Dos hòmens detinguts per agredir a un altre amb una barra d’acer i una botella de vidre en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens de 42 i 48 anys com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una barra d’acer i una botella de vidre a un altre a qui van deixar tendit en terra.

 

Els fets han passat cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer de Santa Maria Micaela a on, pel que pareix s’estava produint una baralla.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc, a on han trobat a un grup de persones que els han indicat que la baralla s’havia traslladat fins a la plaça de l’Horticultor Corset, a escassos metres.

 

Els dos agressors tenen antecedents policials

La patrulla s’ha dirigit al lloc i han vist a un home en terra amb ferides en la cella, en l’ull i en la barbeta, a demés d’estar cobert de sang, pel que els agents han demanat la presència sanitària, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atés.

 

Els policies han sabut a través de diferents testimonis, que moments abans dos hòmens havien començat a pegar a la víctima amb objectes, entre els que han destacat una botella de vidre i una barra d’acer, fins a fer-lo caure a terra per a pegar-li en el cap amb molta violència. Els agents han trobat la barra d’acer a escassos metres de la víctima i restes de vidre d’una botella, una cadira i un pal de fusta partit en tres.

 

Finalment els policies han trobat i detingut als dos sospitosos, que es trobaven pròxims al lloc, com a presumptes autors d’un delicte de lesions. Cal destacar que una volta en dependències policials un dels detinguts ha posat una forta resistència cap als agents. Els detinguts amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.