Dos hòmens detinguts per agredir a un altre amb una barra d’acer i una botella de vidre en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens de 42 i 48 anys com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una barra d’acer i una botella de vidre a un altre a qui van deixar tendit en terra.

 

Els fets han passat cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer de Santa Maria Micaela a on, pel que pareix s’estava produint una baralla.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc, a on han trobat a un grup de persones que els han indicat que la baralla s’havia traslladat fins a la plaça de l’Horticultor Corset, a escassos metres.

 

Els dos agressors tenen antecedents policials

La patrulla s’ha dirigit al lloc i han vist a un home en terra amb ferides en la cella, en l’ull i en la barbeta, a demés d’estar cobert de sang, pel que els agents han demanat la presència sanitària, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atés.

 

Els policies han sabut a través de diferents testimonis, que moments abans dos hòmens havien començat a pegar a la víctima amb objectes, entre els que han destacat una botella de vidre i una barra d’acer, fins a fer-lo caure a terra per a pegar-li en el cap amb molta violència. Els agents han trobat la barra d’acer a escassos metres de la víctima i restes de vidre d’una botella, una cadira i un pal de fusta partit en tres.

 

Finalment els policies han trobat i detingut als dos sospitosos, que es trobaven pròxims al lloc, com a presumptes autors d’un delicte de lesions. Cal destacar que una volta en dependències policials un dels detinguts ha posat una forta resistència cap als agents. Els detinguts amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Torrent lidera els supermercats més barats i impulsa la Comunitat Valenciana com la més econòmica

Torrent és la ciutat amb els supermercats més barats d’Espanya, seguida per Vila-real i Santa Pola, segons un estudi de l’OCU, que situa la Comunitat Valenciana i Múrcia com les autonomies més econòmiques per a fer la compra.

Cultura als Barris programa 123 activitats gratuïtes en 24 barris de València fins al 22 de novembre

Les activitats de Cultura als Barris 2026 s'han organitzat en quatre períodes, amb diferents barris com a escenari de la programació.

El Mercat Central de València reobri després de l’incendi amb 35 parades encara sense llum

El Mercat Central de València ha reobert este divendres després de l’incendi al soterrani amb desenes de parades sense llum, mentres s’investiguen les causes del foc en el quart de comptadors.

Detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugitiu reclamat per Polònia per 77 delictes econòmics

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández un home de 30 anys reclamat per Polònia per 77 delictes econòmics i financers comesos en 2019. El detingut ha passat a disposició de l’Audiència Nacional, que instrueix la seua extradició.

Els tribunals de les oposicions docents porten més de 420 dies sense cobrar

Membres dels tribunals de les oposicions docents celebrades en 2025 a la Comunitat Valenciana denuncien que continuen sense rebre la remuneració promesa més de 420 dies després i traslladaran el cas al Síndic de Greuges.

Aitana Mas fa el pas i vol ser alcaldessa de Crevillent per Compromís

L’exvicepresidenta del Consell i diputada de Compromís Aitana Mas ha anunciat que vol encapçalar la candidatura municipal a Crevillent en les pròximes eleccions, decisió que vincula a la seua experiència personal després d’haver superat un càncer de mama.

Comissen 5.500 peces de roba falsificada al mercat ambulant de Benaguasil

La Guàrdia Civil ha investigat 21 persones i ha comissat quasi 5.500 peces de roba, calçat i bosses falsificades al voltant del mercat ambulant de Benaguasil, amb un valor estimat superior a 1,2 milions d'euros.

Denuncien una segona agressió racista a Tavernes de la Valldigna la mateixa nit

L’associació Tavernes Antifeixista ha denunciat una segona agressió racista la mateixa nit de la brutal pallissa a un jove d’origen magribí. La nova víctima és un jove senegalés que ha acabat amb la mandíbula trencada i ingressat a l’hospital.