Dos hòmens detinguts per agredir a un altre amb una barra d’acer i una botella de vidre en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en València a dos hòmens de 42 i 48 anys com a presumptes autors d’un delicte de lesions, després d’agredir amb una barra d’acer i una botella de vidre a un altre a qui van deixar tendit en terra.

 

Els fets han passat cap a les 18.00 hores de la vesprada, quan els agents que feien faenes de prevenció han sigut alertats per la Sala del 091 perquè es dirigiren al carrer de Santa Maria Micaela a on, pel que pareix s’estava produint una baralla.

 

Immediatament, els policies s’han presentat en el lloc, a on han trobat a un grup de persones que els han indicat que la baralla s’havia traslladat fins a la plaça de l’Horticultor Corset, a escassos metres.

 

Els dos agressors tenen antecedents policials

La patrulla s’ha dirigit al lloc i han vist a un home en terra amb ferides en la cella, en l’ull i en la barbeta, a demés d’estar cobert de sang, pel que els agents han demanat la presència sanitària, que posteriorment l’ha traslladat fins a un hospital per a ser atés.

 

Els policies han sabut a través de diferents testimonis, que moments abans dos hòmens havien començat a pegar a la víctima amb objectes, entre els que han destacat una botella de vidre i una barra d’acer, fins a fer-lo caure a terra per a pegar-li en el cap amb molta violència. Els agents han trobat la barra d’acer a escassos metres de la víctima i restes de vidre d’una botella, una cadira i un pal de fusta partit en tres.

 

Finalment els policies han trobat i detingut als dos sospitosos, que es trobaven pròxims al lloc, com a presumptes autors d’un delicte de lesions. Cal destacar que una volta en dependències policials un dels detinguts ha posat una forta resistència cap als agents. Els detinguts amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

L’eclipsi dispara un 14 % les compres de turistes estrangers a Espanya

Les compres presencials amb targetes estrangeres a Espanya han augmentat quasi un 14 % durant la setmana de l’eclipsi, especialment a Castelló i València, mentres el consum dels espanyols s’ha mantingut o ha baixat.

Suspés el presó per a l’home que va apunyalar un jove en un pub d’Ondara

La Audiencia d’Alacant ha imposat tres anys de presó a un home que va apunyalar el cosí d’un rival en un pub d’Ondara l’1 de gener de 2023. La pena queda suspesa perquè ha reparat el mal i està en tractament de deshabituació de drogues.

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.