Dos ferits en un accident de trànsit en Vilavella

Accident de trànsit en la CV-10 a l'altura del riu Millars

Dos persones ferides en un accident de trànsit en la CV-10 a l’altura del riu Millars | Google Maps

 

La passada nit de dissabte 18 de gener, cap a les 22.40 hores, prop de la localitat de la Vilavella, en la comarca la Plana Baixa (Castelló), s’ha produït un accident de trànsit en el que s’han vist implicats un xic de 29 anys i una xica de 20 anys.

 

Segons expliquen des del Centre de Coordinació d’Emergències (CICU), els fets han passat en la CV-10 en el quilòmetre 11 per l’altura del riu Millars. Fins al lloc de l’accident s’han desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB), que han traslladat als dos ferits amb lesions lleus fins a l’Hospital de la Plana.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La reina defén l’equitat en diagnòstic i investigació de les malalties rares

La reina ha reclamat equitat real en l'accés al diagnòstic, la investigació i els tractaments de les malalties rares, subratllant que cada vida conta. La jornada ha reunit pacients, professionals i autoritats amb una crida a reforçar la ciència i reduir els temps de diagnòstic.

Els mutualistes de MUFACE a València ja accedixen a la recepta electrònica

Més de 60.500 mutualistes adscrits a entitats concertades a la província de València poden retirar la seua medicació amb targeta, sense recepta en paper. El sistema és interoperable en la Comunitat i en territoris on ja està actiu, amb visats electrònics i major seguretat.

El Suprem ordena una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal

El Tribunal Suprem ha estimat el recurs de la Fiscalia i ha ordenat a l'Audiència d'Alacant dictar una nova sentència en la trama Calpe del cas Brugal. L'alt tribunal ha anul·lat la decisió que va invalidar una escolta telefònica i ha demanat valorar eixes proves.

El PP preveu constituir la setmana vinent la comissió d’investigació per les vivendes públiques a Alacant

El Govern local espera el tancament imminent dels expedients i col·locarà a Manuel Villar al capdavant de l'òrgan. L'oposició manté l'exigència de dimissió de l'alcalde i el debat sobre tanteig i retracte.

Aemet activa avís groc el dijous per pluges de 60 l/m² en 12 hores en la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat per a este dijous l'avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores a l'interior i nord de Castelló, sud de València i nord d'Alacant. A Alacant es prolonguen fins al dimecres els avisos per vent de 70 km/h i fenòmens costaners amb ones de 3 metres.

Castro ja supera a Calero en punts però ha d’elevar la mitjana per a la salvació

Luís Castro ja ha sumat més punts que Julián Calero en menys partits al capdavant del Llevant, però la mitjana de 1,1 per jornada no li aconseguix per a evitar el descens.

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a estudiar l’erosió del litoral

Guardamar ha posat en marxa un sistema de sensors per a monitorar la dinàmica del seu litoral. Les dades en continu serviran per a modelitzar i decidir.

Pérez Llorca atribuïx la baixada de l’atur al febrer a les polítiques del Consell

La desocupació baixa al febrer en la Comunitat Valenciana. El Consell defén que la seua estratègia de formació, suport a la contractació i simplificació ja es traduïx en més ocupació, amb avanços en indefinits, dones, jóvens i indústria.