el que un home de 84 anys i una dona de 81 anys han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), i l’equip mèdic ha assistit a les dos víctimes. L‘home presentava ferides lleus i la dona una contusió en el maluc.

 

Després de ser estabilitzades, les víctimes han sigut traslladades fins a l’Hospital Doctor Peset de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual dels dos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.