Dos hòmens detinguts per agredir a un altre amb una barra d’acer i una botella de vidre en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens de 42 i 48 anys com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una barra d’acer i una botella de vidre a un altre a qui van deixar tendit en terra.

 

Els fets han passat cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer de Santa Maria Micaela a on, pel que pareix s’estava produint una baralla.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc, a on han trobat a un grup de persones que els han indicat que la baralla s’havia traslladat fins a la plaça de l’Horticultor Corset, a escassos metres.

 

Els dos agressors tenen antecedents policials

La patrulla s’ha dirigit al lloc i han vist a un home en terra amb ferides en la cella, en l’ull i en la barbeta, a demés d’estar cobert de sang, pel que els agents han demanat la presència sanitària, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atés.

 

Els policies han sabut a través de diferents testimonis, que moments abans dos hòmens havien començat a pegar a la víctima amb objectes, entre els que han destacat una botella de vidre i una barra d’acer, fins a fer-lo caure a terra per a pegar-li en el cap amb molta violència. Els agents han trobat la barra d’acer a escassos metres de la víctima i restes de vidre d’una botella, una cadira i un pal de fusta partit en tres.

 

Finalment els policies han trobat i detingut als dos sospitosos, que es trobaven pròxims al lloc, com a presumptes autors d’un delicte de lesions. Cal destacar que una volta en dependències policials un dels detinguts ha posat una forta resistència cap als agents. Els detinguts amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.