Dos ferides en cremar-se un pis a l’avinguda Doctor Peset Aleixandre de València

Dos dones han resultat ferides en un incendi ocorregut la passada matinada en un habitatge situat en l’avinguda Doctor Peset Aleixandre de València.

El succés es va produir prop de la una de matinada i va requerir el trasllat d’una de les víctimes fins a un centre hospitalari, en concret una dona de 87 anys que va resultar intoxicada per inhalació de fum, tal com han assenyalat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

El CICU va rebre un avís en el qual s’alertava d’un incendi ocorregut en Peset Aleixandre en el qual podia haver-hi víctimes. Fins al lloc es van desplaçar una unitat del SAMU i una ambulància del Servei Vital Bàsic. L’equip mèdic va atendre una dona de 87 anys que presentava símptomes d’intoxicació per inhalació de fum, així com a una jove de 23 que sofria una crisi d’ansietat.

Després d’assistir a l’octogenària, esta va ser evacuada a l’Hospital Clínic Universitari de València, mentre que la jove va ser donada d’alta en el lloc de l’incendi. Posteriorment, els bombers es van encarregar de sufocar les flames i d’airejar el domicili sinistrat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Arranca a Orihuela la Senda del Poeta més reivindicativa i polèmica

La Senda del Poeta dedicada a Miguel Hernández comença a Orihuela marcada per la retirada de fons de l'IVAJ, un reforç del suport estatal i un fort pols polític i memorialista.

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.