Dos ferides en cremar-se un pis a l’avinguda Doctor Peset Aleixandre de València

Dos dones han resultat ferides en un incendi ocorregut la passada matinada en un habitatge situat en l’avinguda Doctor Peset Aleixandre de València.

El succés es va produir prop de la una de matinada i va requerir el trasllat d’una de les víctimes fins a un centre hospitalari, en concret una dona de 87 anys que va resultar intoxicada per inhalació de fum, tal com han assenyalat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El CICU va rebre un avís en el qual s’alertava d’un incendi ocorregut en Peset Aleixandre en el qual podia haver-hi víctimes. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una ambulància del Servei Vital Bàsic. L’equip mèdic va atendre una dona de 87 anys que presentava símptomes d’intoxicació per inhalació de fum, així com a una jove de 23 que sofria una crisi d’ansietat.

Després d’assistir a l’octogenària, esta va ser evacuada a l’Hospital Clínic Universitari de València, mentre que la jove va ser donada d’alta en el lloc de l’incendi. Posteriorment, els bombers es van encarregar de sufocar les flames i d’airejar el domicili sinistrat.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.