Dos hòmens detinguts per agredir a un altre amb una barra d’acer i una botella de vidre en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens de 42 i 48 anys com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una barra d’acer i una botella de vidre a un altre a qui van deixar tendit en terra.

 

Els fets han passat cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer de Santa Maria Micaela a on, pel que pareix s’estava produint una baralla.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc, a on han trobat a un grup de persones que els han indicat que la baralla s’havia traslladat fins a la plaça de l’Horticultor Corset, a escassos metres.

 

Els dos agressors tenen antecedents policials

La patrulla s’ha dirigit al lloc i han vist a un home en terra amb ferides en la cella, en l’ull i en la barbeta, a demés d’estar cobert de sang, pel que els agents han demanat la presència sanitària, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atés.

 

Els policies han sabut a través de diferents testimonis, que moments abans dos hòmens havien començat a pegar a la víctima amb objectes, entre els que han destacat una botella de vidre i una barra d’acer, fins a fer-lo caure a terra per a pegar-li en el cap amb molta violència. Els agents han trobat la barra d’acer a escassos metres de la víctima i restes de vidre d’una botella, una cadira i un pal de fusta partit en tres.

 

Finalment els policies han trobat i detingut als dos sospitosos, que es trobaven pròxims al lloc, com a presumptes autors d’un delicte de lesions. Cal destacar que una volta en dependències policials un dels detinguts ha posat una forta resistència cap als agents. Els detinguts amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.